חיפוש באינדקס עסקים

“שוורצקופף פרופשיונל” באירוע הנוצץ והיוקרתי של השנה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 13 דצמבר 2015

Print Friendly, PDF & Email

במסגרת תצוגת שיער ראוותנית ועוצרת נשימה, הוצגו על ראשיהן של 21 דוגמניות, שלוש מגמות נבחרות של מראות שיער, שהטביעו את חותמם לאורך השנים:

  1. Elegant Glamour – מראה אלגנטי נוצץ ויוקרתי של מראות שיער מהודרים. מראות השיער מאוד מתוחכמים ומשדרים אצילות ויוקרה שלא ניתן להתעלם ממנה. שמלות ערב יפהפיות, מתוחכמות ויקרות השלימו את מראה האלגנטי והמרהיב.
  2. Modern Edge– מראה מודרני ואנדרוגני שהתאפיין במראות שיער קצרים ומוקפדים, המעניקים נופך ספק גברי ספק נשי. חליפות מחויטות ומודרניות בצבע שחור, עטו את גופן של הדוגמניות שצעדו בביטחון על הבמה.
  3. Fashion Couture– מראה אופנתי מאוד אדג’י ומגניב. שיער הדוגמניות סופר ועוצב בסגנון יוצא דופן, קווים חדים עם קצוות פורצי גבולות, מגוון סוגי פוני חדים וגזירה במרקמים שונים. בסטיילינג נעשה שימוש בפריטי עור ואיפור שחור-אפור מנצנץ ומהפנט.

????????????????????????????????????

בין תצוגות מראות השיער, הופיעו להקת שקטק עם קטעי ריקוד ותיפוף מקפיצים ומהנים. המופע סחף את הצופים לתוך עולם של צלילים, תמונות וריקודים אנרגטיים ומלאי חוויה.

לצפיה בגלריה

בהתאם לחדשנות פורצת הדרך המאפיינת את “שוורצקופף פרופשיונל”, חשפה החברה את יריית הפתיחה של מגוון ההשקות שהוצגו באירוע הגדול.

 הדובדבן שבקצפת ההפתעות, היתה הגעתו המרגשת לראשונה לישראל, של טיילר ג’ונסטון (Tyler Johnston), שגריר ראשי בינלאומי מספר 1 בעולם, של “שוורצקופף פרופשיונל”. ג’ונסטון הדגים על הבמה עבודות גזירה מדויקות ומקצועיות בשילוב תסרוקות מהפנטות, של כל אחד ממראות השיער.

ג’ונסטון, למעלה מעשור, הינו היוצר של קולקציות הטרנדים העולמיות Essential Looks מבית “שוורצקופף פרופשיונל”, המתפרסמות בכל חצי שנה בהתאם למראות המסלולים המובילים ביותר בעולם האופנה. ניתן לזהות את העבודות שלו באופן מיידי על גבי רבים מהמגזינים הבינלאומיים, המוערכים והנחשבים ביותר בעולם, כמו:Vogue, Glamour, Marie Claire, POP, Elle, Allure, Vanity Fair, GQ,  Harper’s Bazaar ועוד רבים נוספים. את התספורות המדוברות ביותר בעולם הוא עשה ללקוחותיו הנאמנים, ביניהם נמנים: דיוויד וויקטוריה בקהאם, קירה נייטלי, קייט בלאנשט, שרלוט רמפלינג, לילי אלן ועוד.

ג’ונסטון מתמחה ביצירת סגנונות חזקים המשלבים בין היופי המעודן של עיתונות האופנה החדשנית לבין התעוזה והחוצפה של הסצנה העכשווית מעבר למסלול הדוגמנות או הסטודיו. הגישה ההרפתקנית, הנגישות והמומחיות הטכנית שלו ביססו אותו כאחד מהמעצבים הנחשקים ביותר בתעשייה. ניסיונו המקצועי הרב, יחד עם סגנונו הייחודי והבולט, הביאו רבים ממותגי היופי המובילים בעולם לבקש את ייעוצו ואת הלווי שלו במסגרת שבועות האופנה המובילים בעולם. ג’ונסטון, בכל פעם מחדש, הפיח רוח חיים חדשה בתדמיות של מותגים נחשקים ואף הוביל את הפיתוח של מוצרים חדשים, תוך יוזמה של תכניות והפקת דוחות שהשפיעו ומשפיעים על מגמות אופנה.

לצפיה בגלריה

כל הכישרון המופלא הזה, בא לידי ביטוי על הבמה במגוון מראות ה- Essential Looks עוצרי הנשימה.

ההכנות לאירוע ולתצוגות השיער, החלו כבר ימים קודם לכן, כאשר הצוות המוביל של מעצבי שיער של שוורצקופף פרופשיונל עמלו על שיערן של הדוגמניות, ביניהם: יא-יא (יאיר מנדל), אמיר אליהו, קובי בורוכוב ממספרת קובי ואלי בורוכוב, סיון מדמוני, רפאל טפלוב, ויגאל ביטון, המדריך הטכני של החברה.

ההכנות המשיכו גם מאחורי הקלעים ביום האירוע, כאשר אל הצוות הצטרפו מעצבי השיער עידן בר, גיא ומאור טפירו ועוז שקרוב, מעצב השיער של “שוורצקופף פרופשיונל” שיחד עם מעיין קהת גם לעבודת איפור הדוגמניות.

לאחר עבודת ההכנה הנמרצת, יא-יא (יאיר מנדל), אמיר אליהו, רפאל טפלוב, סיון מדמוני, קובי בורוכוב ויגאל ביטון כיכבו על הבמה, תוך שהם מציגים ביסודיות ובמקצועיות רבה, כל אחד בתחומו, את עבודת הגזירה והצביעה היצירתית של שיער הדוגמניות, תוך שילוב הסברים מפורטים על טכניקות העבודה ושילוב מוצרי הצבע, הטיפוח והגימור החדשים.

לצפיה בגלריה

ביצירת מראות השיער השונים של הדוגמניות, נעשה שימוש בצבעי IGORA ROYAL מבית “שוורצקופף פרופשיונל”, המהווים את חוד החנית בתחום צבעי השיער.

באירוע, נחשפו לראשונה צבעי IGORA Royal Pearlescence החדשים המעניקים לשיער גימור מרהיב וזוהר כפנינה. באמצעות צבעים חדשים אלה, ניתן לשיערן של הדוגמניות טוויסט נוצץ ועדכני של גווני ארגמן, אזמרגד, מנדרינה, אלמוג, אפרסק, ורוד ולבנדר, שהעניקו לשיער Look & Feel מלא-חיים ורב עוצמה.

להענקת גימור איכותי לשיער, נעשה שימוש במגוון מוצרי OSIS+ שהפיחו המון מרץ ויצירתיות בעיצובי השיער, כיאה למראות המובילים ביותר המופיעים על מסלולי תצוגות האופנה של מעצבי העל.

במסגרת האירוע חשפה “שוורצקופף פרופשיונל” את השקתן מחדש של שתי סדרות טיפוח מובילות:

  1. השקה מחדש של סדרת הטיפוח BC Color Freezeשלראשונה משלבת טכנולוגיית איזון pH 4.5 חדשנית- זוהי הפעם הראשונה שנעשה שימוש בטכנולוגיה חדשנית זו במוצרי טיפוח השיער!טכנולוגיה זו  אוטמת את הקוטיקולה בצורה מדהימה ו”מקפיאה” את פיגמנט הצבע במבנה השיערה, להענקת עוצמת צבע מושלמת ודהיית צבע אפסית. טכנולוגיית איזון זו, מחזקת את מבנה השיער הפנימי על ידי הענקת רמת pH מיטבית לשיער- כך שהיא למעשה “מקפיאה” את הפיגמנטים של הצבע בתוך השיער ומאפשרת שמירה על תוצאות צביעה מרהיבות לאורך זמן.
  2. הרחבת סדרת BC Oil Miracleהאהודה עם השקת מגוון רחב של מוצרים מתמחים לפי סוגי השיער השונים- שיער דק עד רגיל ורגיל עד עבה. מוצרי הסדרה מעניקים ברק אולטימטיבי וטיפוח שיער יוקרתי עם שמנים יקרי ערך, מבלי להכביד על השיער. המוצרים מכילים נוסחת מיקרו-פיזור ייחודית וחדשנית המספקת פיזור אחיד של הרכיבים בכל חלקי השיער. כמו כן, בסדרה החדשה נחשפו שלושה כוכבים חדשים: ספריי שמן קליל BC Oil Miracle Mist  לשיער דק ולשיער עבה וכן טיפול חימום ייחודי.

ב”שוורצקופף פרופשיונל” לא הפסיקו להפתיע כאשר שמוליק כהן, מנהל חטיבת Beauty Care Professional ישראל הכריז על הקמתו של מועדון לקוחות חדש שיְזָכֶה את מעצבי השיער החברים בו במגוון עצום של הטבות, הנחות ומבצעים לאורך השנה על אירועים שונים, ארוחות במסעדות, בילויי פנאי, טיולים, פריטי אופנה ועוד המון הטבות של החיים הטובים.

לדברי שמוליק כהן, מנהל חטיבת Beauty Care Professional ישראל: “בכל אירוע, אנו מתרגשים מחדש לראות את ההיענות הגדולה שלכם, מעצבי השיער, שבאים בכל פעם מחדש לקחת חלק בחגיגה שלנו. החגיגה הזו, היא כל כולה מוקדשת להענקת כלים מקצועיים חדשים עבורכם; כלים שיכשירו אתכם עוד יותר במסגרת עבודתכם בסלונים ויהפכו אתכם למומחים בתחום השיער בישראל. מגוון ההשקות שחשפנו באירוע, הוא רק קצה הקרחון של מגוון עשיר של השקות חדשות, של טרנדים ושל מוצרים מקצועיים שאנו עומדים לחשוף במהלך השנה. מגוון ההשקות הללו יאפשרו לכם, מעצבי השיער, לתת שירות יוצא דופן ולא מתפשר לקהל הלקוחות שלכם. אין לנו ספק כי שימוש במוצרים והקפדה על המקצועיות בה אנו דבקים, יסייע ללקוחות רבים שלכם להיות לקוחות נאמנים ומרוצים ולפקוד את הסלונים שלכם באופן קבוע. אנו ב”שוורצקופף פרופשיונל” מחוייבים להיות המובילים בתחום השיער ולתת פתרונות מקיפים לכל האתגרים בתחום. אנו שמחים וגאים להביא לבמה שלנו בישראל, את שגריר מספר 1 בעולם של “שוורצקופף פרופשיונל”, מר טיילור ג’ונסטון. טיילר הוא דמות מרכזית ומקצועית, ממנה ניתן ללמוד על טכניקות גזירה והטרנדים החדשים והמובילים ביותר בתחום השיער בעולם! אנו שמחים לחשוף בפניכם את סודות היופי שעושים את כל ההבדל בין מראה שיער הידוע לכל, למראה שיער עדכני, מוביל, אופנתי ומקצועי ביותר. אנו נמשיך להפיק אירועים מיוחדים, סמינרים מקצועיים, טיולים יוקרתיים ונמשיך להעניק למעצבי השיער החברים ב”שוורצקופף פרופשיונל” את מיטב הכלים המובילים בתחום, שייפרו אתכם ויביאו אתכם לגבהים חדשים”.

נוסף לתכנים המקצועיים ולטכניקות הצביעה החדשניות אליהם נחשפו לראשונה המשתתפים באירוע, הם לא יצאו בידיים ריקות וקיבלו מתנה מדליקה.

את הערב הנוצץ שייזכר עוד זמן רב, קינחו ארוחת קוקטייל מפוארת עם מגוון רב של מטעמים והופעה שמחה ומקפיצה של הזמר משה פרץ, שנמשכה עד השעות הקטנות של הלילה.

לצפיה בגלריה
עמוד זה נצפה: 3,213 פעמים

רוצים לקבל מאיתנו חומרים ומידע? צרו קשר!

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן