חיפוש באינדקס עסקים

לוריאל מצרף שגרירה בינלאומית חדשה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 9 אוקטובר 2016

Print Friendly, PDF & Email

לוריאל מצרף שגרירה בינלאומית חדשה
L’OREAL PARIS מותג הקוסמטיקה הבינלאומי מצרף לנבחרת החלומות שגרירה בינלאומית חדשה ויוצאת דופן:

אלכסינה גרהאם – ALEXINA GRAHAM
הדוגמנית והפשניסטית הנועזת והמרתקת

אלכסינה גרהם שגרירה חדשה למותג הבינלאומי לוריאל פריז צילום לוריאל פריז חול
– נבחרת החלומות של המותג לוריאל פריז מורכבת מכוכבות בינלאומיות ומובילות דעה המגיעות מכל קצוות העולם ומייצגות את הפנים השונות של היופי וביניהן: ג’וליאן מור, ג’ניפר לופז, פרידה פינטו, אווה לנגוריה, בלייק לבלי, ג’יין פונדה, ריאן ריינולדס, לטיציה קוסטה ועוד.
– לדברי סיריל שאפוי, נשיא המותג הבינלאומי לוריאל פריז:

” אלכסינה מתגאה בשיערה האדום. השילוב המופלא המאפיין אותה, של שיער אדום-אש עם עור פנים דמוי-פורצלן, בהיר ומושלם, מלווה באנרגיה מדהימה. היא נפש חופשיה, שקוראת תיגר על הבלתי צפוי. אלכסינה ידועה באהבתה למותג שלנו זה שנים רבות, ועל כן אנו שמחים ונרגשים שהיא מצטרפת באופן רשמי לשורת הלוריאליסטות!”

אלכסינה גרהם שגרירה חדשה למותג הבינלאומי לוריאל פריז צילום לוריאל פריז חול

אלכסינה גרהאם אדומת השיער, שחשה בנוח הן במראה העדין והמהוגן שלה והן במראה הפאם פאטאל, כובשת מידית את הלב בקסם ובוורסטיליות שלה.

אלכסינה היא פשניסטית ודוגמנית ילידת בריטניה.

וכיום, היא הכוכבת המבוקשת בעולם האופנה, כשהיא עובדת עם הצלמים ובוני התדמית הגדולים של זמננו.
שנה לאחר שזכתה בתחרות דוגמנות ארצית, בהיותה בת 17, אלכסינה גרהאם נבחרה ע”י כריסטופר ביילי לככב בקמפיין לחברת ברברי שצולם ע”י מריו טסטינו.

עם העיניים הירוקות המדהימות שלה ומבנה הגוף החטוב והגמיש, המעיד על שנים של שיעורי בלט.

אלכסינה גרהם שגרירה חדשה למותג הבינלאומי לוריאל פריז צילום לוריאל פריז חול

ההזמנות להשתתף בתצוגות אופנה לא איחרו לבוא, וכיום דוגמנית ה”איט” חולקת את זמנה בין ניו יורק לפריז, בעבודתה עם השמות הגדולים, ביניהם אלן פון אונוורת’, זואי קסאווטס, וז’אן פול גוטייה, שאוהב ללהק אותה לתצוגות האופנה שלו.

היא כיכבה בכתבות ובצילומי אופנה (אדיטוריאל) למגזיני אופנה בינלאומיים מובילים, ביניהם ווג איטליה, מארי קלייר בריטניה ו-אל ארה”ב.

אלכסינה כריזמטית ומרשימה המביאה איתה רוח של עליזות ומלאת חיים.

דוגמנית עם אגרוף ומכת מחץ – אימוני הכושר שלה כוללים אגרוף – היא מבדרת את העוקבים שלה בסנאפצ’ט בתחרויות ריקוד בעודה נושאת את דגל אדומות השיער באשר הן.

לדברי אלכסינה גרהם:

“כבוד גדול הוא לי להצטרף למשפחת לוריאל פריז – זהו אחד הרגעים המאושרים ביותר בחיי. אחרי שעבדתי עם לוריאל במשך הרבה שנים אני מאושרת להצטרף לצוות שאני אוהבת ולהימנות על נשים שאני מעריצה זה זמן רב.
עוד ציינה גרהם: שיער אדום הוא יותר מאשר סתם צבע, הוא חלק מהאישיות שלנו וכאשר אנחנו מאמצות את הייחודיות שלנו מגיע לנו הטוב ביותר.

זהו כבוד גדול לעבוד עם האנשים הטובים ביותר בתעשייה וליהנות תוך כדי. כדוברת אני מקווה שאוכל להמשיך להוות מקור השראה ולעודד נשים בכל מקום להגשים את השאיפות שלהן כפי שהלוריאליסטות דחפו אותי!”

אלכסינה גרהם שגרירה חדשה למותג הבינלאומי לוריאל פריז צילום לוריאל פריז חול

אלכסינה גרהאם מצטרפת אל נבחרת החלומות בלוריאל פריז ג’וליאן מור, פרידה פינטו, אווה לונגוריה, בלייק לייבלי, לארה סטון, ריאן ריינולדס, לטיציה קסטה וג’יין פונדה.


עמוד זה נצפה: 1,709 פעמים

אתם מוזמנים לשלוח לנו כתבות, איטמים, חדשות ואנו נפרגן.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן