חיפוש באינדקס עסקים

כך תשיגי את גוון הבלונד המושלם

פורסם מאת: barosh בתאריך: 26 ינואר 2020

Print Friendly, PDF & Email

טיפים לצביעה ושמירה על גווני הבלונד שלך מאת לוריאל פרופסיונל

בלונד – לבלונד יש חוקים משלו. כל מי שרגילה לצבע בלונד לא יכולה לשנות אותו בשום צבע אחר. גם אם היא מנסה להכהות היא חוזרת ומבהירה את השיער. למה?הבלונד הוא הצבע הכי סקסי והוא מבליט את הנשיות שיש בך, לכן אין צבע מתחרה לו (אולי רק שחור במקרים מסוימים).

למרות כל היתרונות הברורים בשיער בגוון בלונד, לא הכל מושלם. הוא לרוב יבש יותר ונוטה להפוך עם הזמן לצהוב. איך אפשר לשמור עליו?
קרול וכאמל מסלון דניאל חיפה -PRO ARTIST לוריאל פרופסיונל משתפות את הטיפים הכי חשובים בכל הנוגע לבלונד:

למה בלונד מצהיב? התשובה טמונה בבסיס השערה. כל שערה בנויה מ-3 גוונים בסיסיים – כחול אדום וצהוב. ככל שיש לנו יותר כחול בשיער, כך השיער שלנו כהה וקרוב יותר לשחור וככל שיש לנו יותר אדום בשיער נהיה יותר ג’ינג’ים. ככל שיש לנו יותר צהוב בשיער נהיה יותר בלונדיניים. כאשר אנחנו צובעים את השיער לבלונד לרוב אנחנו משתמשים בצבע בלונד עם אפור, הטכניקה שנעשית בתוך השערה היא בשלב הראשון להוציא את האדום ואת הכחול מהשיער ולהשאיר את הצהוב, בשלב השני להכניס קצת אפור לצבע כדי לנטרל את הצהוב שיש בשיער. עם הזמן, הצבע מעט יצהיב. הצהוב הוא כאמור צבע טבעי שקיים בשיער, והאפור שהכנסנו בצבע כדי לנטרל את הצהוב, יורד עם החפיפות, וכך הצהוב הטבעי צץ בחזרה. וזו התשובה…

איך להגיע לבלונד ללא כתום? כדי לנטרל הצהוב עלייך להשתמש בחומרים לנטרול הצהוב באופן תמידי לפחות פעם בשבוע. אם השתמשת במסכת צבע ועדיין נשאר צהוב, תצטרכי להשתמש בשמפו אפור פעם בשבוע. אמנם השמפו עלול לייבש מעט את השיער, אבל הוא חזק יותר מהמסכת צבע. אם שני אלו לא הספיקו, מומלץ לבקר במספרה ל”שטיפה” פעם בחודש. בנוסף, בהחלט ייתכן שהבלונד שלך לא מספיק בהיר, ויש צורך להבהיר כדי להוציא את הצהוב מתוך השערה.

מה זה בלונד פלטין ואיך להגיע אליו בלי להרוס את השיער? בלונד פלטין הוא הדרגה הכי בהירה שיש בצבעים, המשמעות של הגעה לבלונד פלטין אומרת להוציא את כל פיגמנט הצבע מהשיער (גם את הצבע הצהוב) –במילים אחרות להגיע לצבע לבן נקי.לא קל להבהיר את השיער עד לבלונד פלטין, תוך שמירה על איכות השיער. חובה להניח את חומר ההבהרה, בקבוצות שיער מאוד קטנות ולדאוג להשתמש בחומרים טובים, עם חומרי הגנה וחמצן לא מאוד גבוה. יש לחזור על הפעולה כמה פעמים עד שהשיער מגיע לבלונד פלטין. בשיטה זו אומנם אנחנו עובדים על השיער המון שעות, אך השיער נשמר בריא וחזק, כל זה בתנאי, שהשיער במצב טוב.
מתי לא מומלץ להבהיר ולהגיע לצבע פלטין?
• אם השיער עבר החלקה אורגנית, אל תחשבו אפילו על הבהרת השיער. השיער ישבר ויישאר בכיור של המספרה.
• אם השיער עבר החלקה יפנית סלסול ו/או פסים מאוד קשה להגיע לצבע פלטין.
• אם השיער מתולתל קשה להגיע לצבע פלטין. הפעולה עלולה לגרום לשיער לאבד את התלתל והוא הופך להיות גלי יותר או חלק.
לאחר שהבנו כמה דברים בקשר לבלונד פלטין, הגיע הזמן לדבר על האופנה החדשה שמגיעה אחרי הפלטין והיא בלונד אפור.
בלונד אפור – בלונד אפור הוא בלונד פלטין + שטיפה אפורה. כדי להגיע לבלונד אפור עם שיער בריא יש לדאוג לכל הכללים שהזכרנו בבלונד פלטין יחד עם הוספת שטיפה אפורה בצורה נכונה. מה זאת אומרת צורה נכונה?
שטיפה אפורה לשיער
שטיפה היא צבע ללא אמוניה שעובד עם רמת PH נמוכה. לשטיפה אמיתית יתרון עצום על צבע, במיוחד לאחר הבהרת השיער.
היתרונות של שטיפה:
• שטיפה עושים לאחר שכבר הבהרנו את השיער. לאחר שהגענו לצבע פלטין, קשקשת השיער עדיין פתוחה כך שאין לנו צורך להשתמש בצבע רגיל אשר יפתח את קשקשת השיער פעם נוספת ויפגע במבנה של השערה.
• אם השיער טבעי והבהרנו את חלקו בפסים ו/או אומברה, ברגע שמשתמשים באפור שהוא צבע ולא שטיפה, הצבע ישפיע על השיער הטבעי ויפתח את קשקשת השיער, וכך תוך כמה חפיפות השיער הטבעי יהפוך כתום. לכן במצב הזה, חובה להשתמש בשטיפה ולא בצבע רגיל.

איך לשמר צבע בלונד, בריא רענן, לא יבש? כדי לשמור על השיער ראשית יש לדעת: צבע בלונד הוא צבע המבהיר את השיער ומוציא את הפיגמנט מתוך השערה וכדי לבצע פעולה זו עליו לפתוח את קשקשת השערה. נכון שהצבע סוגר את קשקשת השיער בחזרה לאחר פעולת הצביעה, אך היא לא חוזרת למצב סגור הרמטי כמו בשיער טבעי. השיערה המובהרת יותר פגיעה מגורמים חיצוניים, לכן יש לטפח אותה בהתאם: להשתמש במסכה כל שבוע, למרוח סרום בקצוות ולא לצבוע את הקצוות (ואם צובעים אז רק ב- 5- 10 הדקות האחרונות!).אם נכנסים לבריכה מומלץ למרוח קרם על השיער כדי שלא יבוא במגע ישיר עם השמש ולא יספוג כלור מהבריכה ולחפוף את השיער היטב לאחר מכן.

למי מתאים בלונד? בלונד זה אופי, נכון שישנם הרבה דעות עיצוביות שטוענות בלונד לבהירות ומתאים לקיץ וכו´, אך האמירה הראשונה היא הכי חזקה בלונד זה אופי!מה הוא אופי בלונד?אופי הבלונד הוא אופי נועז, שאוהב לבלוט (תזכרו שאנחנו מדברים על צבע בלונד ולא פסים).

למי מתאים צבע בלונד למי צבע שחור? במקרה זה יש השפעה חזקה לצבע העור. בלונד ושחור הם צבעים עם אופי חזק, אך השחור מתאים יותר לפנים בהירות וצבע עיניים בהיר כדי שיבליט את צבע הפנים והעיניים. אם צבע העור כהה או העיניים לא בהירות אז השחור יהיה מעניין לתקופה קצרה ולאחר מכן מתחיל להיות משעמם ומכהה את עור הפנים.

צבע בלונד דורש טיפוח! ככל שהזמן עובר, שיער בלונדיני מאבד את הזוהר. השיער הופך עמום וצבעו משתנה. שיער בלונדיני צבוע או מובהר הוא שיער חלש ופגיע. השיער נעשה רגיש עם הזמן והצבע מאבד את הזוהר שלו.

בדיוק בכדי לטפל בבעיות אלה, לוריאל פרופסיונל מציגה את BLONDIFIER: סדרה לטיפוח ייעודי של שיער בלונדיני צבוע או מובהר, בבית או במספרה.  7 מוצרים המותאמים באופן אישי לצרכי הבלונד: שמפו מנטרל לשיער בלונדיני צבוע או מובהר, שמפו לחידוש השיער ולהוספת זוהר לכל סוגי הבלונד, מסכה לחידוש השיער ולהוספת זוהר, ספריי טופ-קוט מזין, מגן ומוסיף זוהר לשיער בלונדיני מובהר, טיפול בלונדיפייר במספרה: פרפקטורים הינם מתקני צבע, העשירים בפיגמנטים לטיפוח בהתאמה אישית לשיער בלונדיני. כל בלונד והפרפקטור שלו: בלונד חם, בלונד קר, בלונד כהה.

 

 

גווני בלונד לוריאל פרופסיונל סדרת BLONDIFIER

גווני בלונד לוריאל פרופסיונל

 

 


עמוד זה נצפה: 443 פעמים

אתם מוזמנים לשלוח לנו כתבות, איטמים, חדשות ואנו נפרגן.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן