חיפוש באינדקס עסקים

השוס של סש

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 פברואר 2016

Print Friendly, PDF & Email

השוס של סש

מעצבי שיער הפנימו השנה את חשיבות העצמת השירות במספרה ויצירת חוויה ללקוחות שמגיעות למספרה בכך ששירותי היופי גדלו וללקוחה שלנו יש חוויה של יופי ומקצועיות בתחום בניית הציפורניים והכי חשוב – המוצרים הטובים ביותר בעולם שמשרתים את הלקוחות שלנו.

הלק הטוב בעולם של חברת “סש” אל נבחרת מוצרי הציפורניים ומייבש הלק הטוב בעולם של חברת “סש” האמריקאית מצטרפים החודש גם לקים שחושבים קצת אחרת.
עם כל הכבוד לבחירות שהסתיימו זה מכבר באמריקה, המגזינים ברחבי המדינה כבר הכריזו על מנצח: בכל מה שקשור לייבוש הלק שעל הידיים שלכן, הזוכה הבלתי מעורער הוא SECHE VITE מייבש הלק של חברת “SECHE” (או סש בעברית…) שמקבל כבר 17 שנים ברציפות את התואר מייבש הלק הטוב ביותר של המגזין האמריקאי הנחשב “אינסטייל”.

הסיבות הברורות לבחירה העקבית נעוצות ביכולתו המדהימה לייבש במהירות כל לק, לשמור על הצבע המקורי שלו מבלי לגרום להצהבת הציפורניים ובעיקר לשמור על הברק של הלק ובו זמנית על הציפורניים שלכן לאורך זמן.
לצד המייבש המעולה צמחו במותג לאורך השנים מוצרים משלימים נוספים לטיפוח הציפורניים כמו למשל בסיסי לק שונים וקרמי ידיים באיכות בלתי מתפשרת.

אבל, כידוע, שוק טיפוח הציפורניים בשנים האחרונות איננו שוקט על אצבעותיו. הלקים, הפכו השנה להיות מוצר צריכה שיש לו “מדד” משלו (“מדד הלק” שהחליף את “מדד הליפסטיק” – מדד המסביר שישנם מוצרי צריכה שנשים ממשיכות לקנות גם בשעת משבר כלכלי) ומאפשרים לכל אישה להביע את עצמה ולהמציא את עצמה כל יום מחדש. קברניטי חברת “סש” שראו את המגמה הזו מתקרבת, הבינו שהם צריכים להציע ללקוחה גם את שלב הביניים המקשר בין הבסיס למייבש, נותן את הטון לעניין כולו ויחד עם זאת מציע גם ערך מוסף שלא ניתן למצוא בשוק.

בימים אלו ממש, מגיעה אל המדפים שלנו קולקציית הלקים המלאה והייחודית של סש: במריחה של שכבה אחת המתייבשת במהירות אפשר להנות מציפורניים צבעוניות, אטומות ורב מימדיות. וזה ממש לא חלום.

32 הגוונים שבקולקציה נעים בין פורצלן וורוד בייבי, דרך קורל, ורוד עתיק ודובדבן ועד לסגול כהה, ירוק עשיר, חום שוקולד, כחול ושחור – קלאסיים שמודעים לטרנדים הסובבים אותם ובזכות תת הגוון שמסתתר בכל אחד מהם מתאימים כמעט לכל גוון עור. בחברה האמריקאית טוענים שאלו לקים המתאימים לנשים בוגרות ועסוקות שמחפשות פתרון מהיר לציפורניים שלהן ויחד עם זאת עדכני.

אנחנו אומרים שבישראל אין אישה שלא תנסה את הלקים של סש, כי הם פשוט שוס!

הלק הטוב בעולם של חברת “סש”

הלק הטוב בעולם של חברת “סש


עמוד זה נצפה: 2,081 פעמים

לרכישת מוצר זה, השאר פרטים!

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן