חיפוש באינדקס עסקים

שעת הגילוח על פי ד”ר דבור

פורסם מאת: barosh בתאריך: 10 ינואר 2016

Print Friendly, PDF & Email

שעת הגילוח על פי ד”ר דבור

הסוד של ד”ר דבור לגטיפוח גברי.

דר’ דבור רואה חשיבות רבה בפיתוח מוצרי דרמוקוסמטיקה גם לגברים למרות נטייתם הרווחת שלא לטפח את פניהם. שעת הגילוח בקרב גברים היא לרב עונש, אך מוצרי הגילוח של דר’ דבור יכולים להפוך לכם את הגילוח הקבוע והמתיש לשעה של טיפוח. תנסו!!

דר’ זיאד דבור עומד בראש חברת דרמוקוסטיקה ומוצרי בריאות ורפואה המתבססת על המסורת הדרוזית בשילוב חידושים מדעים וטכנולוגים. דר’ דבור שם לו למטרה לטפח את כלל האוכלוסייה ללא הבדלי מין, ולכן פיתח לגברים בחבורה מוצרי טיפוח לשעת הגילוח שגוזלת פרק זמן קבוע מידי יום בחייו של כל גבר.
סבון הגילוח של דר’ דבור: מפנק ומקציף ויוצר חוויית גילוח אחרת כמו פעם  על בסיס מרכיבים טבעיים. הסבון מכיל צמחים הידועים כאנטי בקטריאליים, בעלי תכונות חיטוי וריכוך העור בתוספת ויטמין E ובניחוח מדהים של שמנים אתריים, שגם להם תכונות חיטוי נוגדי אדמומיות, פצעים וגירוי.
בתום הגילוח מומלץ להשתמש בקרם לאחר גילוח. הקרם משלב עלי זית ואורכידיה, ללא אלכוהול, מעניק נינוחות, רעננות והרגעה. מזרז תהליכי ריפוי, מרגיע אדמומיות ורגישויות, מעשיר ומחזק את העור שעובר גילוח תכוף או יומיומי. מבושם בניחוח טבעי ורענן, נספג במהירות ומתאים לכל סוגי העור. הקרם אף שומר על רעננות הפנים למשך שעות ארוכות ומתאים להרגעת העור והאדמומיות לאחר הסרת שיער.
ד״ר דבור מבסס את פועלו על ערכים בעלי זיקה חזקה לאהבת האדם והאדמה, אהבת הטבע, הבריאות, היופי  והחיים ביחד. דר’ זיאד דבור, העומד בראש המיזם הוא בוגר האוניברסיטה העברית ובעל תואר ד״ר מהטכניון; מרצה בפקולטה לרפואה ובמכללה האקדמית בצפת. בעברו היה הרוקח הראשי של צה״ל.
את מוצרי דר’ דבור ניתן לרכוש במרכזי המבקרים שפתוחים למבקרים בכל ימות השבוע בבית ג’אן בין השעות 16:00 – 10:00 ובחורפיש בתיאום מראש.  לקבוצות וסיורים לימודיים – יש לתאם מראש בטלפון: 04-9803711.
ההדרכה והסיור נעשים על פי מסורת הכנסת האורחים הדרוזית, הביקור חינם והיחס לבבי ומזמין.
ניתן להשיג גם אצל קוסמטיקאיות מורשות, בחנות המפעל, בטלפון 04-9803711 או ישירות באתר האינטרנט של ד”ר דבור.
dabur700

עמוד זה נצפה: 1,791 פעמים

לרכישת מוצר זה, השאר פרטים!

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן