חיפוש באינדקס עסקים

מרכז השיווק המקצועי הגדול בצפון

פורסם מאת: barosh בתאריך: 29 מרץ 2017

Print Friendly, PDF & Email

מרכז השיווק המקצועי הגדול בצפון סטייל קוסמטיקס בנצרת

מקצועני השיער והיופי רשמו לפניכם!
מרכז השיווק הגדול והמשתלם סטייל קוסמטיקס בנצרת מציע לכם את המבחר הגדול בארץ במחירים המשתלמים ביותר.
ריהוט למספרות ומכוני יופי, מכשור וציוד מקצועי, תכשירים ומוצרים במגוון אדיר – והכל בהישג יד ובמחירים שקשה למצוא כמוהם במקומות אחרים.
סטייל קוסמטיקס שמו לעצמם מטרה – להעמיד לרשות ציבור העוסקים בעיצוב שיער, קוסמטיקה, הסרת שיער, וציפורניים את הציוד, המכשור והתכשירים להם הם זקוקים, במחירים הטובים ביותר, ובאיכות ללא פשרות.

.
סטייל קוסמטיקס, משווק מורשה של “שוורצקופף פרופשיונל”, מציע את המבחר העשיר של מוצרים מקצועיים מבית “שוורצקופף פרופשיונל”, ובהתבסס על מערכות קשרים עסקיים מצוינים עם יצרנים בחו”ל מציעים לכם בסטייל קוסמטיקס מגוון אדיר של מוצרים ותכשירים מהטובים והמובילים בעולם במחירים חסרי תקדים.

מרכז השיווק המקצועי הגדול בצפון סטייל קוסמטיקס בנצרת
מברשות שיער תמרה רוז, שעוות הולידיי, מוצרי איפור מבית ריצ’י, מכשור ותכשירים לבניית ציפורניים, מחליקי שיער, מסלסלים, מייבשי שיער וריהוט למספרות, מכשור לאיפור קבוע, מיטות טיפול ועמדות עבודה מכל הסוגים…

.
בסטייל קוסמטיקס תוכלו ליהנות בין השאר מייעוץ מקצועי וסיוע בעיצוב המספרה או מכון היפי שלך, בהתאמה של הציוד הנכון לך, הריהוט המסוגנן שיעניק אופי ייחודי לעסק.
מעצבי שיער, קוסמטיקאיות, פדיקוריסטיות וטכנאיות ציפורניים כבר לא צריכים להרחיק ולנסוע למרכזי שיווק במרכז הארץ, ולשלם מחירים בהתאם.
לרשותכם מרכז שיווק מקצועי, רחב ידיים, המציע שירות מקצועי על ידי צוות מיומן שלמד ומכיר את הצרכים המקצועיים שלכם, ומגוון מוצרים חסר תקדים.

.
סטייל קוסמטיקס נמצאים בימים אלה בתנופת צמיחה ופיתוח.
מרכז הדרכה מקצועי של חברת “שוורצקופף פרופשיונל” עומד להיפתח בנצרת, ומרכז שיווק חדש, נוסף על אלה הקיימים בכפר כנא ובנצרת, עומד להיפתח בקריות כדי לתת מענה לשוק המקצועי בחיפה ובקריות.

.
מר זוהר עלימי, הבעלים של חברת סטייל קוסמטיקס, המנהל כיום את אחת מחברות ההפצה הגדולות והחשובות בארץ, מסכם עבורנו: “החזון שלי הוא לעמיד לרשות השוק המקצועי בישראל את המגוון המטורף של מוצרים שיש באיביי, במחירים של איביי, אבל תוך שמירה על איכות ללא פשרות

.גם אם סטייל קוסמטיקס עוד לא הגיעו למבחר של איביי ולמחירים של איביי, הם ללא ספק בדרך לשם.
שווה ביקור, שווה לנסות ולהתרשם מרמת השירות, ולבדוק את המבחר והאיכות של המוצרים בסטייל קוסמטיקס.
התקשרו לפרטים:
סטייל קוסמטיקס – סניף נצרת
חברת סטייל קוסמטיקס ושנו את הרגלי הצריכה המקצועית שלכם, שפרו, חיסכו ותרוויחו.

מרכז השיווק המקצועי הגדול בצפון סטייל קוסמטיקס בנצרת

 


עמוד זה נצפה: 2,160 פעמים

אתם מוזמנים לשלוח לנו כתבות, איטמים, חדשות ואנו נפרגן.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן