חיפוש באינדקס עסקים

חברת Moroccanoil חוגגת 10 שנים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 יולי 2018

Print Friendly, PDF & Email

Moroccanoil חוגגת 10 שנים של חדשנות בתחום מוצרי הטיפוח

חברת הטיפוח Moroccanoil חוגגת 10 שנים של חדשנות בתחום מוצרי טיפוח מועשרים בשמנים ומציעה ערכה מיוחדת במהדורה מוגבלת הכוללת:
שמן טיפולי לשיער ושמן גוף יבש מסדרת מוצרי הגוף MOROCCANOIL BODY

Moroccanoil, החברה הבינלאומית והמובילה בתחום מוצרי הטיפוח המועשרים בשמנים חוגגת עשור לחדשנות שיצרה בתחום הטיפוח, עם קטגוריה חדשה של מוצרים מועשרים בשמנים. כדי לחגוג ציון דרך זה, מציעה החברה ערכה במהדורה מוגבלת, הכוללת שמן טיפולי במהדורה מיוחדת לציון 10 שנים למותג ושמן גוף יבש מסדרת מוצרי הגוף.

שמן טיפולי מסדרת מוצרי (3.4 FL.OZ. / 100 ml) MOROCCANOIL

השמן הטיפולי, מוצר הליבה, עטור הפרסים של המותג Moroccanoil מעניק טיפול מקיף לכל צורכי השיער, ומשמש כבסיס לכל עיצוב. מיועד לריכוך עיצוב וגימור השיער.
מכיל שמן ארגן, מועשר בנוגדי חמצון וויטמינים המעניקים ברק לשיער. מוצר מהפכני המרכך את השיער, מאץ את זמן העיצוב בפן ומותיר את השיער רך, גמיש, ונח לעיצוב בכל שימוש בו מחדש.

אופן השימוש:
מרחו כמות קטנה של שמן טיפולי על שיער נקי ולח, מאמצע השיער ועד לקצוות. עצבו במייבש שיער או הניחו לו להתייבש בטבעיות. מומלץ למרוח מעט גם על שיער יבש לאחר הפן למניעת קרזול , סגירת קצוות מפוצלים וקבלת מרקם רך ונעים.

שמן גוף יבש (3.4 FL.OZ. / 100 ml) MOROCCANOIL BODY

שמן גוף יבש מסדרת מוצרי הגוף MOROCCANOIL BODY™, מכיל שמן ארגן, שמן זית ושמן אבוקדו המועשרים בנוגדי חמצון, ואשר יזינו את העור, ויעניקו לו מרקם רך ונעים. פורמולה קלילה הנספגת מיידית בעור, נועלת בתוכו את הלחות בעוד חומצות שומניות מרככות את האזורים היבשים ומשפרות את המרקם והגוון שלו. בניחוח המוכר של סדרת מוצרי Moroccanoil ובהשראת הים התיכון.
לכל סוגי העור.

מרכיבים עקריים:  
שמן ארגן – עשיר ב ויטמין E, חומצות שומן חיוניות ונוגדי חמצון, עשוי מ 100% שמן טבעי אשר נותן לחות והזנה לעור כדי לשפר את המרקם ואת הגוון שלו.

שמן זית – מכיל רמה גבוהה של חומצות שומן בלתי רוויות, ויטמין E ונוגדי חמצון המרטיבות, מגננות ומזינות את העור. זה מועיל מאוד במיוחד עבור עור יבש או פגום.

שמן אבוקדו – נספג עמוק לתוך העור עם נוגדי חמצון רבי עוצמה, ויטמינים וחומצות שומן חיוניות המסייעים בבניית ההגנות הטבעיות של העור ולספק תיקון ולחות.

אופן השימוש:
התיזו שכבה דקה של תערובת שמן זו על העור מיד לאחר מקלחת, ועסו קלות בתנועה סבובית לקבלת מראה עור זוהר, בריא וקורן.

ניתן להשיג את סדרת מוצרי Moroccanoil® במספרות נבחרות.

MOROCCANOIL ערכה חגיגות 10 שנים למוצרים מועשרים בשמנים 180שח צילום יחצ חול


עמוד זה נצפה: 910 פעמים

לרכישת מוצר זה, השאר פרטים!

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן