חיפוש באינדקס עסקים

וולה פרופשיונלס מציגה סידרת טיפוח יוקרתית לשיער בהתאמה אישית

פורסם מאת: barosh בתאריך: 28 דצמבר 2015

Print Friendly, PDF & Email
SP_Jade_Sofie_254646_002הסוד מאחורי טיפוח השיער בהתאמה אישית – חמש תמציות מרוכזות שנרקחו במיוחד כדי להתמזג עם המסכות הטיפוליות של SP. בארבעים השנים האחרונות היינו עדים לחדשנות ופיתוח בתחום טיפוח השיער בשנות ה-70 של המאה ה-20 , מקובל היה לחשוב שחפיפה בשמפו מספיקה כדי לטפח את השיער, בשנות ה-80 פיתחו את מרככי השיער, לקראת סוף המאה הקודמת הופיעו מסיכות וטיפולים אינטנסיביים והרחיבו את המגוון.כעת, וולה פרופשיונלס משיקה סדרת תכשירי טיפוח שיער יוקרתית המציעה התאמה אישית. סדרת: System Professional מחוללת מהפכה של ממש בהיצע מוצרי טיפוח השיער. 130 שנות ידע, הבנה מעמיקה של צרכנים וחמש שנים של מחקר אינטנסיבי, הובילו לפיתוח נוסחאות מתוחכמות לטיפוח השיער האולטימטיבי לפי צרכיה המסוימים של הלקוחה, אריזת פרימיום חדשה.

המהפכה של SP בטיפוח השיער מציידת את מעצבי השיער בכלים המושלמים לרמה חדשה של שביעות רצון הלקוח ומשתמשת בטיפוח האיכותי ביותר כדי ליצור שלמות בשיער. סדרת SP מציגה קונספט חדשני ,רוקחות בהתאמה אישית, המשלב את יתרונות תכשירי הטיפוח להשגת פתרונות מותאמים אישית ברמה שטרם נראתה עד היום.

הטיפול מתחיל בתהליך ייעוץ מיוחד ללקוחה ולאחריו אבחון השיער כדי לאפשר למעצב השיער להרכיב את הטיפול האישי המסוים. התהליך משלב מגוון כלים מיוחדים המאפשרים להשתמש במוצרים בשיטות יישום וערבוב ייחודיות. הטיפול נמשך עם שגרת טיפוח ביתית המותאמת במדויק לצורכי השיער.


עמוד זה נצפה: 1,853 פעמים

עשיתם עבודה יפה, הפקת שיער? אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונות.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן