חיפוש באינדקס עסקים

נשית צעירה טרנדית וסקסית

פורסם מאת: barosh בתאריך: 20 יוני 2016

Print Friendly, PDF & Email

נשית צעירה טרנדית וסקסית

רשת אופנת ICE CUBE משיקה את קולקציית קיץ 2016, קולקציה נשית, צעירה, טרנדית וסקסית בהשראת המגמות המובילות באופנה העולמית, עם מענה רחב לכל אירוע ולכל שעה משעות היום.

ICE CUBE מצליחה גם העונה לתרגם את המגמות הבולטות שנראו על מסלולי מעצבי העל בשבועות האופנה לכדי בגדים ואביזרים שידברו אל לבה וגופה של האישה הישראלית.

ICE CUBE campaign photo Iddo Lavie

דפוסי פרחים, וינטג’ רומנטי, דפוסי אול-אובר, משחקים גיאומטריים בשחור לבן, בגדים מתוכשטים, גלביות, דפוסים אתניים, צבעי פסטל ועוד ועוד – כל אלה הופכים בקולקציית הקיץ של ICE CUBE לפריטים קלילים, לבישים ונשיים מאד ליום ולערב.
השראה ברורה בקולקציה מגיעה מבתי האופנה האיטלקיים, ובראשם דולצ’ה וגבאנה והמראה החושני העמוק בצבעים של אדום ושחור ובדי תחרה וגיפיור מרובי טקסטורות.

ICE CUBE campaign photo Iddo Lavie

גם ורסאצ’ה כאן עם פריטים מתוכשטים באבנים וחרוזים במראה שכולו גלאם. גוצ’י נותן את הטון בקולקציית הנעליים עם המראה האדג’י הקשוח שלו ומוסקינו שולח קריצה של הומור וצבע לשמלה או שתיים.
חלק הארי של הקולקציה הוא השמלות, רובן מעוצבות כך שניתן יהיה להמשיך איתן מן היום אל הערב.

ICE CUBE campaign photo Iddo Lavie

האורך השולט הוא אורך הברך והגזרות מגוונות: גזרת פיפטיז עם חצאית מעט נפוחה, גזרת פלאפר, שמלות חולצה במראה אוברסייז, שמלות סריג צמודות, גלביות ועוד.
החידוש שמציע המותג לקיץ הקרוב הוא בקולקציית דנים חדשה הכוללת מכנסיים בגזרת סקיני המטופלים בשטיפות וקרעים עדינים, ז’קטים, האחד בגזרה קלאסית והשני בגזרת בלייזר נשי, טוניקת אוברסייז ברקמת פנינים רוקנרולית ועוד.

ICE CUBE campaign photo Iddo Lavie
ב- ICE CUBE נותנים מענה אופנתי ליום העסקים עם מכנסיים קלאסיים בגזרות סקיני ובאגי מעודן, וסטים ארוכים בדפוסי שחור-לבן אלגנטיים ומבחר ז’קטים סמי-מחויטים בגזרות קרובות לגוף, חלקים או בדפוסי משבצות או פרחים.
קולקציית הערב כוללת שמלות וטופים במראה יוקרתי, רקומים בחרוזים ופאייטים ומעוצבים בבדים כשיפון, תחרה וגיפיור בצבעוניות קלאסית-דרמטית של שחור, ניוד וכחול נייבי.

ICE CUBE campaign photo Iddo Lavie
קולקציית התיקים מציעה תיקי יום גדולים עם רצועות כתף, תיקי גב במראה קווילט, תיקי נשיאה בינוניים ליום ולערב ותיקי ערב קטנים בקווים נקיים ובצבעוניות קלאסית של שחור, לבן, אדום, חום וכחול.

ICE CUBE campaign photo Iddo Lavie
בגזרת הנעליים ניתן למצוא נעלי עקב סירה קלאסיות בגימור לאק בצבעים עזים, נעלי פיפ-טואו בצבעי פסטל, סנדלי פלטפורמה מנוחשים, מגפוני קיץ עם עקבי צ’אנקי מתוכשטים, סנדלי סטילטו בחיתוכי לייזר ועוד ועוד.

ICE CUBE campaign photo Iddo Lavie

ICE CUBE campaign photo Iddo Lavie ICE CUBE campaign photo Iddo Lavie ICE CUBE campaign photo Iddo Lavie ICE CUBE campaign photo Iddo Lavie ICE CUBE campaign photo Iddo Lavie


עמוד זה נצפה: 2,291 פעמים

בואו לעדכן ולהתעדכן בכל מה שחדש בעולם היופי.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן