חיפוש באינדקס עסקים

וולה פרופשיונלס משיק חדשנות בתחום השיער

פורסם מאת: barosh בתאריך: 8 מאי 2016

Print Friendly, PDF & Email

וולה פרופשיונלס משיק חדשנות בתחום השיער
“וולה פרופשיונלס” מותג השיער הבינלאומי משיק חדשנות בתחום טיפוח השיער:

Illumina

מותג צבעי השיער היחיד מסוגו בעולם המשמר את הברק לאורך זמן, למראה שיער בריא וזוהר

הטכנולוגיה בבסיס הסדרה רשומה כפטנט עולמי
“וולה פרופשיונלס”, מותג השיער הבינלאומי, משיק את סדרת צבעי השיער החדשנית: Illumina (אילומינה), סדרת צבעי השיער האיכותית והמתקדמת ביותר הקיימת בשוק השיער המקצועי, למראה שיער מבריק וזוהר לאורך זמן.

סדרת ‘אילומינה’ פותחה במטרה לתת מענה לבעיה מוכרת בתחום טיפוח השיער – דהייה ואיבוד ברק של צבע השיער אחרי כמה חפיפות.

אביגיל אלפטוב לסוכנות יולי בצילומי קמפיין אילומינה לוולה פרופשיונלס, צילום- אלכס ליפקין, סטיילינג- יולי סגרדה

פיתוח הסדרה ארך כ- 5 שנים וכלל מחקר מקיף, 32 מדענים ויותר מ-2000 בדיקות צבע, אשר בסופן נמצא הפתרון הטכנולוגי המאפשר ללכוד את הברק ולשמרו לאורך זמן. אילומינה מהווה בשורה חדשנית אמיתית, המאפשרת קבלת שיער רך, עשיר בגוונים וזוהר, בכל מקום, בכל תאורה ובכל שעות היממה.

הפתרון הטכנולוגי, הרשום כפטנט עולמי, מעניק כיסוי מושלם גם לשיער לבן ומשווה לשיער מראה בריא, מבריק וטבעי.

עופר טורג’מן, מנהל ההדרכה של “וולה פרופשיונלס”, מסר: “וולה פרופשיונלס חרטה על דגלה איכות וחדשנות בתחום עיצוב וטיפוח השיער.

השקת סדרת אילומינה היא בגדר בשורה עבור קהל הלקוחות שלנו אשר יוכל ליהנות משיער מבריק ובריא לאורך זמן.

עבור מעצבי השיער, אילומינה משלימה את ארסנל הפתרונות המקצועיים המוצעים להם, ולראיה,100% ממעצבי השיער שהתנסו באילומינה בחרו בה כמותג צבעי השיער העיקרי בסלון היופי שלהם”.

הפיתוח הטכנולוגי בעזרתו ניתן לשמור על הברק לאורך זמן, מתאפשר הודות להבנה כי שיער הראש מכיל מתכות, הנשברות עם פעולת הצביעה בצבעי השיער הקיימים היום בשוק.

במקרים אלו השערה מאבדת את המרקם החלק שלה והשתקפות הברק נמנעת.

ההבנה שיש לשמור על שלמות המתכות שבשכבות השיער אפשרה לפתח את הטכנולוגיה שעומדת בבסיס סדרת צבעי השיער אילומינה – לכידת הברק והשתקפות אלומת האור כך שמתקבל מראה שיער זוהר.

ניקולה וורד לסוכנות יולי בצילומי קמפיין אילומינה לוולה פרופשיונלס, צילום- אלכס ליפקין, סטיילינג- יולי סגרדה

לרגל השקת “אילומינה” בישראל, ניהלה וולה פרופשיונלס קמפיין דיגיטל ברשתות החברתיות.

במסגרת הקמפיין, הובטח כי הזוכה תשתתף בהפקת אופנה נחשקת באיטליה.

הקמפיין, אשר זכה להצלחה כבירה והגיע ליותר מרבע מיליון (!*) גולשים וגולשות, הזמין את הגולשות להעלות תמונה עם מראה שיער זוהר לעמוד האינסטגרם שלהן בצירוף ההאשטאג “Illuminamuse”, כשהובטח שהתמונה המרשימה והזוהרת ביותר תזכה את הגולשת בכרטיס הטיסה המיוחל.

במקביל, נבחר מעצב שיער שהעלה את התמונה האמנותית והיצירתית ביותר, וגם הוא טס להשתתף בצילומים.

התחרות, שנמשכה כשבועיים, הסתיימה בקול תרועה כאשר צוות בכיר בראשות המנהל המקצועי של הקמפיין,

מעצב השיער קולי, בחר בלאה סטרוסב, בת 19 מצפת, להשתתף בצילומי ההפקה החלומית באיטליה. מעצב השיער שהצטרף הוא אמיר לגזיאל מראשל”צ.

לאה סטרוסב בצילומי קמפיין אילומינה לוולה פרופשיונלס, צילום- אלכס ליפקין, סטיילינג- יולי סגרדה
ניתן להשיג אצל מעצבי השיער המובילים בישראל.


עמוד זה נצפה: 1,950 פעמים

עשיתם עבודה יפה, הפקת שיער? אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונות.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן