חיפוש באינדקס עסקים

סדרה חדשה ייעודית לשיער צבוע

פורסם מאת: barosh בתאריך: 8 מרץ 2016

Print Friendly, PDF & Email

“שוורצקופף פרופשיונל” מבית קונצרן הנקל משיקה פריצת דרך בהגנה על צבע השיער עם ההשקה המחודשת של סדרת הטיפוח
BC Color Freeze !

שוורצקופף פרופשיונל- סדרת קולור פריז
לראשונה! סדרת מוצרי טיפוח עם טכנולוגיית איזוןpH 4.5 חדשנית, אשר אוטמת את הקוטיקולה בצורה מדהימה ו”מקפיאה” את פיגמנט הצבע במבנה השיערה, להענקת עוצמת צבע מושלמת ודהיית צבע אפסית*

על צבעי שיער מקצועיים להיראות, במשך זמן רב ככל הניתן, כאילו הלקוחות יצאו זה עתה מסלון לעיצוב שיער.

כדי לענות על אתגר זה ולהעניק לשיער צבע עשיר, ברק זוהר ומראה בריא, “שוורצקופף פרופשיונל” מבית קונצרן הנקל, משיקה מחדש את סדרת BC Color Freeze עם פיתוח ייחודי של טכנולוגיית איזוןpH 4.5 החדשנית, לשמירה על צבע שיער עמיד יותר לאורך זמן.

כאשר נעשה שימוש במוצרים אלו בשילוב עם צבעי שיערIGORA Royal , הצבע ייראה מושלם עד לביקור הבא בסלון לעיצוב השיער של “שוורצקופף פרופשיונל”. התוצאות ברורות כשמש: דהיית שיער אפסית* בין הביקורים בסלון לעיצוב שיער** ותוצאות צביעה מרהיבות העמידות עד 12 חפיפות.

גלו את שמירת הצבע המושלמת: מגוון מוצריBC Color Freeze פותח מחדש!

על ידי הוספת טכנולוגית איזוןpH 4.5 החדשה, מגוון מוצרים זה מציע כעת את הגנת השיער המקצועית הראשונה שמבטיחה עמידות אמיתית של צבעי השיער לאורך זמן. לשיער צבוע, יש ערךpH אשר רחוק מאוד מהערך האופטימלי של pH 4.5.

מגוון מוצרי BC Color Freeze עם טכנולוגית איזוןpH 4.5 מעניק את הפתרון האולטימטיבי לאתגר זה. במהלך צביעת השיער, מבנה השיער החיצוני והפנימי מתרופף, כך שהפיגמנטים של הצבע יכולים לחדור לתוך השיער, אולם הם אינם נאחזים היטב בשיער.

טכנולוגיית איזוןpH 4.5 המשולבת במגוון מוצרי BC Color Freeze מחזקת את מבנה השיער הפנימי על ידי הענקת רמת pH מיטבית לשיער – כך שהיא למעשה “מקפיאה” את הפיגמנטים של הצבע בתוך השיער. הדבר מתרחש ישירות לאחר הצביעה, ולאחר מכן בכל יום במסגרת שמירה על שגרת טיפוח השיער הרגילה.

זוהי הפעם הראשונה שנעשה שימוש בטכנולוגיה חדשנית זו במוצרי טיפוח השיער.

טכנולוגיה זו “נועלת” את הצבע ומבטיחה בכך דהיית צבע אפסית* עד לביקור הבא בסלון לעיצוב שיער**.

מגוון המוצרים שומר על צבע השיער למשך פרק זמן הארוך ב-40% ממוצרי המתחרים בשוק.

לתוצאת צביעת שיער מושלמת ולשמירה על הצבע לאורך זמן, מומלץ לשלב את שירות צביעת השיער בצבעי IGORA Royal , עם מוצרי הטיפוח החדשים לשיער הצבוע- BC Color Freeze.

מומחי השיער של “שוורצקופף פרופשיונל” יכולים כעת להציע ללקוחותיהם אחד משלושה טיפולי הקפאת צבע בהתאמה אישית- שהינו ללא ספק השיא של חוויית הסלון לעיצוב שיער.

לאחר הצביעה, הלקוחות יוכלו לבחור בין: טיפול מהיר, קצר אך אינטנסיבי בן 5 דקות; טיפול אינטנסיבי ארוך יותר בן 10 דקות; וטיפול יוקרתי בן 20 דקות.

סדרת מוצרי הטיפוח BC Color Freeze לטיפוח השיער בבית, המושקת יחד עם מוצר חדש וייחודי שהוא הגיבור החדש שלה- קרם BC Color Freeze CC , יבטיחו הגנה נוספת על צבע השיער.

כך, מגוון המוצרים החדש הופך לשומר הראש המושלם לכל שיער מסופר וצבוע!
מגוון מוצריBC Color Freeze החדש:

שוורצקופף פרופשיונל- שמפו ללא גופרית-250מלשמפו “קולור פריז” ללא גופרית (ללא סופלטים) לשיער צבוע- BC Color Freeze- Sulfate-Free Shampoo- שמפו עדין בטכנולוגיה נטולת גופרית לשיער צבוע. מנקה בעדינות את השיער והקרקפת. הפורמולה עם טכנולוגיית שלמות תא השערה ומאזןpH 4.5 החדש מביאה את השיער לרמת ה- pH האופטימאלית עבור נעילה מעולה של פיגמנטי הצבע.

לצבע אינטנסיבי שנשמר לאורך זמן.
אופן שימוש – יש לעסות לשיער רטוב ולשטוף היטב. לשימוש באופן קבוע.
250 מל’

 

 

שוורצקופף פרופשיונל- שמפו עשיר קולור פריז לשיער צבוע-250מלשמפו עשיר “קולור פריז” לשיער צבוע- BC Color Freeze Rich Sampoo- בנוסף לשמירת pH מיטבי, שמפו טיפוח מצוין זה מנקה בעדינות אך ביעילות את הקרקפת ושיער שנצבע פעמים רבות לתוספת ברק. הפורמולה עם טכנולוגיית שלמות תא השערה ומאזן pH 4.5 החדש מביאה את השיער לרמת ה- pH האופטימאלית עבור נעילה מעולה של פיגמנטי הצבע.

לצבע אינטנסיבי שנשמר לאורך זמן.
אופן שימוש – יש לעסות לשיער רטוב ולשטוף היטב. לשימוש באופן קבוע.
250 מל’

 

 

שוורצקופף פרופשיונל- שמפו עשיר קולור פריז לשיער צבוע-250מלשמפו “סילבר” קולור פריז לשיער אפור ומובהר- BC Color Freeze Silver Shampoo- מנקה ומגן על שיער מובהר או אפור מפני הצהבה. הפורמולה עם טכנולוגיית שלמות תא השערה ומאזן pH 4.5 החדש מביאה את השיער לרמת ה- pH האופטימאלית.
אופן שימוש – יש לעסות לשיער רטוב ולשטוף מיד. שיער אפור: לעסות לשיער רטוב ולשטוף לאחר 1-3 דקות.

לשימוש באופן קבוע.
250 מל’

 

 

 

שוורצקופף פרופשיונל- ספריי-קונדישנר קולור פריז לשיער צבוע-200מלספריי-קונדישנר “קולור פריז” לשיער צבוע- BC Color Freeze Spray Conditioner- מתיר קשרים בשיער צבוע ללא הכבדה, תוך הוספת ברק זוהר.

הפורמולה עם טכנולוגיית שלמות תא השערה ומאזן pH 4.5 החדש מביאה את השיער לרמת ה- pH האופטימאלית עבור נעילה מעולה של פיגמנטי הצבע.
אופן שימוש – לנער היטב ולרסס על שיער לח שיובש במגבת.

לא לשטוף.

לשימוש בשילוב עם מגוון מוצרי סדרת BC קולור פריז.
200 מל’

 

שוורצקופף פרופשיונל- קונדישינר קולור פריז לשיער צבוע200מלקונדישינר “קולור פריז” לשיער צבוע- BC Color Freeze Conditioner- מרכך שיער קרמי עשיר לשיער צבוע,

לטיפוח יעיל והחייאת צבעי שיער דהויים. מתיר קשרים בשיער צבוע.

הפורמולה עם טכנולוגיית שלמות תא השערה ומאזן pH 4.5 החדש מביאה את השיער לרמת ה- pH האופטימאלית עבור נעילה מעולה של פיגמנטי הצבע.
אופן שימוש – יש לעסות לשיער רטוב ולשטוף לאחר 2 דקות.

(לא למרוח על הקרקפת).

לשימוש באופן קבוע.
200 מל’

שוורצקופף פרופשיונל- מסכת קולור פריז לשיער צבוע 200מלמסכת “קולור פריז”- BC Color Freeze Treatment – מסכה המשקמת באינטנסיביות שיער צבוע,

לטיפוח עמוק של השיער.

הפורמולה עם טכנולוגיית שלמות תא השערה ומאזן pH 4.5 החדש מביאה את השיער לרמת ה- pH האופטימאלית עבור נעילה מעולה של פיגמנטי הצבע.

לצבע אינטנסיבי שנשמר לאורך זמן.
אופן שימוש – יש לעסות לשיער לח שיובש במגבת ולשטוף לאחר 2-3 דקות.

(לא למרוח על הקרקפת).

לשימוש באופן קבוע.
200 מל’

גיבור הסדרה !

שוורצקופף פרופשיונל- קרם CC קולור פריז- 200מלקרם CC “קולור פריז” לשיער צבוע-BC Color Freeze CC Cream – מוצר חדש זה הנו חובה לשוחרות יופי וטיפוח המשתמשות במחליקי שיער, שכן הוא מסיע להגן על השיער מפני חום ומשקם ומעצב שיער צבוע בעת ובעונה אחת.
הקרם מזין שיער צבוע ועוזר להגנה מפני חום (220 °C) תוך כדי שמירת הקפיציות הטבעית ורכות.

הפורמולה עם טכנולוגיית שלמות תא השערה ומאזן pH 4.5 החדש מביאה את השיער לרמת ה- pH האופטימאלית עבור נעילה מעולה של פיגמנטי הצבע.
אופן שימוש – לעסות לשיער שיובש במגבת ולעצב,

להשאיר בשיער.

לשימוש באופן קבוע.
200 מל’

שוורצקופף פרופשיונל- סרום לברק קולור פריז לשיער צבוע- 100מלסרום לברק “קולור פריז” לשיער צבוע- BC Color Freeze Gloss Serum – מספק ברק דמוי ראי עמיד לאורך זמן, תוך הגנת השיער מפני דהיית צבע.

הסרום מפחית את הקצוות המפוצלים וקרזול השיער ומחליק באופן נראה לעין את משטח השיער.
אופן שימוש – יש למרוח שכבה דקה לאורכי השיער והקצוות מבלי לשטוף.
100 מל’

 

 

*אין דהיית צבע נראית לעין לאחר 12 חפיפות גם בגוונים אדומים
**במקרה של ביקור בסלון לעיצוב שיער מידי 6 שבועות ו-2 חפיפות בשבוע

 

מוצרי “שוורצקופף פרופשיונל” משווקים במספרות המובחרות בכל רחבי הארץ, לבירור נקודות מכירה משרדי “שוורצקופף פרופשיונל”: 1-800-33-33-22


עמוד זה נצפה: 1,739 פעמים

לרכישת מוצר זה, השאר פרטים!

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן