חיפוש באינדקס עסקים

סדרת תחליבי אנטי אייג’ינג לעור הפנים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 פברואר 2016

Print Friendly, PDF & Email

סדרת תחליבי אנטי אייג’ינג לעור הפנים

סדרת תחליבי אנטי אייג'ינג לעור הפניםבשנים האחרונות הוכח, שקרני ה-  UVA גורמות לנזקים מצטברים לעור למרות שהן אינן מחממות, אינן  גורמות לאודם, או כוויות שמש, כמו קרני ה-  UVB, אולם, הנזקים והסיכונים שנגרמים מקרני השמש הללו  הם משמעותיים ולעיתים בלתי הפיכים, בשל יכולת החדירה שלהן לעומק העור, עידוד הופעת סרטני עור לסוגיהם, וכן פוגעות במרכיבים חיוניים של העור ובמערכת החיסון.
סדרת SOLEIL PROTEXION של ROC כוללת 4 תחליבי הגנה עמידים במים בנוסחאות  היפו-אלרגניות ונון קומדגוניות (אינן אוטמות את נקבוביות העור), להגנה רחבה של למעלה מ- 90% מפני קרני השמש   UVA ו- UVB, הגנה מפני רדיקלים חופשיים, מפני כוויות שמש והגנה מפני הזדקנות מוקדמת של העור.
מוצרי הסדרה של ROC משווקים במרקם משיי ובניחוח עדין, משלבים הגנה רב שכבתית, בהרכב ייחודי של מסנני קרינה,  ויטמינים, מינרלים ומרכיבי לחות, שהוכחו כיעילים להפחתת נזקי השמש ולהאטת תהליכי הזדקנות העור.

תחליב הגנה אנטי אייג’ינג  לעור הפנים, SPF 50+
התחליב מיועד למניעת כתמי פיגמנטציה וגיל, במרקם קל, הנספג במהירות ואינו משאיר תחושת שמנוניות, או דביקות על העור. התחליב  מועשר בתמצית סויה, המסייעת במניעת היווצרות כתמי גיל ופיגמנטציה ומכיל תמציות בוטניות ונוגדי חמצון טבעיים להגנה על גרעין התאי מפני הזדקנות מוקדמת של העור.

תחליב להגנה גבוהה לעור רגיל עד מעורב SPF 50+
התחליב מגיע במרקם קטיפתי ונעים ומיועד לעור רגיל ומעורב. התחליב מועשר בתמציות בוטניות של נגזרת קמומיל להרגעת העור ולתוספת גמישות ולחות. התחליב של ROC מתאים אף לעור מגורה ואדום שעבר טיפולים דרמטולוגיים ולעור רגיש במיוחד.

תחליב להגנה גבוהה במיוחד- לעור רגיש +SPF 50 
תחליב מתאים לעור הרגיש ביותר מעניק הגנה גבוהה מפני השמש. התחליב מועשר בתרכובת צמחית ייחודית עם מרכיבים שהוכחו קלינית כמרגיעים. המרקם הקטיפתי חודר במהירות לעור ללא השארת סימנים לבנים. התחליב אינו מכיל פראבן ואינו מבושם.

תחליב הגנה לעור הפנים למניעת ברק- SPF 30
תחליב זה מיועד למניעת ברק והעשרת הלחות- מועשר בתרכובת פעילה של לחויות במרכיב המעניק מראה מאט ומרכיב המאזן את ייצור הסבום (שומן), הוא מעניק לעורך את הלחות לה הוא זקוק ומותירו קטיפתי למגע ובעל מראה נטול ברק. המרקם הקטיפתי חודר במהירות לעור, אינו דביק ואינו שומני.

יש למרוח את קרם ההגנה על עור הפנים באחידות ולחדש את המריחה באופן תדיר במיוחד לאחר שחייה.

סדרת תחליבי אנטי אייג'ינג לעור הפנים

סדרת SOLEIL PROTEXION של ROC


עמוד זה נצפה: 1,795 פעמים

לרכישת מוצר זה, השאר פרטים!

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן