חיפוש באינדקס עסקים

כסף הוא הבלונד החדש!

פורסם מאת: barosh בתאריך: 20 ספטמבר 2016

Print Friendly, PDF & Email

“שוורצקופף פרופשיונל” משיקה את IGORA ROYAL ABSOLUTES SILVERWHITE
סדרת צבעי שיער חדשה המכילה 4 גווני כסף ואפור ייחודיים, לצביעת ושיפור גוון הצבע הכסוף של שיערך

כיום, הכסף שווה את משקלו בזהב: ברק מחשמל עם מגע עדין של כסף – מי ידע ששיער לבן יכול להיות כל כך יפה? “שוורצקופף פרופשיונל” מבית קונצרן הנקל, מאפשרת כעת לנשים וגברים עם שיער בוגר ולא צבוע לשפר את צבע הכסף הטבעי של שערם. סדרת צבעי השיער החדשה- IGORA ROYAL ABSOLUTES SILVERWHITE מותירה רושם עז בסלונים האקסקלוסיביים לעיצוב שיער של “שוורצקופף פרופשיונל” עם מגוון של גווני כסף טהורים, יוצרת מגמות אופנה חדשות ומציעה לשיער בוגר את הטיפוח הנחוץ לו.

סדרת IGORA ROYAL ABSOLUTES SILVERWHITE מדגישה את היופי של צבע השיער הטבעי, ומשפרת במהירות את גוון הכסף למראה מושלם. שיער צהבהב ודהוי הופך לשיער כסף משיי וזוהר, עם עמידות של עד 25 חפיפות.

"שוורצקופף פרופשיונל" משיקה את IGORA ROYAL ABSOLUTES SILVERWHITE צילום שוורצקופף פרופשיונל חו"ל

“שוורצקופף פרופשיונל” מציעה ללקוחותיה שני טיפולי צבע שונים בסלון לעיצוב שיער:
• טיפול של צביעת שיער המשפר את הגוון הטבעי של שיער לבן לשיער רך ועדין עם ברק כסף מאופק, בשילוב עם טיפול נפרד נוסף, לשיפור צבע השיער הסופי. תהליך זה, שנמשך עשר דקות בלבד, הוא קל ונוח מאוד.
• ללקוחות המעוניינות בתוצאה סופית של שיער רך עוד יותר, “שוורצקופף פרופשיונל” מציעה טיפול שני. גוון ה- Silver (גוון כסף) שנוסף לתכשיר שיפור צבע השיער, מפחית את עוצמת הגוון ומעניק לשיער ברק כסף רך. בתוך 20 דקות בלבד, “שוורצקופף פרופשיונל” מעניקה ללקוחותיה שמחת חיים חדשה.
טכנולוגיית הטיפול הייחודית של “שוורצקופף פרופשיונל” מאפשרת ללקוחות לשלב טיפולי יופי קצרים אך יעילים אלו בחיי היומיום שלהן.

סדרת IGORA ROYAL ABSOLUTES SILVERWHITE זמינה בארבעה גוונים שונים: Silver (כסף), Dove Grey (אפור יונה), Slate Grey (אפור צפחה) ו- Grey Lilac (אפור לילך).

האפקט השקוף מעצים את ברק הכסף הטבעי הקורן מקו השיער. בה בעת, תרכובת הסיליאמין והקולגן בונה את השיער ומשיבה לו את רעננותו ומראו הצעיר.

שוורצקופף פרופשנל מרחיבה את קו מוצרי IGORA ROYAL ABSOLUTES עם סדרת IGORA ROYAL ABSOLUTES SILVERWHITE, וממצבת את עצמה כמומחית לשיפור של מראה שיער טבעי ולא צבוע.

סדרת IGORA ROYAL ABSOLUTES SILVERWHITE של “שוורצקופף פרופשיונל” תהיה זמינה בסלונים לעיצוב השיער השותפים ברחבי העולם מספטמבר 2016.

"שוורצקופף פרופשיונל" משיקה את IGORA ROYAL ABSOLUTES SILVERWHITE צילום שוורצקופף פרופשיונל חו"ל


עמוד זה נצפה: 2,414 פעמים

לרכישת מוצר זה, השאר פרטים!

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן