חיפוש באינדקס עסקים

אינדולה משיקה את קולקציית השיער 2012

פורסם מאת: barosh בתאריך: 31 דצמבר 2015

Print Friendly, PDF & Email

אינדולה משיקה את קולקציית השיער 2012

אינדולה משיקה את קולקציית Smart Streetstyle Collection 2012 באירוע גדול ומארחת את ג’ראר קושנו ולורן דה לה פוי

endola_676576575_004המופע המרהיב להשקת קולקציית המראות החדשהSmart Streetstyle Collection 2012, שקיימה בחודש יוני במועדון ה’EAST‘ התל אביבי חברת גדעון קוסמטיקס, המשווקת את מותג INDOLAבישראל, הוקדש כולו לגזירה ולסידורי שיער וירטואוזיים.

במופע הציגו ג’ראר קושנו (40) ולורן דה לה פוי (42), כמה מן העבודות המקוריות מן הרפרטואר שלהם, בזכותן זכה הסלון שלהם, ‘מיזון ג’רארד-לורן’, בארבעה עשר פרסים מכובדים, בינהם בתחרות האוסקר של השיער, הכימאים הטובים ביותר בצרפת, מעצבי השיער לגברים הטובים ביותר בצרפת וגם להשתתף במגזינים מובילים לצד שמות בינלאומיים כמו ריהאנה ומדונה.
שיערן של הדוגמניות סודר על ידם בסגנונות פיסוליים שונים על רקע מוזיקה ווידאו-ארט עוצמתי, תוך שימוש מחוכם בתוספות צבעוניות, דומיננטיות ובשילוב אביזרי שיער קוקטיים, אשר השאירו את באי הארוע נפעמים.
השניים הציגו שני מופעים. הראשון, כלל את אחד הטרנדים החמים ביותר לשנה הקרובה, השאוב אף הוא מתוך קטלוג המראות המושקע של אינדולה: טרנד ה- Color Clash (התנגשות צבעים), שילוב של שני צבעים שונים ומנוגדים בשיער, היוצרים קונטרסט מושלם וייחודי. השני, כלל מופע של תסרוקות מפוסלות בשילוב תלבושות מרהיבות.
הפרזנטורים הבולטים של חברת INDOLA, מעצבי השיער, אמיר בקשי ועדי נוג’ידאת, זכו להופיע ולהדגים בהופעה חיה על דוגמניות שניים מחמשת הטרנדים הבולטים, מקטלוג המראות של INDOLA לשנת 2012, שנוצר בשיתוף עם בלוגרים מובילים של אופנת רחוב: טרנד ה’פופ גראפי’ בהשראת שנות ה 60 וטרנד ה’דנים פולק’ המתכתב עם מראות השיער של שנות ה 70.
הקונספט לאירוע, Cut, Color & Style, מהווה חלק בלתי נפרד ממטרות החברה לשנה הקרובה: ביסוס מעמדה של INDOLA כמפיצת הבשורה של עולם המגמות והטרנדים החמים והעדכניים ביותר בעולם השיער, מחלקת ההדרכה (בראשם הפרזנטורים של INDOLA), כמתקדמת, מתמחת??? והמעמיקה ביותר בכל הקשור להקניית מיומנויות חדשות והגברת המודעות לעבודה מקצועית.
אודות – Maison Gerard Laurent
הסלון
בפורבאך, לרגלי הר שלוסברג, אתר תיירותי רווי היסטוריה, ממוקם בית בורגני מדהים ביופיו המסווג כאתר מורשת לאומית. הרחק מעיני העוברים ושבים, נמצא הסלון הלא שגרתי לעיצוב שיער של בית ז’ראר לורן (Maison Gérard Laurent).
עולם מפואר ומודרני נפתח לעיני הלקוחות: חדרי הבית, שעוצבו מחדש בתור סלון תסרוקות, נפתחים כמעין נישות קטנות, סדנאות לטיפוח יופי… בהמשך, ממוקמים מרחבי העיצוב כגון חדרי הספרות והצביעה אפופים אווירה קטיפתית בצבע לבן, עם עיטורי מתכת ועור. ולבסוף, בלבה של אכסדרה מודרנית, מרחב הטיפולים וההרפיה טובל באור מתאים לעונה המלטף את הראש.
אלא שסלון עיצוב זה לא היה נחשב אלמלא הצוות הרב-תחומי התלת-לשוני שלו: ספרים לבביים, צבעים אומנותיים, מאפרים כשרוניים … שאינם מחמיצים שום פרט. כל עובד נהנה ממרחב תמרון רחב, מסמכות לקבל החלטות בהתאם לרצונה וגחמותיה של הלקוחה הצרפתית. בזכות הכבוד שהוא מעניק קיבל הצוות של Maison Gerard Laurent מאז 2008 שלושה עשר פרסים (הצוות הטוב ביותר בצרפת, סלון העיצוב הטוב ביותר במזרח צרפת, צבע השיער הטוב ביותר בצרפת, ספר הגברים הטוב ביותר בצרפת ועוד).
הנוף מיוחד במינו גם מעבר למתחם הטיפוח. דחפו את דלת הגינה וגלו מרפסת מדהימה עשויה עץ אקזוטי, מוצלת, ענוגה. התרווחו, בלב בטבע, ותרגישו כאילו אתם רחוקים מן הרחש-בחש של מרכז העיר. לגמו מכוס שמפניה, קפה או תה אקסקלוסיבי, ועיינו בהנאה במגזיני האופנה הבינלאומיים העומדים לרשותכם.
עובדי בית ז’ראר לורן הם מסטרים בתחומם, המעניקים הכשרות מקצועיות מגוונות בכל קצוות תבל. הם עושים זאת מתוך כבוד מיוחד לכל אדם ולכל שיער! יסודות המקצוע הם בגדר חובה. יש לשלוט בהם ולטפחם. השגעון המקצועי הוא אישי, כל עולם הוא אינדיווידואלי אך הכבוד ללקוח הוא מעל הכל.
פענוח מגמות האופנה והידיעה איך להשתמש בהן במקצועות עיצוב השיער היא המהות של ההכשרה המקצועית מבית ז’ראר לורן. ההכשרה המקצועית יוצרת אצל המעצבים רגישות לתנועות האופנה המוכתבות על-ידי היוצרים השונים, ויכולת להתאים את הזרמים השונים לפעילות המעשית – מרכיבים אלה נחשבים לסוד מקצועי. המעצבים יכולים ליישם ולבצע ביום-יום בכל סלון עיצוב תספורות פשוטות, מסחריות ואופנתיות.
הצמד מציגים בבירות אופנה נחשבות ביניהן פריס, ברצלונה, ברלין, מילאנו, תל-אביב, לוכסמבורג… איכות תצוגות השיער מבית ז’ראר לורן ממש ממכרת. החוצפה הכרחית, היא מזעזעת את כל אנשי המקצוע הקיימים בתחום עיצוב השיער המסורתי ומאדירה את עיצוב השיער מתוצרת צרפת.
היסודות רגילים למדי אולם החלום, הרגש האופנתיות והנוכחות יוצרים אווירה ייחודית שאין דומה לה. בכל הרמת מסך, נכנסים הצופים לעולם המפואר שבו רק היופי של הדוגמניות מתחרה במקצועיות של צוות בית ז’ראר לורן. מעיצוב פרטי הלבוש ועד הכוריאוגרפיה, מן התספורות ועד הגוונים, מן התעוזה החזותית ועד טירוף החושים של מערכת השמע, כל פרט חשוב ונותן ביטוי לדמיון הפורה השורר בתצוגות אלה.
אפריל 2012 – אופנת עיצוב שיער: חוברת קטנה זו בתחום עיצוב השיער היא הנמכרת ביותר בקיוסקים בצרפת. היא שמה דגש על החדשנות אצל מעצבי השיער בצרפת. בית ז’ראר לורן זוכה בה לפרסומים רבים.
אפריל 2012 Biblond: כתב העת הצרפתי למעצבי שיער, התנ”ך למתחילים ולמקצוענים גם-יחד… בית ז’ראר לורן מיוצג בו ברציפות באלבום התמונות, במדור הייעוץ המקצועי או בכתבות אודות מפגשים בין לאומיים בתחום העיצוב. ערובה להצלחה. השבחים בלתי נגמרים.
אפריל 2012: L’éclaireur: – הוותיק והנקרא ביותר מבין כתבי העת המקצועיים בצרפת מראשית דרכו. בית ז’ראר לורן מיוצג בו בתכיפות. הפעם הוא מופיע בשער. הצילום באלבום מציג את ז’ראר קושנו בטקס חלוקת הפרסים לעיצוב שיער: הוא זכה שם בפרס המעצב הטוב ביותר במזרח צרפת.
מרס 2012 : הטקס השביעי לחלוקת פרסי עיצוב השיער התקיים ב- 18 במרס 2012 בקרוסל של מוזיאון הלובר בפריס. במסגרתו חולקו הפרסים למעצבי השיער הצרפתיים הטובים ביותר לשנה זו. במסגרתו התקיימה תצוגה של בית ז’ראר לורן.
מרס 2012. כמדי שנה, הטקס היוקרתי של חלוקת פרסי עיצוב השיער נערך באחד האתרים החשובים ביותר בפריס: הגרנד פלה, הלידו…. השנה, התצוגה של אופנת עיצוב השיער נערכה בקרוסל של מוזיאון הלובר שם נפגשו מעצבי השיער המצטיינים של צרפת.

הרכב השופטים הרשמי, המורכב מעורכים ראשיים ומן השמות הגדולים ביותר בתחום הטיפוח והאופנה פסקו שבית ז’ראר לורן, לאחר שהציג תצוגה קסומה המוקדשת לאוסף Essential-Looks של Schwarzkopf Professional זכה בפרס. ז’ראר קושנו זכה בתואר מעצב השיער הטוב ביותר בצרפת – אזור מזרח; המתווסף לאוסף פרסים נכבד.

ריאיון עם ג’ראר קושנו ולורן דה לה פוי מסלון  Maison Gerard Laurent

האם עיצוב השיער הצרפתי  שונה משאר העולם? “קיים שוני בטכניקות העבודה אשר משתנות ממקום למקום. היום, הטרנדים שחוזרים שאובים מההשראה הצרפתית ומושפעים ממעצבי העל הצרפתים, כאשר הכיוון הוא חזרה לשנות ה50 וה-60. הדבר משפיע ישירות על השיער ומתבטא במראה אלגנטי ונקי. כך שניתן לומר שהיום, הבשורה יוצאת מצרפת ועוברת משם לכל העולם. מעצבי השיער בשנות ה-60 עבדו המון עם תסרוקות והאופנה החוזרת משלבת אלמנטים רבים מעולם התסרוקות”
מה מייחד את עבודתכם? “אכן קיים שוני המבדל את עבודתנו המקצועית. אנחנו מאמינים בכך שעם תספורת אחת אפשר לעשות מגוון רחב של אפשרויות פונקציונליות. במספרה אנו דוגלים בכבוד לשיער, גם בצבע וגם בתספורת. לשם כך אנו עובדים עם מספריים ומסרק בלבד, ללא תער, בניגוד למעצבי שיער אחרים. בנוסף, חשוב לנו להציע חדשנות לצד קווים נקיים ואלגנטיים, ואנו לא חוששים לשכנע לקוחה כי טרנד כזה או אחר יהיה נכון עבורה. מעצבי שיער רבים הולכים שבי אחרי גחמות הלקוחות מבלי כל התערבות מקצועית מצידם וזה דבר שעליו אנחנו לא מתפשרים”
מה הם יסודות המקצוע עבורכם? “עבורנו יסודות המקצוע מבוססים על השראה. בין היא מגיעה מהשראה יומיומית מהרחוב, סרטים, עיתונות. אנו מאמינים בכך שחשוב להתעדכן בטרנדים ומגמות אופנה. בנוסף, חשוב לדעת להיות סבלני ולטפל בשיער מתוך מקום של כבוד. אני תמיד אומר, צריך להסתכל רחוק אחורה בשביל להסתכל רחוק קדימה. זה אחד מהיסודות שמנחים אותנו”
מה נשים רוצות כשהן מגיעות למעצב השיער? “אישה מחפשת להיות יפה, מודרנית ופשוטה, אך גם אלגנטית. זה הקו שמנחה אותנו בעבודה מול לקוחות. לאשה חשוב דיאלוג עם מעצב השיער שמוליד תוצאה חדשה ושונה כל פעם מחדש”
טיפלתם פעם בשיערן של ידועניות? למי יש שיער מוצלח במיוחד? “עיצבנו את שיערה של מדונה ב-2002 לשער של ווג. אנו מטפלים בשיערן של אינדרה, פטריסיה קאס, קתרין דנב, איזבל אדג’ני, קלאודיה שיפר, קייט מוס ואחרות. השיער של קייט מוס הוא שמיימי ונעים מאוד לעבודה”
אילו טיפים תעניקו למי ששואף להיות מעצב שיער? “לעבוד ולשחק עם השיער, ללמוד כל יום”.
אלו טרנדים בתחומי גוון ותספורות מאפיינים את הקיץ הנוכחי? “הצבעים שנראה בקיץ הקרוב יהיו כל גוני האדום, כתומים, נחושתיים, מהגוניים, אדום סגול. זהו קיץ צבעוני במיוחד. תהיה הרבה עבודה עם רולים ומכונת ייבוש כמו בשנות ה-60. בנוסף נראה תספורות א-סימטריות המשלבות בין קצר וארוך וגם תספורות עם נפח ללא תער.”
מה צפוי בסתיו/חורף הקרובים? “החורף הקרוב יתאפיין בשחור, שחור כחול וסגול. בתספורות נבחין בסגנון מראה גרפי, קווים ישרים וחדים. בנוסף נראה הרבה שיער קצר”.
endola_676576575_007
endola_676576575_005

עמוד זה נצפה: 2,183 פעמים

עשיתם עבודה יפה, הפקת שיער? אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונות.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן