חיפוש באינדקס עסקים

ארתור גולדמן – עיצוב שיער בגן יבנה

פורסם מאת: rita בתאריך: 15 ספטמבר 2020

Print Friendly, PDF & Email

ארתור גולדמן – עיצוב שיער בגן יבנה – נעים להכיר…

עם ארתור התיישבנו לשיחה רק אחרי שסיים את יום העבודה שלו.
המספרה בגן יבנה עסוקה, לקוחות נכנסות ויוצאות, הטלפון מצלצל וארתור מנצח על העשייה בחיוך.

“אני מתנצל שלקח לי זמן להתפנות” – הוא מסביר – ” אולי הייתי יכול למצוא כמה דקות לשוחח קודם לכן, אבל הראש שלי לא פנוי לדברים אחרים בזמן העבודה. כשאני משרת לקוחות אני רק איתן, ככה אני מעדיף”

שאלנו את ארתור גולדמן כמה שאלות היכרות על מנת להציג בפניכן/ם מעצב שיער ייחודי בעל גישה רעננה לעולם עיצוב השיער.

ארתור גולדמן עיצוב שיער בגן יבנהאיך הגעת לעולם השיער?

“עיצוב שיער זו אהבה שצמחה בתוכי כבר מגיל צעיר מאוד. בגיל 15 עזבתי את בית הספר והתחלתי לעבוד במספרה שכונתית. צמחתי מלמטה, לאורך כל השלבים בדרך, עד שעברתי עם מעצבי שיער מהמובילים והגעתי לבשלות לפתוח לעצמי מספרה, סטודיו לעיצוב שיער, מקום ליצור ולעמוד לרשות לקוחות, להציע להן את כל הידע שצברתי משך 18 שנות עבודה וניסיון”

איפה האתגר שלך בנושא השיער? מה מאתגר אותך?

“שיער הוא בשבילי עולם שלם. בכל פעם אני מקבל לידיי לקוחה עם מצב שיער קיים ופנטזיה. המטרה שלי היא להגשים לה את החלום, תוך שמירה על שיער בריא. לקחת אישה עם שיער שחור שעבר החלקות והוא יבש והרוס ולהוציא אותה עם גוון שיער מדהים ומחמיא ועם שיער בריא יותר, זה אתגר, למשל.

אני משתמש בהחלקות שיער, תוספות שיער, להארכת שיער או תוספת נפח, אני משתמש בתכשירים וחומרים מעולים לשיקום שיער, אני מתאים לכל לקוחה את הדרך הנכונה להשגת השיער החלומי שלה, נהנה מהתוצאות ובמיוחד מהשמחה של הלקוחות שלי”

איפה אתה רואה את תחום המומחיות שלך?

“אני מומחה בשיקום שיער וכימיה. החלקות שיער, תוספות וטיפולים עמוקים לשיער. אני עושה את זה כבר 18 שנה ומקדיש את עצמי לנושא כדי להציע ללקוחות שלי את הטיפול הכי טוב והכי מקצועי כל הזמן”

ממה אתה הכי נהנה בעבודתך היומיומית?

“אני קם כל בוקר בשמחה, מתלבש ומתארגן כמו לקראת מסיבה, ויוצא לקבל את היום במספרה. כל מה שקשור לעשיה במספרה, במיוחד הקשר עם הלקוחות, חשובים לי ומעוררים בי שמחה, בכל יום מחדש”

ארתור גולדמן עיצוב שיער בגן יבנהמה הייחודיות שלך בנושא הכימיה? בגישה? בטכניקה? בכל הקשור להחלקות, שיקום שיער, צבעים וכד’

“הייחוד מגיע מהגישה. לכל לקוחה יש שיער אחר, בקשות אחרות, חלום אחר, שיגרת יום יום אחרת, טעם וצרכים שונים.
אני מקשיב לכל אחת, אני משתדל להבין, ממש להבין כל לקוחה וצרכיה, להפנים את התוצאה אליה אני מתכוון בעבודה על השיער שלה, לקבוע תהליך עבודה ולעשות הכל כדי להוציא יצירה מושלמת עבור הלקוחה. עיצוב שיער זה לא רק טכניקה, זה עולם שלם של הבנה של הלקוחה על הכסא ותכנון עבודה מקצועי שיעניק לה את הגשמת מראה השיער אליו היא שואפת”

בעבודתך היומיומית על מה לא תתפשר?

“אני, כאדם, שואף לטוב ביותר בכל תחום. לעצמי, למשפחתי, לאהובי, וכמובן – ללקוחותיי. שום דבר בינוני לא מספיק טוב בשבילי, רק הטוב ביותר.
בתכשירים הכי טובים, מכשור עיצוב השיער הכי טוב, החברות הכי טובות, הגישה הכי מקצועית, היחס הכי אישי… אין מצב שאני אתפשר על פחות מהטוב ביותר”

ספר על עבודה שעשית שלמדת ממנה בתהליך משהו חדש, חוויה מיוחדת

“קשה למצוא מקרה אחד… האמת שכל לקוחה מביאה איתה אתגר חדש, כל אחת מהווה תהליך לימודי, עוד ניסיון מקצועי, עוד החלטות מקצועיות, עוד תהליכים כימיים, עוד תוצאות שלא יכולות להיות פחות ממושלמות. בעיצוב שיער לומדים כל הזמן ולא רק מחוויה ספציפית, כל עבודה היא תהליך לימודי וחוויה מיוחדת”

כמספרה, כעסק, יש משהו שאתה עושה שתורם להצלחה שלך וראוי לציון? מה עובד בשבילך?

“אני מאמין שהצלחה של מספרה נשענת במקום ראשון על הדרייב של מעצב השיער, על המניע המרכזי שמביא לפתיחת מספרה, על היחס שהוא מעניק ללקוחות, על רמת הרצינות שהוא משקיע בבניית חוג הלקוחות שלו… המספרה שלי בת שנתיים, אני עדיין בתהליך בניה ובמיוחד בתהליך של קידום עסקי שלה. המניע המרכזי שלי הוא לקבל את החיוך המאושר של כל לקוחה כשהיא יוצאת מהמספרה. לדעת שהיא שמחה ומרוצה מהתוצאה במאת האחוזים. לקוחה מרוצה ועוד לקוחה מרוצה ועוד לקוחה מרוצה, מצטברות לחוג לקוחות מרוצים והוא הבסיס של הצלחת המספרה כעסק. צעד ועוד צעד ועוד צעד… כל הדרך להצלחה”

 

ארתור גולדמן, מעצב שיער בגן יבנה, מזמין גם אותך ליהנות משיער מושלם בלי שום פשרות.

בין שירותי המקום: תוספות שיער,החלקות שיער,אומברה,החלקה הודית, הארכת שיער, בליאג’, שיקום שיער, תספורות, תסרוקות ערב.

סלון יופי שמתמחה בכימיה בליאז׳ תוספות שיער והחלקות שיער

התקשרי: 0723934529

בקרי בפייסבוק של מעצב השיער מגן יבנה

עיקבי באינסטגרם

 

 


עמוד זה נצפה: 820 פעמים

אתם מוזמנים לשלוח לנו כתבות, איטמים, חדשות ואנו נפרגן.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן