חיפוש באינדקס עסקים

“וולה פרופשיונלס” לראות לגעת ולהאמין

פורסם מאת: barosh בתאריך: 30 דצמבר 2015

Print Friendly, PDF & Email

וולה פרופשיונלס לראות, לגעת ולהאמין

4464646546_002וולה פרופשיונלס מציגה את המהפכה בצבעי השיער – הכירו את סדרת האילומינה

וולה פרופשיונלס מזמינה אתכם לראות את הצבע באור שלא הכרתם מעולם: סדרת האילומינה היא הפיתוח הטכנולוגי החדשני והמתקדם בעולם בצבעי השיער.
 5 שנות פיתוח מוצר במעבדות וולה פרופשיונלס בניצוח 32 מדענים ומעל ל2000 בדיקות הביאו לאוויר העולם את החידוש הטכנולוגי המתקדם ביותר בצבעי השיער: סדרת צבעי האילומינה. סדרת צבעי השיער פותחה בשימוש בטכנולוגיה ייחודית שבה כל אחד מגווני הסדרה מקבל אפקט מואר ייחודי ועוצר נשימה, בכל מצב ותחת כל תאורה, בלילה וביום.
איציק שמואל- מנהל חטיבת וולה פרופשיונלס בישראל- מאיר בפנינו את המהפכה:
” וולה פרופשיונלס-הידועה כבר מעל ל- 130 שנה כמותג העולמי המוביל בתחום הטיפוח וצבעי השיער,הגדירה מחדש את הצבע לחוויית חדשנית כוללת ,מוארת ורב חושית. הובלת הקדמה בתחום התאפשרה כאשר לפני 5 שנים נרכשה חברת וולה על ידי קונצרןפרוקטור אנד גימבל הידוע בהתמחותו במותגי איכות, כשמטרתם הייתה להעמיק את אחיזתם בתחום השיער המקצועי באמצעות מותג השיער המוביל.
במהלך 5 השנים האחרונות לא חסכה חברת האם פרוקטור אנד גימבל מאמצים , למדה את שוק השיער המקצועי, והכילה את המודלים השיווקיים והמכירתיים של הקבוצה גם באסטרטגיית השיווק של וולה פרופשיונלס. בנוסף, היא השקיעה מאמצי פיתוח אדירים ומשאבים להגדלת איכות צוות הפיתוח והמדענים של המותג. ומעל לכל, פתחה בתהליך מיצוב כולל ומיתוג מחודש שנועד להגביר את המודעות לפריטי הסדרה השונים: נבחרה שפת עיצוב חדשנית, צבעונית ומפתה, שפתרה את הבעיה שמוצרי החברה במיתוג הישן- היו נעלמים מהעין על מדפי מוצרי הטיפוח למכירה במספרות. ועל כן המהפכה הראשונה בוולה פרופשיונלס היא למעשה מהפכת המיתוג, שהנגישה את המותג לכל לקוחות המספרות ברחבי העולם.
המהפכה העיקרית היא המהפכה הטכנולוגית: סדרת צבעי השיער החדשה “אילומינה” היא עליית מדרגה מטאורית בטכנולוגיית צבעי השיער. היא פותחה לאחר מחקר מקיף בו זוהו הצרכים הן של אנשי המקצוע- מעצבי השיער- והן של הלקוחות, והמחקר הוליד מסקנות שהובילו לפיתוח מוקפד של מוצר שנותן מענה לבעיות ידועות: רצון הלקוחות שצבע השיער יראה טבעי, חי, מלא ברק, גווני צבע שלא ניתן לזהות עליהם שהם צבועים, וברק וצבע עמוק שנראים באותו גוון גם במספרה בסיום התסרוקת- וגם ביציאה ממנה , בכל תאורה, בכל זמן נתון. המהפכה של סדרת צבעי האילומינה היא בעובדה המוכחת- שמבחינת הברק, הרכות ועושר הגוונים- הנראות היא שווה וזהה בכל תאורה ובכל מקום. זה שינוי מדהים, ובשורה חדשנית אמיתית.
החזון שלנו בוולה פרופשיונלס הוא להעניק את השירות והתוצאות הטובות ביותר ללקוחות שלנו וללקוחות שלהם- וסדרת האילומינה מאפשרת לנו זאת: היא משלימה את סל הפתרונות הכולל של מוצרי וולה פרופשיונלס, שמעניקים כעת 100% פתרונות לצרכי מעצבי השיער, ולקוחותיהם.
הבסיס הטכנולוגי מביא למהפכה שניתן להשוות אותה כמקבילה למהפכת המדיה הסלולארית: טכנולוגיית צבע שמובילה את כל ענף השיער קדימה ,המשלבת פיתוח חדשני וטכנולוגיה מתקדמת- שבשילוב עם הכישרון הטבעי של מעצבי השיער שלנו- סוללת את הדרך לתוצאות מדהימות. מפתיע לראות כל פעם מחדש את העובדה שכל מעצב שיער שנחשף להתנסות בסדרת האילומינה- אימץ אותה מיד לשימושו. מדובר ב100% הצלחת חדירה, וגם אנחנו בוולה פרופשיונלס ישראל- נתקלנו בתופעה המדהימה הזאת: כל מעצב שיער שנחשף לסדרה הביע רצון מיידי להתחיל לעבוד איתה.
המוצר והתוצאות שהוא מאפשר- מוכרים את עצמם, ועם כל הלב אני שמח שיש באפשרותנו להציע למעצבי השיער הישראליים מוצר משובח כמו סדרת האילומינה- ואני מזמין את כולם להיות שותפים בהצלחה, של מהפכת צבעי השיער של וולה פרופשיונלס.”
הטכנולוגיה שמאחורי הצבע והברק בכל תאורה משתנה
עופר טורג’מן
, מנהל הדרכה סטודיו וולה פרופשיונלס- מסביר על הטכנולוגיה שמאחורי האילומינה:
” הרעיון המהפכני שעומד מאחורי סדרת צבעי האילומינה- נבט בלוס אנג’לס: אנו מעצבי השיער של וולה פרופשיונלס שמנו לב לעובדה שבלוס אנג’לס אפקט האור מעניק לשיער אפקט צבע של רפלקס מנצנץ ומואר, שנשמר ומופיע בכול צילום שנערך , בכל שעה ביום. זאת הבקשה והמשימה שהטלנו על צוות הפיתוח: צבע שיער קבוע שיעניק את האפקט של תאורת לוס אנג’לס. צוות הפיתוח שכלל 32 מדענים ויותר מ2000 בדיקות צבע, בכמות שיער שיכולה להקיף את כדור הארץ 20 פעמים (!!!) – הביא ללידת סדרת האילומינה: סדרת צבעי השיער המרגשת והאיכותית ביותר הקיימת בשוק השיער המקצועי כיום.
הטכנולוגיה הייחודית הושגה לאחר שנמצא פתרון לבעיה המהותית בצביעת שיער: השערות מכילות מתכות בשכבת הקוטיקולה החיצונית ובשכבה הפנימית, ומתכות אלו עד עכשיו נשברו בעת פעולת הצביעה בצבעי השיער הפרמננטיים. השבירה גרמה לכך שהשערה אינה חלקה- ולכן אין ממנה השתקפות מוארת, והברק אינו נשמר לאורך זמן. אפשר להקביל את אפקט האור בצבעים קודמים לאפקט האור על כדור קישוט לחג המולד: האור מאיר עליו ויוצא ממנו מיד החוצה.
בסדרת האילומינה לעומת זאת נמצא הפיתרון הטכנולוגי, המעניק צבע מואר ובוהק בכל תאורה אפשרית ובכל שעה: האפקט מקביל לאפקט הנוצר בתאורה על אבן הענבר- האור המאיר עליה מתפשט בתוכה, ומאיר אותה מבפנים.
הטכנולוגיה הזאת הושגה בסדרת האילומינה על ידי שימוש ברכיב EDDS, שבעת הצביעה עוטף את חלקי המתכות ומונע את השבירה, ומעניק לשיער חוזק, ברק, ורכות למגע. כתוצאה מכך גם מועצמים הפיגמנטים הייחודיים – ומתקבל אפקט צבע בוהק, מנצנץ וזוהר. הרכות מדהימה: לאחר הצביעה מתקבל אפקט רך הדומה לאפקט המתקבל לאחר שימוש במסכת הזנה לשיער- וכל מעצב שיער כמוני- שיגע בצבע ויחוש אותו על השיער- מיד יבין שמדובר בצבע שונה ומדהים.
מבחינת מגוון הצבעים והגוונים: אם עד היום עבדנו בעיקר עם הפיגמנטים האינטנסיביים החזקים של סדרות קולרסטון פרפקט וקולור טאץ’- כעת נוסף לנו שחקן חיזוק עוצמתי המאפשר שימוש מורחב גם בפיגמנטים הקלים: עובדה המעניקה מענה לכל רצון של לקוחות המספרה, מבחינת עוצמת הצבע ועוצמת הפיגמנט. בקולורסטון פרפקט ובקולור טאץ’ נשתמש להשגת הגוונים האינטנסיביים האדומים- ובאילומינה לג’ינג’יים וכתומים מדהימים וחדשים.
זה המענה לבעיה המוכרת לכל מעצב שיער: הלקוחה שמגיעה אלינו ומבקשת שיער זהה לשיער של הבת שלה: בריא, זוהר, מבריק ובעל תנועה ורכות. כמו כן, סדרת האילומינה מעניקה פתרון לבעיה נוספת: צבע השיער הנראה לעין במספרה בסיום התספורת- זהה לצבע ביציאה מהמספרה בכל מקום, ובכל תאורה. הצבע אינו משתנה מחוץ למספרה או בשינוי תאורה- וזאת מהפכה אמיתית, הקולעת יותר מכל לצרכי הלקוחות.
טווח צבעי הסדרה מתחיל בחום בהיר ועד בלונד בהיר מאוד, והרכב הפיגמנטים ייחודי: פיגמנטים סגולים עם רוזה, וכל הפיגמנטים כוללים גם כמובן את גווני הבסיס- שיוצאים מוארים ומדהימים לעין גם כשהם עומדים לכשעצמם. סדרת האילומינה מתאימה לשיטת העבודה המוכרת הקיימת – ההבדל הגדול הוא בתוצאה. צבעי הסדרה מותאמים לשימוש בכל סוגי החמצן המוכרים לנו: 1.9%, 4%, 6%, 9%, 12%. מבחינת כיסוי שיער לבן- הסדרה מעניקה כיסוי מושלם לשיער לבן- ושיער עד 70%- אינו צריך בסיס.
הסדרה מעניקה ללקוחות שירות “גלוס” אמיתי ואמין, ברק, אור וזוהר. להענקת ברק לקצוות עייפים ודהויים – משתמשים ב1 חלק אילומינה עם 1 חלק חמצן 1.9% ו – מסדרת הבלונדר:Seal & care, לאחר החפיפה להשאיר עד 10 דקות, לשטוף, לייבש ולעצב כרגיל. גם אתם תופתעו מהתוצאה: צבע צעיר, מואר, שמח, קסום ואנרגטי, שיפתיע אתכם ויזמין אתכם כמוני, לשימוש קבוע ונאמן בסדרה.”
הזמינו את הלקוחות שלכם לראות לגעת ולהאמין
סופי ברנזון, מנהלת השיווק של וולה פרופשיונלס מזמינה אתכם לראות את הצבע באור חדש:
” אתם מוזמנים להשקה המשמעותית והחשובה ביותר של מוצרי השיער המקצועיים של וולה פרופשיונלס ב20 השנים האחרונות. סדרת האילומינה מהווה פריצה דרך בתחום צבעי השיער, ומביאה את קטגוריית הצבע לשיאים חדשים. העובדה היא שזו ההמצאה הגדולה ביותר בפיתוח צבעי השיער ברבע המאה האחרונה.
הפיתוח נעשה כמענה לדרישות הלקוחות לצבע מבריק, נוצץ וקליל בעל מראה טבעי- וללא אפקט השיער הצבוע, שיחד עם זאת ישמור באופן המרבי על בריאות השיער. סדרת האילומינה עונה בדיוק על הצרכים הללו, והיא מציגה שני מאפיינים חדשניים עיקריים: הצבעים בסידרה הם בעלי יכולת הפצת אור בצורה מושלמת, תחת כל תאורה, בכל שעה במהלך היום, ולא רק תחת תאורה מהונדסת ומחמיאה. לאור המופץ מתלווה גם ברק ייחודי ועוצמתי, שמעניק מראה שיער מטופח , טבעי ומושלם.
מאפיין ייחודי נוסף הוא ההגנה המושלמת שמעניקה הסדרה לכל סוגי השיער- וכיסוי מושלם לשיער לבן. הצבעים חושניים ומזמינים לגעת, למשש ולהרגיש את ההבדל: טכנולוגיית המיקרו לייט שבבסיס המוצר היא המעניקה לו את המראה הבריא, המבריק, הטבעי.
היתרון הגדול למעצבי השיער בשימוש באילומינה- היא מיצובם כמספרה יוקרתית, טרנדית ,עדכנית וחדשנית- בשימוש בטכנולוגיית השיער המפותחות והמהפכניות ביותר בעולם.
כל בדיקות ההשוואה שערכו מעצבי שיער מובילים בכל העולם- שבדקו את מוצרי הסדרה מול מוצרי צבע של חברות אחרות- הביאו לאותה תוצאה: 100% ממעצבי השיער הבודקים בחרו את האילומינה כבחירה האישית המקצועית  לשימוש במספרה שלהם.
הסדרה מציגה פוטנציאל עסקי רב עוצמה לכל מעצב שיער: שימוש במותג יעניק ללקוחות המספרה את המענה לשיער בעל מראה טבעי, מואר ומבריק- בכל סוג תאורה, בכל מקום.
ההשקעה העצומה שלנו בפרסום ושיווק הסדרה החדשה בכל זרועות המדיה- היא במטרה מוצהרת להעלאת המודעות לחידוש המהפכני, שיוביל ללקוחות המבקשות במספרה את צבעי הסדרה. קמפיין השיווק והפרסום שלנו מיועד אם כן להגיע ולהביא את הבשורה גם ללקוחות הקצה.
את סדרת האילומינה מייצגים גם 11 מעצבי שיער מובילים המשמשים כאדבוקטים לוולה פרופשיונלס- לאחר שעברו השתלמות מקיפה בווינה- והם מהווים הפרזנטורים של המותג. בנוסף, אנו משקיעים בתמיכה שיווקית וקד”ם בכל נקודות המכירה במספרות להגברת נראות הסדרה ולהגברת חוויית הצבע בתוך המספרה- וגם מחוץ לה.
ההוכחה הטובה ביותר לאיכות והחדשנות של סדרת האילומינה – היא פשוט לראות אותה מול העיניים: התוצאה עוצמתית ומשכנעת.
אני מזמינה אתכם מעצבי השיער לצעוד עם האור לעידן החדש של צבעי השיער המוארים של סדרת האילומינה. מובטח לכם שהתוצאות ידברו בעד עצמם.”

עמוד זה נצפה: 2,058 פעמים

עשיתם עבודה יפה, הפקת שיער? אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונות.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן