חיפוש באינדקס עסקים

השגרירים של שוורצקופף פרופשיונל

פורסם מאת: barosh בתאריך: 20 ספטמבר 2016

Print Friendly, PDF & Email

השגרירים של שוורצקופף פרופשיונל יצרו בלייב על הבמה באירוע השנתי של החברה

השגרירים של חברת “שוורצקופף פרופשיונל” פתחו את הערב המדהים שהפיקה החברה, כמדי שנה.
אל מול אלפי מעצבי שיער שגדשו את אולם התצוגות, עלו כל אחד מהשגרירים עם דוגמנית והציגו עבודה יצירתית, בטכניקות חדשניות ותוך שימוש במוצרי שיער שמעניקים למעצב השיער חופש ליצור – המוצרים החדשים של חברת “שוורצקופף פרופשיונל” שהושקו באירוע.

יא יא (יאיר) מנדל – המנהל הקריאטיבי של “שוורצקופף פרופשיונל ישראל” – הוביל את התצוגה והעביר את המיקוד בין השגרירים, בנינוחות ומקצועיות, תוך כדי הדגשה של נקודות מעניינות וחשובות לגבי כל אחת מהעבודות של שגרירי “שוורצקופף פרופשיונל” בישראל.

השגרירים של שוורצקופף פרופשיונל צילום הדליין

סיוון מדמוני – מדריכה ושגרירת שוורצקופף פרופשיונל – התמקדה בשיער מתולתל/מקורזל והציגה מראה שיער חדשני בצבע , נפח ותלתלים מרשימים.

השגרירים של שוורצקופף פרופשיונל צילום הדליין

רפאל טפלוב – שגריר שוורצקופף פרופשיונל – העניק נפח מטורף ומרשים לתסרוקת גלית, נשית ומחמיאה, וסיפר על המוצר שמאפשר להשיג נפח לכל תסרוקת

השגרירים של שוורצקופף פרופשיונל צילום הדליין

קובי בורוכוב – שגריר שוורצקופף פרופשיונל – הציג תספורת בבלונד עדין ומחמיא וחשף את המוצרים , הצבעים והגישה שהנחתה אותו ביצירת מראה השיער המהמם.

השגרירים של שוורצקופף פרופשיונל צילום הדליין

יגאל ביטון – מדריך שוורצקופף פרופשיונל ישראל – תוך כדי הדגמה, הסביר והרחיב לגבי מוצרי העיצוב של OSIS, הפריימר והייר בודי שמאפשרים עבודה נוחה ויצירת טקסטורות מדהימות.

השגרירים של שוורצקופף פרופשיונל צילום הדליין
התצוגה הפותחת של הערב, עבודות שהציגו את היכולות המדהימות ואינסוף היצירתיות של כל אחד מהשגרירים, התחילה ערב של תצוגות שיער מרהיבות, חידושים וחדשנות, יצירתיות והנאה מושלמת.

לצפיה בגלריה
עמוד זה נצפה: 2,642 פעמים

אתם מוזמנים לשלוח לנו כתבות, איטמים, חדשות ואנו נפרגן.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן