חיפוש באינדקס עסקים

תערוכת קוסמוביוטי 2012

פורסם מאת: barosh בתאריך: 3 פברואר 2016

Print Friendly, PDF & Email

תערוכת קוסמוביוטי 2012

תערוכת קוסמוביוטי 2012תערוכת קוסמוביוטי 2012 שנערכה על ידי איגוד OMC ישראל, ובחסות בראש פרסום ושיווק בע”מ, איגדה עשרות מציגים מכל תחומי היופי והטיפוח, אשר חשפו מגוון רחב של מוצרים וטכנולוגיות מתקדמות בפני אלפי המבקרים אשר גדשו את התערוכה.

בסימן חגיגות השנה החמישית להצטרפותה של מדינת ישראל לאיגוד העולמי OMC, התקיימה בדצמבר האחרון תערוכת CosmoBeauty2012 בגני התערוכה בתל אביב שאיגדה את כל מי שהאופנה ותעשיית היופי בישראל נוגעת לו, לאירוע חוויתי של שיער, קוסמטיקה מקצועית, איפור וציפורניים, כמו גם אליפות בינלאומית ה-3 בישראל בעיצוב השיער, אמנות האיפור, טיפוח ועיצוב הציפורניים בעשרות קטגוריות שונות.

התערוכה נפתחה עם מגוון תחרויות שונות בתחומי היופי – עיצוב שיער, איפור ובניית ציפורניים, כאשר בכל תחום המתחרים אשר חולקו לקטגוריות התמחות שונות, עמלו במהלך כל היום על יצירותיהם המרהיבות.

בו בזמן שהמתחרים עיצבו את עבודותיהם, נרשמה תנועה ערה ביותר של מבקרים בתערוכה אשר פקדו את הביתנים השונים ונהנו מחוויית הקניות, חשיפה לחידושים ולמותגים המקצועיים של החברות הרבות שהציגו בתערוכה, ביניהם: פורטל בראש ומגזין הדליין, וולה פרופשיונלס, מורוקנאוייל, לייבל M, גדעון קוסמטיקס, מוטיה רובין, סרינה קיי, גרייטלנגטס, עדי שנדל הדמיית שיער, לה-ריצ’ה, קוונטום, פאפו, סנסיאנס, לנדול, קוריוליס, איסו, אמיקה, דיוויס ואודי, ביביליס פרו, הייר מנטורס, NPM, סנטצ’י, בלדונה, מיטל עיצובים, טליה סול, פרפקט הייר, קווה קווה, לאורקס, אול פור וומן, קלוטה, רייס פרופשיונל, מג’יק קוסמטיקס, איגה פרופשיונל, קונד, NFU, דוקטור לייף, הפן של איתמר ומציגים נוספים.
חברת בראש פרסום ושיווק קיימה ראיונות וידאו בהנחיית מעיין חודדה במסגרת תוכנית חדשה המופקת בימים אלו. בנוסף, חברת בראש חברה לחברת הביטוח הראל לצורך יצירת ביטוח מקצועי ייחודי המותאם לעוסקים בתחומי היופי.

רומן רובין נשיא איגוד OMC בישראל מסר: “אירוע ייחודי ומבורך זה בישראל, מצטרף אל שורת האירועים המשמעותיים לתעשיית היופי שהופקו על ידינו, ביניהם אירועי התרמה לילדי וראייטי, סמינרים מקצועיים באקדמיית Motie Rubin-OMC ISRAEL, אירוח אמנים רבים בישראל כמו פטריק קמרון, אירינה ברנובה, אקדמיית דולורס ועוד.

רצף האירועים הללו משמשים כמפגש בין עולם האופנה העילית, לתחומי האסתטיקה והשיער, מתמזגים באווירה אלגנטית כמסורת טקסי OMC הבינלאומיים המופקים בעולם.

אליפות ישראל לשנת 2012 הינה אליפות בינלאומית שלישית, הגדולה שהתקיימה אי פעם בישראל עם למעלה מ-190 מתמודדים מישראל ומהעולם ביותר מ-20 קטגוריות שונות.

ביסוד החזון של התאחדות OMC בישראל עומדת השאיפה להעניק למעצבי השיער, אמני איפור וציפורניים בישראל, לממש את הפוטנציאל הטמון בהם, קידום וייצוג מקצועות היופי בארץ לרמה וסטנדרטים גבוהים ובינלאומיים.

לשם כך אנו עושים יותר מלהכשיר את דור העתיד בעיצוב השיער, אמנות האיפור ובניית ציפורניים. העשייה שלנו בהתאחדות OMC מעודדת הרחבה של המודעות, היצירתיות והדמיון במקצועות היופי באופן מתמיד.

הדבר יוצא לידי ביטוי באירועי ההעשרה, כנסים בינלאומיים, אליפויות בינלאומיות ופנים ארציות, כיתות אמן ועוד הרבה אירועים כגון האירוע הזה המופקים על ידינו בישראל בשיתוף עמיתינו מרחבי העולם”.

 

 

צילום: אוהד אסור למערכת בראש פרסום ושיווק בע”מ


עמוד זה נצפה: 2,162 פעמים

רוצים לקבל מאיתנו חומרים ומידע? צרו קשר!

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן