חיפוש באינדקס עסקים

לוריאל פרופסיונל חוגג 110 שנים באירוע יוקרתי

פורסם מאת: אליזבת נחמיאס בתאריך: 31 מרץ 2019

Print Friendly, PDF & Email

לוריאל פרופסיונל חוגג 110 שנים באירוע יוקרתי, שיתקיים במשך 3 ימים, בפאריז

בהשתתפותה של דוברת המותג אלכסה צ’אנג.

 

פריז – בין ה-24 ל-26 במרץ, לוריאל פרופסיונל, המותג הצרפתי המוביל בטיפוח שיער מקצועי ובצבעי שיער, מפגיש בפריז את אנשי המקצוע הטובים ביותר בעולם – 1,700 אמני שיער בינלאומיים מלמעלה מ-40 מדינות – במשך שלושה ימים של תגליות, חדשנויות והשראה. המותג יציג את לה פרנץ’ La French, אמנות צביעת השיער המזוהה עם המותג, ויציג את החדשנות האחרונה שלו בתחום טכנולוגית היופי,STYLE MY HAIR PRO, המיועדת להבטיח שהייעוץ על צבע שיער הניתן במספרה יהפוך לחוויית צבע בלתי נשכחת עבור הלקוחות. האירועים החגיגיים יגיעו לשיאם בתצוגת שיער בלעדית של לה פרנץ’, שתשודר בשידור חי לאלפי אמני שיער ברחבי העולם.

 

מפנים זרקור בינלאומי על לה פרנץ’- אמנות צביעת השיער

110 שנים לאחר שיוג’ין שולר הקים את החברה הראשונה לצבעי שיער מקצועיים ובטוחים, שתהפוך להיות המותג המייסד של קבוצת לוריאל, לוריאל פרופסיונל יחלוק כבוד לשורשים של המותג ולמהות הסגנון הצרפתי הטבעי והשיקי, המשלבים גישה נינוחה ורגועה עם תחכום, אשר זוכים להערצה בכל רחבי העולם. סדנאות וכיתות אמן יבחנו לעומק את הנושא המרכזי הזה במהלך שלושת הימים, כמו גם חידושים וחדשנות בקטגוריות מוצר וצבע, תוך שיתוף השותפים שלו בטאץ’ הצרפתי הייחודי של המותג, כדי להמשיך בפריצות הדרך, לשתף במיומנויות חדשות וליצור עתיד מרגש למקצוע עיצוב השיער.

 

חושפים את החדשנות האחרונה בטכנולוגיית היופי

לוריאל פרופסיונל מציג אפליקציה חדשה, STYLE MY HAIR PRO, זמינה בכל המכשירים, אשר משנה את הייעוץ על צביעת השיער באמצעות הפיכת המספרה למרחב מודרני ומחובר ויצירת חוויה משופרת, מותאמת אישית ללקוחות. האפליקציה הזו, המיועדת להיות כלי לאמני השיער, תוצג בשלושת הימים החגיגיים, תיבדק ותיבחן ע”י מומחי השיער המובילים בעולם. ב-STYLE MY HAIR PRO, ניתן להשתמש בלוחות אווירה אקטואליים בהשראת פינטרסט או ליצור לוחות אווירה כדי להעניק השראה. בנוסף, האפליקציה הזו כוללת טכנולוגיה תלת-מימדית של חברת מודיפייס Modiface אשר מעשירה את ההבנה ואת הקשר בין אמני השיער והלקוחות בכל הקשור לאפשרויות הצבע. האפליקציה גם מאפשרת לאמני השיער וללקוחות לנסות יחדיו וריאציות צבע אינסופיות בזמן אמת. לבסוף, היא כוללת ספר דוגמאות דיגיטלי עבור אמני השיער כדי שיוכלו לבחור בקלות מתוך למעלה מ-550 הגוונים של לוריאל פרופסיונל, ובכך לאפשר להם אמנותיות ומומחיות.

 

110 שנים של חדשנות פורצות דרך בשיתוף פעולה עם אמני שיער מכל רחבי העולם

במהלך 110 השנים האחרונות, לוריאל פרופסיונל יצר בשיתוף עם אמני שיער מרחבי העולם טכניקות חדשות לצביעת שיער, תוך שהם בודקים פורמולות חדשות ומעצבים שירותים חדשים אשר ממציאים מחדש את חוויית הלקוחות במספרה על מנת להיות תמיד בחוד החנית של הבנת רצונות הנשים. יחד, הם חולקים תשוקה משותפת, והשנה, כאשר לוריאל פרופסיונל חוגג 110 שנים של היסטוריה וחידושים פורצי דרך, המותג יחלוק כבוד לכל אמני השיער ברחבי העולם שבזכותם המקצוע כל הזמן מתפתח וצומח. המותג יתמקד בתמיכה בכל אמני השיער באמצעות הקשבה לנשים וליווי שלהן, כדי לבנות חוויות בלתי נשכחות במספרה.

משלחת ישראלית בחגיגות 110 שנים ללוריאל פרופסיונל

משלחת ישראלית בחגיגות 110 שנים ללוריאל פרופסיונל

“אני גאה ושמחה לראות שכל כך הרבה שותפים מרכזיים שלנו מצטרפים אלינו לאירועים לכבוד 110 שנים של לוריאל פרופסיונל. יחד נחגוג 110 שנים של תשוקה, ידע מקצועי, שליטה ומיומנות בצבעי שיער. אני נרגשת במיוחד לחלוק עם אמני השיער המוכשרים ביותר והיצירתיים ביותר מכל רחבי העולם שלושה ימים של השראה באמצעות תצוגות וכיתות אמן כדי לחוות את לה פרנץ’, אמנות צביעת השיער La French, Art of Hair Coloring הייחודית והבלעדית שלנו. שלושה ימים במהלכם נחלוק עימם את החידושים האחרונים שלנו, במונחים של מוצרים וטכנולוגית יופי עם STYLE MY HAIR PRO, אפליקציית ייעוץ לצבע שיער חדשה, בלעדית למספרות שתשנה את החוויה במספרה ותבנה רגעים בלתי נשכחים עבור הלקוחות.”

 

– מריון ברונט Marion Brunet, המנכ”לית הבינלאומית של לוריאל פרופסיונל

אירוע חגיגות 110 שים יתפרס על פני 3 ימים ויכלול את ערב בפתיחה בנוכחותה של דוברת המותג אלכסה צ’אנג, לצד המנכ”לית הבינלאומית של לוריאל ונשיאת חטיבת המוצרים המקצועיים. במסיבת הפתיחה תתקיים תצוגת שיער מרהיבה, לצד הופעות של אומנים בינלאומיים, מופעים מוסיקליים ועוד.

ביומיים הבאים ישתתפו מעצבי השיער מכל העולם בכיתות אומן וסדנאות שיובלו על ידי מרצים ומנטורים ידועים בעולם עיצוב השיער.


עמוד זה נצפה: 498 פעמים

רוצים לקבל מאיתנו חומרים ומידע? צרו קשר!

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן