חיפוש באינדקס עסקים

וולה פרופסיונל חושפת מראות השיער 2012

פורסם מאת: barosh בתאריך: 28 דצמבר 2015

Print Friendly, PDF & Email

וולה פרופסיונל חושפת מראות השיער 2012

וולה פרופסיונל חושפת מראות השיער 2012וולה פרופסיונל חושפת את מראות השיער לשנת 2012 בתחרות Trend Vision שנערכה החודש בניו יורק

וולה פרופסיונל חושפת את מראות השיער לשנת 2012 בתחרות Trend Vision שנערכה החודש בניו יורק השנה, הכוחות היצירתיים מאחורי תצוגת Trend Vision של Wella Professsionals הרחיקו לכת בניסיון להכניס את מעצבי השיער לעולם החדשנות וההשראה.

המנהלים הקריאטיביים העולמיים, יוג’ין סולימן בתחום טיפוח ועיצוב השיער וג’וש ווד בתחום צביעת השיער, נתנו את הטון עם קולקציות חדשות של מגמות אופנתיות.

שורת המראות ל-2012, כפי שנוצרו בידי יוג’ין סולימן וג’וש ווד, מייצגת ארבע דמויות נשיות אשר מהותן נעוצה בעולם הזוהר והברק של הבמה. אלו הן דמויות נועזות המושכות תשומת לב ויוצרות נוכחות ללא מתחרים. כל דמות מייצגת חזון לסגנון נתון העומד במרכזה של כל במה.

קולקציית אביב-קיץ 2012: דרמה לוהטת שתי המגמות המרכיבות את המוקד של האביב והקיץ הן חמות, קורנות ומלאות באנרגיה חמה וחידתית. תשוקה וביטחון הם היסודות של הדמויות הניצבות במרכז הבמה בעונה זו.

חן (Grace): המוזה המודרנית חן היא הגברת המובילה שלנו, רגועה, מושלמת וטהורה. ההשראה העיקרית של “חן” היא הטבע, אם כי אין שום דבר טבעי במראה הזה. האור הקורן מ”חן” הינו נטול מאמץ ומקסים. “חן” זוהרת מבפנים והזוהר הזה מוקרן לסגנון שלה ומתגבר בתוכו. זוהי מגמה של שפע ומוצרות ושל ממלכת כוכבים בהירים וזורחים.

הזוהר הפנימי של “חן” הוא זוהר בהיר, חמים וזהוב האופף את כל שפוגש אותה. “אפשר להרגיש שהיא בחדר,” אומר ג’וש ווד. יש לה חוש טבעי לאלגנטיות ואיכות. נוכחותה של “חן” היא נטולת מאמץ ובלתי משתדלת; היא נעה בעצלתיים, מעודנת וזוהרת תמיד מבלי לנסות אפילו. השליטה שלה בסצנה מושגת בקלות מלאת חינניות.

בשיער, מגמה זו מתבטאת בגימור איכותי במיוחד עם ברק בהיר וזוהר ועם מרקם גולש ועצל, אומר יוג’ין. “זהו מראה מאוד מאוד יקר,” המשקף את העושר והשפע של האישיות של “חן”. גוון השיער טהור והברק כמעט ויוצר בו אפקט נוזלי. מבחינת הצבעים, מדובר בפלטת צבעים רכב ובהירה עם זוהר חמים הקורן ממנה כמו הילה. השיער נע כגל אחד, כישות אחת, בעצלתיים, זורם ועשיר.

להט (Blaze): פאם פטאל להט היא הדיווה הלוהטת שגונבת את ההצגה בתשוקתה הבוערת לתשומת לב. כל העיניים עליה וככה היא אוהבת את זה. אם משהו אינו לרוחה, על הבמה או בחדר ההלבשה, “להט” אינה חוששת להתפרץ בסערת זעם ראוותנית כדי להשיג את רצונה, ובדרך כלל גם מצליחה. השפעה לטינית חזקה זורמת בעורקיה ותורמת למזגה החם ולתשוקה הסוערת שבה.

הלהט שלה גולש לחושניות ברורה הניכרת לכל מי שפוגש בה. האנרגיה שלה מידבקת ויש צד משעשע בהתפרצויות המזג שלה. “להט” היא בטוחה בעצמה באופן טבעי ולא מהססת לצעוק את זה. היא לוכדת את תשומת הלב עם נוכחות ממסה. ל”להט” יש ברק בעיניים המסגיר את השעשוע שבה ורוחץ אותה בצבע עז כמו תאורת במה. המרכיב הלטיני שבאישיותה מעניק לה ממד גברי עם מזג של אש ותנועות גוף גדולות.

הניגוד המושלם הזה בין האנדרוגיניות והתאווה מגדיר את “להט” אשר איש לעולם אינו יכול לנחש מה מצב רוחה. בשיער, זהו סגנון היוצר בהצהרה גרפית שכולה התרגשות ועריכת ניסיונות בצורות נועזות. הסגנון לקוני וחד עם גימור מבהיר מאוד שצועק “הסתכלו עלי”, אומר יוג’ין סולימן . “הרעיון היה ליצור דבר מה מאוד גרפי שכמעט לא מרגיש כמו שיער.”

באשר לצבע, הגוונים כהים עם ברק כה חזק שמחזיר את האור בתחושה חדה וחמה. גם צבעים בהירים יש כאן. “השילוב של שחור, אפור ופוקסיה יוצר הצהרה חזקה ביותר,” אומר ג’וש ווד. ההבזק הזה של צבע בהיר שומר על מרכיב המשחק באישיותה של “להט” ואילו הגוונים הכהים מבטיחים גינונים לחים וחושניים.

הזוכים בתחרות – בריטניה וסין גרפו את מדליות הזהב 85 מתמודדים מ-49 מדינות התכנסו בניו יורק לתחרות הגמר של פרסי “הכישרון הצעיר” ו”הצבע” הנחשקים, בחגיגה של כישרונות מכל רחבי תבל בתחום עיצוב השיער.

כל המתחרים באירוע הבינלאומי זכו קודם לכן בתחרות הגמר בארצם, והגיעו לניו יורק על מנת להציג לראווה בסוף שבוע זה את פרשנותם האישית עבור המגמות החזויות לשנת 2011.

ג’ייק אונגר (Jake Unger) מסלון Hob שבבריטניה זכה במדליית הזהב היוקרתית בקטגוריית “הכישרון הצעיר”, ואילו מדליית הזהב הנחשקת בקטגוריית “הצבע” הוענקה לדה ליאנג וו (DeLiang Wu) מסלון די שיו קון (Di Qiu Cun) שבסין. גאווה ישראלית הנציג שלנו – יקי אלמקייס ממספרת “אמיר קל” עלה לחמישיית הגמר מעצב השיער המוביל שנבחר לייצג את ישראל בתחרות טרנד ויז’ן העולמית בניו יורק, זכה לעלות לחמישיית הגמר מבין אלפי מעצבי שיער מכל העולם.

יקי אלמקייס, מספר על החוויה המרגשת: “אני מודה לחברת וולה פרופשיונלס שהעניקו לי את ההזדמנות לעמוד על במה אחת עם גדולי מעצבי השיער בעולם. אני מרגיש כבוד גדול מאוד לייצג את ישראל בתחרות העולמית בניו יורק. לא האמנתי ששמעתי שקוראים בשמי, במבטא ניו יורקי , לעלות לבמה המרהיבה לצד המעצבים המובילים בעולם. התרגשתי מאוד, שמחתי לקבל תמיכה ומחיאות כפיים מנבחרת מעצבי השיער מישראל. הגשמתי חלום, אני מאמין כי בשנה הבאה אני בהחלט אהיה בשלושת המקומות הראשונים.

למדתי המון מכל העשייה, הכרתי אנשים מעוררי השראה ומימשתי את היצירתיות והויז’ן שתמיד דמיינתי. טרנד ויז’ן, חוויה אותה אנצור לנצח” אלמקייס, נבחר לחמישייה הפותחת לאחר שהציג את טרנד “לומינה” – טרנד המראה הקפוא, עיצוב שיער שבו שולטים צבעי הבלונד פלטינה ותספורת בוב-קאט, צבעי שיער מאוד בהירים יחד עם גוונים בצבעי לילך וזהב עדינים מאוד.

תספורת בוב-קאט היא עיצוב שיער מאד טרנדי היום, תספורת המשדרת שילב בין מיניות גברית ונשית, כאשר צד אחד של השיער חתוך בגזרת הקארה המדויק והנשי והצד השני מגולח בעדינות ומשלב את הגבריות הילדותית, טומבוי לוק.


עמוד זה נצפה: 1,854 פעמים

עשיתם עבודה יפה, הפקת שיער? אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונות.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן