חיפוש באינדקס עסקים

התוספת שתופסת תוספות שיער

פורסם מאת: barosh בתאריך: 28 דצמבר 2015

Print Friendly, PDF & Email

התוספת שתופסת תוספות שיער

שיער קצר? שיער פגום? רוצה שיער ארוך אבל לא יכולה לחכות עד שהטבע יעשה את שלו? תוספות שיער – הפיתרון האולטימטיבי.

תוספות שיער יעניקו לך ראש מלא שיער עשיר ושופע, ימלאו מקומות מדולדלי שיער בהם הקרקפת מציצה, ישפרו את מראה השיער גם במקרים של עיצוב תסרוקת הדורשת יותר שיער או שיער ארוך יותר כדי שתיראה טוב.

תוספות שיער יכולות להיות זמניות, כאלה שמורידים אחרי האירוע, או קבועות, כאלה שנשארות על הראש לפרק זמן ארוך. תוספות השיער הפכו להיות אופציה נפוצה המוצעת במרבית המספרות ומיושמות על ידי מעצבי שיער רבים בטכניקות רבות ומגוונות.

עם כל הפופולאריות הגוברת של תוספות השיער נשאלות עדיין כמה שאלות חשובות שיש לשאול:

1. מה גורם להפרשים העצומים במחיר בין סוגים שונים של תוספות שיער?

2. איזו טכניקה לחיבור תוספות שיער טובה יותר?

3. איך אני יכולה להיות בטוחה שאצא מהמספרה מרוצה ממראה השיער שלי עם תוספות השיער?

והנה התשובות:
תוספות שיער יכולות להיות עשויות משיער אדם 100% טבעי או משיער סינטטי המיוצר במפעל ייעודי לכך. כמובן שמחירה של תוספת שיער טבעית שלא עברה עיבוד, העשויה משיער אדם יהיה גבוה יותר.

יחד עם זאת חשוב לציין כי תוספות שיער טבעיות מחזיקות מעמד הרבה יותר זמן. תוספות שיער טבעיות ניתנות לשימוש חוזר שוב ושוב, בכל חידוש של תוספות השיער על ידי מעצב השיער שלך.

מה שהופך את מחירן הגבוה של תוספות השיער הטבעיות לזול בהשוואה לתוספות שיער סינטטיות אשר אינן ניתנות לשימוש לאורך זמן ויש לרכוש אותן מחדש בכל חידוש של תוספות השיער.

בנוגע לטכניקות חיבור תוספות השיער אל השיער הטבעי שלך, בנקודה זו תצטרכי לסמוך על שיקול הדעת המקצועי של מעצב השיער שלך. מעצב השיער אמור לאבחן את מצב השיער הטבעי שלך לפני התחלת חיבור תוספות השיער.

השיער שלך אמור לעמוד בעומס המסה של תוספות השיער, והחיבורים שלהן לשיער הטבעי שלך אמור להיעשות בטכניקה המתאימה למצב שיערך.

לא כל סוג של שיער יכול לעמוד בהדבקת תוספות שיער, לא כל סוג של שיער יכול לעמוד בתוספות שיער בחרוזים, מעצב השיער שלך יידע לבחור עבור שיערך את הדרך האופטימאלית לחיבור תוספות השיער.

מבחר הטכניקות לחיבור תוספות שיער רחב וכולל: הדבקה חמה או קרה של תוספות השיער לשיער הטבעי שלך, חיבור בחרוזים, חיבור בהלחמה, בתפירה או בקליפסים.

טכניקת חיבור תוספות השיער נמדדת על פי רמת ההצלחה של התוצאה. אם השיער שלך מתאים לחיבור תוספות שיער בהדבקה, הרי התוצאה תהיה מהממת ונכונה עבורך, בעוד אצל אחרת יתאים יותר לחבר את תוספות השיער באמצעות חרוזים לדוגמא.

במספרת דניאל סנטר בחיפה למשל, לא מוכנים להיכנס לנושא טכניקות חיבור תוספות השיער בסלון שלהם. “הדבר תלוי בסוג השיער של הלקוחה”, מסביר סמי,”אנו בוחרים עבור כל סוג שיער ומצב שיער את הטכניקה הנכונה עבורו. אנו לא עובדים בתבנית שכל הלקוחות מקבלים את אותו שירות בדיוק. כל לקוחה מקבלת את הטכניקה הנכונה בשבילה”.

עכשיו זה ברור. המחיר היקר יכול להפוך להיות זול כשמדובר בתוספות שיער, וטכניקת חיבור תוספות השיער נבחרת על ידי אנשי המקצוע.


עמוד זה נצפה: 2,155 פעמים

עשיתם עבודה יפה, הפקת שיער? אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונות.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן