חיפוש באינדקס עסקים

מוצרים חדשים לשיער של MOROCCANOIL

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 פברואר 2016

Print Friendly, PDF & Email

מוצרים חדשים לשיער של MOROCCANOIL

חברת הטיפוח המובילה לשיער MOROCCANOIL משיקה ספריי עיצוב להגנה מחום ושמפו קלריפיינג לניקוי יסודי

MOROCCANOIL משיקה ספריי עיצוב להגנה מחום ושמפו קלריפיינג לניקוי יסודישיער פגום או שבור נגרמים לפעמים כתוצאה משימוש במכשירי עיצוב חשמליים הפולטים חום, המהווים חלק ניכר בטיפוח השיער בחיי היומיום אצל כל אישה ואישה, אך יחד עם זאת מזיקים לשיער, שוברים אותו ואף פוגמים בו.
ספריי עיצוב להגנה מחום (Moroccanoil Heat Styling Protection)  מסדרת מוצרי MOROCCANOIL מגן על  השיער מפני מכשירים חשמליים הפולטים חום כגון: מייבשי שיער, מחליקים, מסלסלים וכדומה ויוצר שכבת הגנה תרמית על השיער. מעניק לו הגנה אופטימלית, מונע שבירת שיער וקצוות מפוצלים ובעל מסנני קרינה מפני קרני השמש הממזערים את דהיית הצבע בשיער צבוע.
כמו כן הספריי מעניק לשיער אחיזה גמישה וברק ומתאים לכל סוגי השיער. מזין  ומשקם  את השיער מחזק ומחזיר לו את הברק והרכות.  שומר על העיצוב לאורך זמן ומותיר את השיער רך ונעים למגע.
אופן השימוש:
לפני  שימוש במחליק, חלקו את השיער לקבוצות קטנות והתיזו מעט מספריי עיצוב להגנה מחום על שיער יבש. לפני שימוש במייבש שיער ולקבלת הגנה מקסימאלית מחום ותוספת ברק מומלץ למרוח קודם מעט שמן טיפולי על שיער לח ואח”כ להתיז מספרי עיצוב להגנה מחום.

שמפו קלריפיינג מסדרת מוצרי MOROCCANOIL מנקה ביסודיות את השיער ומשקם אותו. מוריד את כל שאריות מוצרי הטיפוח שהצטברו על השיער, מים קשים, שאריות מינרלים, כלור וזיהומים סביבתיים ,ההופכים את השיער לעמום, שמנוני ורפוי.
הפורמולה בשמפו קלריפיינג מכילה שמן ארגן, אבוקדו, קרטין ותמציות של לבנדר קמומיל וחוחובה המזינים את השיער ומעניקים לו לחות. השיער והקרקפת חוזרים להיות מאוזנים ובריאים.
לקבלת תוצאות אחידות וטובות מומלץ להשתמש בשמפו קלריפיינג לפני תהליך צבע, סלסול, החלקה או כל תהליך כימי אחר.
ללא סולפאט-פוספאט ופארבן.
אופן השימוש: הפורמולה בשמפו קלרפיינג מרוכזת מאוד ולכן יש להרטיב את השיער בנדיבות על מנת להפעיל אותה וליצור קצף עשיר. ניתן להוסיף עוד מים במידת הצורך.
עסו בעדינות את השיער והקרקפת להוצאת כל השאריות שהצטברו על השיער ושטפו היטב במים . חזרו על הפעולה במידת הצורך. יש להשתמש בשמפו אחת לשבועיים. במידה ומשתמשים בחומרי עיצוב רבים, או במקרה של שחיה מרובה בבריכה או שימוש במים קשים, ניתן להשתמש בשמפו פעם עד פעמיים בשבוע.
השלימו את הפעולה עם המרכך או המסכה המועדפים עליכם מסדרת מוצרי Moroccanoil

MOROCCANOIL משיקה ספריי עיצוב להגנה מחום ושמפו קלריפיינג


עמוד זה נצפה: 2,420 פעמים

לרכישת מוצר זה, השאר פרטים!

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן