חיפוש באינדקס עסקים

מותג היוקרה פיטו פריז משיק את “פיטוקרטין”

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 פברואר 2016

Print Friendly, PDF & Email

מותג היוקרה פיטו פריז משיק את “פיטוקרטין”

מותג היוקרה פיטו פריז משיק את “פיטוקרטין”

הקרטין הוא קבוצה של חלבונים היוצרים את הרקמות הקרניות של הגוף כגון ציפורנים ושיער. “פיטו פריז” – מותג הפרמיום למוצרי שיער, המוביל העולמי בשימוש בצמחים כרכיבים דומיננטיים במוצריו, מציע מסכה טיפולית לריכוך עמוק, לשיקום ולתיקון שיער חלש, פגום ושבור.  היתרון הגדול בשימוש ברכיבים פעילים ממקורות צמחיים היא הדמיון למולקולות הטבעיות שיש בגוף האדם ובעקבות כך ספיגתם טובה.

על מנת לשפר את מראה השיער הפגום והשבור יש למלא את סיבי השערה “שנפתחו” כתוצאה מפרוצדורה כימית (צבע, פסים, החלקה, סלסול וכד’), או לחילופין מעוצמת חום ישירה (פן, מחליק, בייביליס ועוד), לחדור לשרשראות השבורות של הקרטין היוצרות את המראה הפגום והמפוצל, וליצור מעין מילוי מחודש בין המרווחים שנוצרו.
הקרטין הצמחי ששולב במסכת “פיטוקרטין” חודר עמוק לסיבי השיער ובונה את המבנה הפנימי שלה. בשל  גודלן הזעיר של המולקולות בקרטין הצמחי המופק מחלבוני חיטה, תירס וסויה, הן מצליחות לחדור עמוק לשכבות סיבי השיער ולשמש כחומר “מילוי” המחליף את הקרטין הטבעי שנהרס כשהן שקועות בין הסיבים הפגועים של השערה. הקרטין הצמחי הוא  קומפלקס של 18 חומצות אמינו הדומה מאד בהרכבו לקרטין הטבעי של השיער. בנוסף, שולבה במסכה גם חומצה היאלרונית המופקת מסוכר שתפקידה לשמר את רמת הלחות בשיער וכן סרמידים שמוצו מסובין ותמצית רימון שנועדו לשמר את הנפח, האלסטיות, הזוהר והברק של השיער. אלו יסייעו גם לשפר את מצבה של השכבה החיצונית, מעטפת השערה, בכל רמות השחיקה.
הוראות שימוש:  
לאחר החפיפה ועל שיער רטוב, יש להוסיף כמות קטנה של המסכה על כף היד, ובעזרת האצבעות יש לסרק לפיזור אחיד על השיער תוך התמקדות בקצוות השיער. להמתין 2-5 דקות (תלוי בעובי השיער) ולשטוף (מומלץ לחפוף בפיטוקרטין שמפו). לשימוש חיצוני בלבד.
מכיל: 200 מ”ל
ניתן להשיג ברשתות הפארם, בבתי המרקחת ובתי טבע ברחבי הארץ. 
pitoparis700

עמוד זה נצפה: 1,921 פעמים

לרכישת מוצר זה, השאר פרטים!

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן