חיפוש באינדקס עסקים

התשוקה האופנוענית של רפאל טפלוב

פורסם מאת: barosh בתאריך: 31 דצמבר 2015

Print Friendly, PDF & Email

התשוקה האופנוענית של רפאל טפלוב

התשוקה האופנוענית של רפאל טפלוב, מעצב שיער ומדריך מוסמך בשוורצקופף פרופשיונל

taplov_23535436476_002נדמה כי אין סוף לאהבת האופנועים. מדהים לגלות איזו כמות רגשות מסוגל לעורר כלי רכיבה המאסיבי והרעשני הזה. התשוקה אליו מתחילה ממבט ראשון על המראה החיצוני, ומסתיימת במהירות הרוח והרגשת החירות האינסופית. אופנוע הוא בהחלט כלי רכב אוניברסלי, אתגרי ונמכר, כנגד כל הסיכויים והסכנות.

אך באופנועים, כמו בכל מערכת יחסים מוצלחת, חייבת להיות התאמת האופי, הסגנון והיופי. ביום אחד סתווי, התכנס מעצב השיער והמדריך המוסמך של “שוורצקופף פרופשיונל“, רפאל טפלוב, יחד עם צוות ההפקה של “אל פודיום” (קבוצת ארט המתמחה בפרסום קריאטיבי), על מנת לממש את התשוקה הזו לאופנועים יחד עם צמד דוגמניות וההונדה פיורי.
בהחלט לא היה קל לענות על הדרישות שהציב אופנוע בעל נוכחות עוצמתית שכזו: על הדוגמניות היה לשדר כוח ועוצמה בלתי פוסקת, נועזות וסקסואליות קורנת, דומיננטיות ותשוקה ביחס לאופנוע ובו זמנית אהבה נשית עדינה. מהרגע, שבו הניחו הדוגמניות את עקביהן על פיתולי הברזל הכחולים, שתיהן השתלבו איתו באופן מושלם. אומרים שהונדה מציתה את הדמיון, הפעם היא גם הדליקה את ליבן של הנשים.
מאחורי ההפקה של סיפור אהבה אופנועי שבתמונות שלפניכם נמצאת עבודה פדנטית של אנשי מקצוע מובחרים. כמו תמיד, האחראי על תהליך ביצוע היופי היה רפאל טפלוב – מדריך מוסמך בחברת “שוורצקופף פרופשיונל“, טופ סטיליסט ב”אל פודיום” ומעצב שיער גרנדיוזי שהביא את השראתו על פניהן ושיעריהן של הדוגמניות. הוא השתמש במיטב הכלים והמוצרים מובחרים של חברת “שוורצקופף פרופשיונל” שכבסיס להשראתו בחר רפאל במראה פאנק רוק הקלאסי והתעמק בנושא גם בזווית של עיצוב שיער וגם בזווית של איפור מקצועי. בהקשר לביגוד והסטיילינג, הדגים רפאל גם ידע וגם טעם טוב, כאשר השתמש בחוש סטיילינג המדהים שלו ושילב אביזרים נועזים עם לבוש אופנועי פרוע.
הדוגמנית מרינה אוגנבינה, ספורטאית מגיל צעיר וחברה בנבחרת התעמלות הקרקע של אוקראינה, סגרה את מעגל האימאז’ המושלם והדגימה בתרגילי אקרובטיקה מקצועית על האופנוע. הדוגמנית השנייה אוולין קורילנקו, הכניסה אקזוטיות לסיפור, בהיותה אוהבת מראה רוקיסטי בחיי היום יום. אוולין השתתפה בעבר בצילומי האופנוע “אפריליה” ובצילומים האלו שמשה גם בתור במאית. בשבילה, רפאל טפלוב הינו מעצב שיער אקסטרווגנטי והיחיד במינו בישראל.
הצוות המקצועי של “אל פודיום” כבר ביצע בעבר צילומי אופנה בגוון אופנועני אך הפעם קיבלו הנאה ייחודית עד מאוד הודות לשיתוף הפעולה עם אנשי דו”גרי שרק הוסיפו לקריאטיבית של ההפקה. יורי טורקוב, הצלם הראשי של “אל פודיום”, קיבל השראה משילובו המוצלח של אופנוע, לוקיישן והדוגמניות והצליח לבטא דרך עדשתו את התשוקה האופנוענית מכל הזוויות צילום האפשריות.
לצפיה בגלריה
עמוד זה נצפה: 2,237 פעמים

עשיתם עבודה יפה, הפקת שיער? אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונות.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן