חיפוש באינדקס עסקים

סרום לשימור שיער יפהפה של קרסטס

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 פברואר 2016

Print Friendly, PDF & Email

סרום לשימור שיער יפהפה של קרסטס

KERASTASE משיקה את INITIALISTE המסייע למראה שיער יפה יותר, מבריק יותר ומלא יותר

KERASTASE יוצרת שגרת יופי אוניברסאלית חדשה לנשים הרוצות לשמור על שיער יפהפה לאורך זמן ומשיקה את INITIALISTE
הסרום הראשון של קרסטס המבוסס על תאי גזע ומסייע למראה שיער יפה יותר, מבריק יותר ומלא יותר. חוויה חדשה לחלוטין של רעננות וחושניות.

KERASTASE משיקה את INITIALISTE המסייע למראה שיער יפה יותר• 25 שנים לאחר שהציגו לעולם את המסכה הראשונה לשיער, קרסטס מחדשת פעם נוספת עם השקת אנישיאליסט מוצ ר מהפכני לטיפוח השיער.
• אנישיאליסט – הסרום הראשון המבוסס על תאי גזע של צמח אנדמי, בעל יכולת לשפר את סביבת תאי הגזע העוריים ולשמירת יכולת ההתחדשות שלהם. תאי הגזע הפועלים על השיער ממש מרגע היווצרותו, ומאפשרים לסיב השערה להיות חזק יותר, ויפה יותר מאי פעם.
• חווית טיפוח שיער חדשה לחלוטין, המזכירה את חווית טיפוח עור הפנים.
• בפיתוח “אינישיאליסט”, נעשה שימוש במחקר מדעי בתחום תאי גזע. לאחר 24 שנות מחקר ו- 10 פרסומים מדעיים.
• לדברי פטריסיה פינו (Patricia Pineau), מנהלת התקשורת המדעית בחטיבת המחקר והחדשנות של לוריאל: “תאי הגזע האלה יקרים מפז, והסביבה שלהם חיונית לאיכות השיער שלנו.”
25 שנים לאחר שהציגו לעולם את המסכה הראשונה לשיער, קרסטס מחדשת פעם נוספת, עם יצירתו של מוצר מהפכני לטיפוח השיער: “אינישיאליסט”,  הסרום הראשון של קרסטס המבוסס על תאי גזע של צמח אנדמי, הפועלים על השיער מרגע היווצרותו, ומאפשרים לסיב השערה להיות חזק יותר ויפה יותר מאי פעם.
“אינישיאליסט” פותח בהשראת מוצרים לטיפוח העור, וכך מציגה קרסטס דף חדש בטיפוח השיער, ומובילה לעידן חדש בביולוגיה של תאי גזע. “אינישיאליסט” מעניק חוויה חדשה לחלוטין בטיפוח השיער המזכירה את החוויה של טיפוח עור הפנים.
בפיתוח “אינישיאליסט”, נעשה שימוש במחקר מדעי בתחום תאי גזע ליצירת השיער המושלם. לאחר 24 שנות מחקר ו- 10 פרסומים מדעיים, המחקר המתקדם של לוריאל חשף את התפקיד החיוני של תאי גזע של העור ושל השיער בהתחדשותו, וגם את הימצאותם של שני מאגרי תאי גזע במעטפת החיצונית של זקיק השערה. תגליות חשובות אלו מסמנות נקודת מפנה בידע על השיער, ובעיקר, עד כמה תאי גזע חשובים ומועילים לשיער בדיוק כמו לעור. החוקרים זיהו את התפקיד המכריע שממלאת המיקרו-סביבה של תאי גזע בהבטחת איכות הסיב. סביבה בריאה, תומכת ביכולת של זקיק השערה לצמוח ולייצר שיער יפהפה.
לדברי פטריסיה פינו (Patricia Pineau), מנהלת התקשורת המדעית בחטיבת המחקר והחדשנות של לוריאל: “תאי גזע אלו יקרים מפז, והסביבה שלהם חיונית לאיכות השיער שלנו.”
“הקומפלקס המחדש” (Regenerative Complex) הבלעדי של ה”אינישיאליסט”, שומר ומגן על הסביבה של תאי הגזע, ובכך משפר את איכות השיער ממקור צמיחתו ומגביר את חוזק סיב השערה. איכות השערה משתפרת ממקור הצמיחה שלה ולמשך זמן רב.
הפורמולה יוצאת דופן, והיא פותחה כמו סרום לעור הפנים מסייעת, למראה שיער יפה יותר, מבריק יותר ומלא יותר וכמו כן מחזקת את סיב השערה.
“הקומפלקס המחדש®” מכיל:
• תאי צמח אנדמי הנלקחים מתפוח תרבותי (Malus Domestica)- זן של תפוח מתורבת הידוע זה אלפי שנים. לוריאל הוכיחה את היכולת שלהם לשפר את סביבת תאי הגזע העוריים ולשמור על יכולת ההתחדשות שלהם.
• פוליפנולים נוגדי חמצון – המיועדים להגן על סביבת תאי הגזע מרדיקליים חופשיים. נבדק בתנאי מעבדה.
• גלוקוליפיד (SP94) הפועל על המעטפת החיצונית של השיער, שם נמצאים שני מאגרי תאי הגזע. המרכיב הליפידי מגבש ומחזק את המבנה של המעטפת החיצונית של סיב השערה. מרכיב ה”גלוקו” הוא מלאי של אנרגיה המגביר את קצב חילוף החומרים התאי.
• סרמיד מחקה את הסרמידים הטבעיים של השיער, ומחזק את העמידות והלכידות של הסיב הקפילרי.

אופן השימוש:
לשימוש פעמיים עד 3 פעמיים בשבוע.
“אינישיאליסט”, הוא סרום ללא שטיפה ומיועד לשימוש על השיער לאחר ייבושו במגבת, ישירות על הקרקפת, ולפני עיצובו.
לאחר המריחה הראשונה, השיער מלא חיים, עמיד יותר וחזק יותר, ושבירתו פוחתת ב-93% במהלך הברשתו. לאחר כחודש אחד, סיב השערה חזק יותר, חל שיפור ברור וגלוי לעין באיכות השיער, השיער מלא חיים מחדש.

תכולה: 60 מ”ל

KERASTASE משיקה את INITIALISTE למראה שיער יפה יותר


עמוד זה נצפה: 2,816 פעמים

לרכישת מוצר זה, השאר פרטים!

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן