חיפוש באינדקס עסקים

אסטרטגיית שימור לעסק שלך – עסקים בימי קורונה

פורסם מאת: rita בתאריך: 26 מרץ 2020

Print Friendly, PDF & Email

אסטרטגיית שימור לעסק שלך – עסקים בימי קורונה

בימים כאלה, אין ברירה אלא להביט לעובדות ב’לבן של העיניים’.
להסתכל בעובדות ולבחור דרך פעולה.
להבין שהעסק שלך בתרדמת, ואם לא נחבר אותו למכונת לב ריאות, אם לא נשמור עליו בחיים
בסיום התקופה נגלה שהוא מת.

איך מחברים את העסק למכונת לב ריאות?
איך שומרים על רוח החיים בעסק?
איך שומרים על עסק חי גם בתקופה קיצונית כמו עכשיו?

קודם כל – מה לא לעשות:

לא לחשוב על לסגור את העסק,
לא”לחכות עד שהמשבר יחלוף”,
לא “לשבת על הגדר” ולעצור פרויקטים,
לא לפטר עובדים (חל’ת הוא הפתרון הנכון לכולם כיום)
לא לקטר על מר גורלנו,
לא להרהר מה יהיה בעתיד,
לא לצפות שהממשלה תציל אותך,
לא להתייאש,
ובטח לא להיות פאסיביים ולא לעשות כלום.

בימי קורונה הזויים אלה
יש רק דבר אחד שכל אחד מאיתנו
בעלי העסקים חייב לעשות…

שימור לקוחות

אם העסק שלך היה מטפל בX לקוחות בימים של לפני הקורונה
אין שום סיבה שכשהתקופה תעבור לא יחזרו אליך כמעט כל אותם X לקוחות

הימים האלה הם ימים לשמור על הלקוחות שלך, לחזק את הקשר בינך לביניהם,
לשמור על המוניטין, על השם המקצועי על הרושם האישי, האנושי, החברי

זאת אומרת,
שאם ביום רגיל אתה נוהג להתקשר להזכיר ללקוחות שיש להם תור אצלךעכשיו תרים טלפון לשאול מה שלומם
ולא… לא איש צוות מטעמך, תתקשר אליהם בעצמך. שמור על קשר אישי.

אם בימים רגילים אתה שולח SMS אן ווצאפ עם ברכה ליום הולדת
בימים אלה שלח להם חיוך, חיבוק.

אם בימים רגילים אתה עונה על שאלות בזמן שהלקוחות מבקרים אצלך בעסק,
היה פתוח לענות על שאלות בכל דרך אחרת: בטלפון או בדיגיטל.

אם בימי שיגרה אתה מעלה פוסט אחד ביום ברשת החברתית
תגביר קצב ותעלה 3 פוסטים ביום
פוסטים חיוביים, מחבקים.

בקצרה, זה הזמן ללחוץ על דוושת ה’קשרים עם הלקוחות’.

המצב ברור: כולם בבידוד, כולם בבית עסוקים בטיפול בילדים , הקניונים סגורים , אין אנשים שסתם מטיילים ברחוב , רבים איבדו את מקום עבודתם או יצאו לחופשה ללא תשלום,
בזמן כזה אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להתנהג כאילו “הכל בסדר” , להתנהג כמו ‘תמיד’.
הכל נראה ומרגיש כל כך אחרת מימים רגילים, כך כך שונה…

מכירים את האימרה: ‘זמנים קיצוניים דורשים פעולה קיצונית’?
אז עכשיו זה הזמן לעשות פעולות ‘אחרות’ בהתאם לתקופה ה’אחרת’.

זה הזמן להשקיע בדרכים אחרות בעסק.
מי שיבחר באופציה
של הרמת ידיים פאניקה ודאגה (פאסיביוות)
סיכויי ההישרדות שלו – נמוכים.
הדרך להתמודד עכשיו  היא עשייה (אקטיביות).

אנו רואים מעצבי שיער בלייבים ברשת, עונים על שאלות של לקוחות וציבור גולשים בעניין השיער שלהם.
אנו רואים מעצבי שיער מציעים לשלוח את כל מה שדרוש על מנת לצבוע שורשים.
אנו רואים קוסמטיקאיות בלייבים ובסדרות סרטונים מסבירות על ניקוי העור, על הוספת לחות ושמירה על מראה רענן גם בימים כאלה.
רואים קוסמטיקאיות שולחות תכשירים שהותאמו ברשת עד הבית של הלקוחות.
אנו רואים טכנאיות ציפוניים מסבירות איך להוריד את הלק ג’ל, איך להוריד בנייה
ושולחות תכשירים עד הבית כדי לאפשר ללקוחות לטפל בציפורניים בבית.

אנו רואים יוזמות שמשתמשות במדיה החברתית לשמור על המוניטין, על השם המקצועי והכי חשוב – על הלקוחות.

אתם מוזמנים לשתף אותנו בעשייה שלכם בימים אלה.
במייל | פייסבוק | אינסטגרם

עסקים בימי קורונה


עמוד זה נצפה: 96 פעמים

אתם מוזמנים לשלוח לנו כתבות, איטמים, חדשות ואנו נפרגן.

אני מאשר/ת קבלת דיוור


אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


[sg_popup id=1]