חיפוש באינדקס עסקים

מאק משיק את Après Chic

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 פברואר 2016

Print Friendly, PDF & Email

מאק משיק את Après Chic

מאק משיק את קולקציית האיפור החורפית Après Chic החורף הזה הכל מתחיל בפודרה מינרלית וסומק מינרלי, שאותם תניחי על העור עם מברשת פנים

החורף הזה הכל מתחיל בפודרה מינרלית וסומק מינרלי, שאותם תניחי על העור עם מברשת פנים מס 187 ‘
בכדי לבנות שכבות יפות של מימדי צבע מצלליות העיניים המינראליות, השתמשי במברשת עיניים מס’287

כל מי שמתאפרת יודעת שהדבר הכי חשוב באיפור הוא למצוא את המידה הנכונה – זאת שהיא לא פחות מדי ובטח שלא יותר מדי:
למרכך השפתיים המינרלי, זה שכבר אחרי שימוש אחד תביני שהחיים בלעדיו כבר לא יהיו אותו הדבר, יש נגיעות רכות של צבע. הוא מעשיר את השפתיים בלחות ונותן לך את המידה המדויקת של צבע וברק.

ואחרי הכל, חורף או לא חורף, בסוף הכפפות יוסרו – לכן מרחי לק בצבעים לוהטים של אדום. הם אלה שיצליחו לחמם את החורף שלך.

בקולקציה:
מברשות  BRUSHES: מברשת הנחת צלליות מס’ 287.מברשת פנים מס’ 187
צללית מינרלית MINERALIZE EYE SHADOW בגוונים: אפרסק בהיר עם שיש לבן Ice, נחושת עם שיש אפור Winter Persuit, אפור עם שיש אפרסק  Silver Birch, כחול עמוק אפור Frost at Midnight, שזיף עמוק עם אפור בשילוב שיש סגול Fireside.

מאק משיק את קולקציית האיפור החורפית Après Chicסומק מינרלי MINERALIZE BLUSH בגוונים:
אפרסק חמים Amber Glow, קרמל עדין Alpine Bronze, דובדבן עם נצנוץ זהוב Gentle

 

 

 

 

 

 

 

MINERALIZE SKINFINISH: קורל ורדרד רך עם שיש זהוב Porcelain Pink, קורל עם ברונז זהוב מנצנץ Stereo Rose.

ליפסטיק  LIPSTICK: בז’ עם ברק פנינה זהובה Warm Companion, קרמל עמוק Cozy Up, ורוד כחול בינוני Haute Altitude, אדום ורוד חם Apres Chic, שזיף מלוכלך Hot Chocolate.

מרכך שפתיים מינרלי MINERALIZE TINTED LIP BALM: ורוד עדין Stay Warm!, קורל טבעי עם נצנוץ ורדרד Slightly Nude, ניוד שזיפי Pure & Tender, ברונז זהוב עם ברק פנינתי Nice & Simlpe, שזיף כחלכל עם ניצנוץ ורדרד Rosy Romance.

לק NAIL LAQUER: ניוד ורוד מלוכלך Hanigin’ Loose, אדום דובדבן Dangerously Fun.

עיפרון עיניים עמיד PRO LONGWEAR EYE LINER: חום Rich Experience, שחור עמוק חום Black Ice, כחול עמוק Night Trail, כחול ירוק Mountain Air, סגול לילך Snow Shadow.
מסקרה MASCARA: שחור Zoom Waterfast Lash.

מוצרי כוכב בקולקציה:
מאק משיק את קולקציית האיפור החורפית Après Chicשימר מינרלי MINERALIZE SKINFINISH
מינרלייז סקינפיניש היא פודרה מינראלית המעניקה לעור גוון פנינתי וזוהר הניתנת לשימוש רטוב או יבש. בשימוש יבש תתקבל שכבת גוון שקופה. לשימוש רטוב וקבלת גוון חזק ואטום יותר, יש לגרד מעט חומר מפינת הצללית, להרטיב (בערת פיקס פלוס) ולמרוח. ביצירת מוצר ייחודי זה, מוחדרים מים המועשרים במינרלים ופיגמנטים של צבע לתוך תערובת המכילה תמצית שמרים. החומר נאפה במשך 24 שעות עד לאידוי המים ומותיר את המוצר המוגמר בצורתו. הפודרה המינרלית יוצרת עור מואר ויפהפה. היא מכילה שמן חוחובה המסייע להרגעת העור וכמו כן נגזרי ויטמין E ו-A להגנה עליו.נבדק ודרמטולוגית.
בגוונים: קורל ורדרד רך עם שיש זהוב Porcelain Pink, קורל עם ברונז זהוב מנצנץ Stereo Rose.

חומרים מרכזיים: ניילון 12 – חומר מטפח לעור, טאלק – חומר מילוי, מוסיף נפח, שמן זרעי חוחובה, תמצית שמרים – לטיפוח העור, טוקופריל אצטט, רטיניל פלמיטת – נוגד חמצון, פיגמנטים פנינתיים.

מרכך שפתיים מינרלי MINERALIZE TINTED LIP BALM
מרכך השפתיים המינרלי מרכך ומטפח את השפתיים. הוא בעל כיסוי קל, ברק דמוי מרְאָה וגימור קרמי. הוא מועשר בקומפלקס מינרלי אשר הותסס לתמצית שמרים עשירה המעניקה 77 מינרלים זמינים שעוזרים להזין את העור. מרכיבים כגון חמאה שיאה, שמן אבוקדו ופוליביוטן מעניקים לחות מיידית ולאורך זמן. המרקם הקרמי נח ללבישה ונותן תחושה מיידית של הקלה וריענון. הפורמולה מאפשרת הנחה אחידה ורכה. ניתן ללבישה לבד, או עם מוצרי שפתיים אחרים.נבדק דרמטולוגית.
חומרים מרכזיים: חמאת שיאה – מעניקה לחות, תמצית זרעי סויה וטוקופריל אַסֱטֱייט – אנטי-אוקסידנטים (נוגדי חימצון), תמצית שמרים – מעניקה לחות, שמן אבוקדו – מעניק לחות, משמש כחומר אנטי-דלקתי

מאק משיק את קולקציית האיפור החורפית Après Chic

 


עמוד זה נצפה: 1,891 פעמים

לרכישת מוצר זה, השאר פרטים!

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן