חיפוש באינדקס עסקים

סדרת צבעי השיער אילומינה של וולה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 פברואר 2016

Print Friendly, PDF & Email

סדרת צבעי השיער אילומינה של וולה פרופשיונלס

אין טוב ממראה עיניים: בהשקת צבעי השיער המהפכניים מסדרת “אילומינה”, נשלחו דוגמניות למספרות – והעניקו ללקוחות הזדמנות לגעת בשיערן מקרוב

סדרת צבעי השיער אילומינה של וולה פרופשיונלסלרגל השקת סדרת צבעי השיער המהפכנית החדשה של וולה פרופשיונלס נשלחו דוגמניות ששיערן נצבע בצבעי השיער החדשים למספרות ברחבי הארץ ויצרו אינטראקציה עם לקוחות המספרה.

סדרת צבעי השיער אילומינה הינה סדרת צבעים מהפכנית. הצבעים בסדרה הם בעלי יכולת הפצת אור בצורה מושלמת תחת כל תאורה בכל שעה במהלך היום ולא רק תחת תאורה מהונדסת ומחמיאה. לאור המופץ מתלווה גם ברק ייחודי ועוצמתי המעניק מראה שיער מטופח, טבעי ומושלם.

חובת ההוכחה על וולה פרופשיונלס: דוגמניות שיער שביקרו במספרות יצרו באזז מיידי במקום, כשכל הנוכחים והנוכחות דרשו לגעת בשיער מקרוב בכדי להאמין לאפקט.

והתוצאה?… בכל מספרה ביקשו הלקוחות לצבוע את שיערן בשימוש בסדרת הצבעים החדשה.

סופי ברנזון, מנהלת השיווק של וולה פרופשיונלס על המהלך השיווקי: מזמינה אתכם לראות את הצבע באור חדש
אתם מוזמנים להתנסות באילומינה, סדרת הצבע החדשה המהווה את ההשקה המשמעותית והחשובה ביותר של מוצרי השיער המקצועיים של וולה פרופשיונלס ב-20 השנים האחרונות. סדרת האילומינה מהווה פריצת דרך בתחום צבעי השיער ומביאה את קטגוריית הצבע לשיאים חדשים.

הפיתוח נעשה כמענה לדרישות הלקוחות לצבע מבריק, נוצץ וקליל בעל מראה טבעי וללא אפקט השיער הצבוע ויחד עם זאת, ישמור באופן המרבי על בריאות השערה.

סדרת האילומינה עונה בדיוק על הצרכים הללו והיא מציגה שני מאפיינים חדשניים עיקריים:
גולת הכותרת של אילומינה הינה בזכות טכנולוגיית המיקרו לייט שפותחה  על ידי וולה  העולמית. טכנולוגיה זו מעניקה ללקוחה שצבעה את שערה במספרה עם אילומינה, שיער שמבריק ונוצץ בכל סוג של אור! טכנולוגיה זו רשומה גם כפטנט עולמי והיא מעניקה לשיער את המראה הבריא, המבריק והטבעי.

מאפיין ייחודי נוסף הוא ההגנה המושלמת שמעניקה הסדרה לכל סוגי השיער וכיסוי מושלם לשיער לבן. הצבעים חושניים ומזמינים לגעת, למשש ולהרגיש את ההבדל.

היתרון הגדול למעצבי השיער בשימוש באילומינה הוא מיצובם כמספרה יוקרתית, טרנדית, עדכנית וחדשנית תוך שימוש בטכנולוגיות השיער המפותחות והמהפכניות ביותר בעולם.

כל בדיקות ההשוואה שערכו מעצבי שיער מובילים בעולם בהן ניסו את מוצרי הסדרה מול מוצרי צבע של חברות אחרות הביאו לאותה תוצאה: 100% ממעצבי השיער שהתנסו באילומינה בחרו בה כבחירה האישית המקצועית לשימוש במספרה שלהם.
הסדרה מציגה פוטנציאל עסקי רב לכל מעצב שיער: שימוש במותג יעניק ללקוחות המספרה את המענה לשיער בעל מראה טבעי, מואר ובה בעת ישמור על השיער ויטפח אותו.

ההשקעה העצומה שלנו בפרסום ובשיווק הסדרה החדשה בכל זרועות המדיה היא במטרה מוצהרת להעלאת המודעות לחידוש המהפכני שיוביל ללקוחות המבקשות במספרה את צבעי הסדרה. מכאן, שקמפיין השיווק והפרסום שלנו מיועד להגיע ולהביא את הבשורה גם ללקוחות הקצה.

ההוכחה הטובה ביותר לאיכות ולחדשנות של סדרת האילומינה היא פשוט לראות אותה מול העיניים: דוגמניות השיער שלנו שנשלחו למיטב המספרות ברחבי הארץ הציגו מקרוב תוצאה עוצמתית ומשכנעת.
אתם מוזמנים לצעוד עם האור לעידן החדש של צבעי השיער המוארים של סדרת האילומינה.
מובטח לכם שהתוצאות ידברו בעד עצמן.

השקת צבעי השיער מסדרת אילומינה של וולה פרופשיונלס


עמוד זה נצפה: 4,020 פעמים

לרכישת מוצר זה, השאר פרטים!

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן