חיפוש באינדקס עסקים

הפקת איפור חדשה של איל מקיאג

פורסם מאת: barosh בתאריך: 4 ינואר 2016

Print Friendly, PDF & Email

הפקת איפור חדשה של איל מקיאג

תלמידות קורס איפור במכללת איל מקיאג השתתפו בהפקת איפור מופלאה בהשראת הסרט שלגיה והצייד

Makiageכולנו זוכרות את הסיפור הנצחי על שלגיה ושבעת הגמדים אשר הפך לחלק בלתי נפרד מהילדות שלנו. האגדה הקסומה, זכתה לעיבוד קולנועי מחודש עם שובר הקופות “שלגיה והצייד”. את עיקר תשומת הלב קיבל הסרט בעקבות הרומן בין הבמאי הנשוי רופרט סונדרס לבין הכוכבת קריסטן סטיוארט, שהותירה את בן זוגה ההורס רוברט פטינסון, שבור ונבגד. אבל חוץ מהסיפור הצהוב (קריסטן, מה נסגר איתך?!), העניק הסרט גם השראה יוצאת דופן לתלמידות המוכשרות של קורס איפור הריאליטי של איל מקיאג’.

הפקת האופנה המדהימה שיצרו המאפרות מתרכזת בצד האפל והמסתורי של היופי כפי שהוא מתבטא בסרט. המאבק בין המלכה היפהפייה והמרשעת לבין שלגיה הלוחמת חסרת הפחד הסעיר את הדמיון של התלמידות והביא אותן ליצור מראות איפור פורצי גבולות. בהפקה החדשנית הוכיחו הבנות מקצוענות חסרת פשרות. תחת הדרכתן הצמודה של המאפרות והמרצות הבכירות זהר רחל נחמני וריימונד סיני שטרית, ובליווי הסטייליסט והארט דירקטור נדב אליהו, יצרו הבנות חמישה מראות מסוגננים ומרשימים באיכות מהפנטת.
צוות המאפרות אלה איסייב, מריה קורנביין ואירית משה שאבו השראה מדמותה של המלכה המרשעת, אשר מגולמת בסרט על ידי שרליז ת’רון היפהפיה. “כשראיתי את הסרט, הסתקרנתי במיוחד מהדמות של המלכה שמגלה קמטים ראשונים על פניה” מסבירה אלה. “היא נלחמת בגיל על ידי שאיבת הנשמה מתוך גופה של צעירה יפהפייה. בחרנו ליצור מראה שמציג את הרגע הזה שבו המלכה גונבת את היופי של הצעירה”.
איך נוצר המראה?
אירית: “אני ואלה יצרנו ביחד את מראה האיפור של שלגיה הצעירה שנלכדה על ידי המלכה. בחרנו באיפור ביוטי אשר מדגיש את החיוורון ואת השפתיים האדומות של שלגיה. את העיניים עישנו באמצעות צללית בגוון בורדו חציל ואת השפתיים הדגשנו בבורדו עמוק, שאגב הולך להיות מאוד מאוד אופנתי החורף. הסגנון הוא די נקי ומדויק ומתאים למראה החיוור של שלגייה”.
אלה: “אני גם עזרתי למריה במראה של המלכה. יצרנו עבורה איפור ממש דרמטי בזהב ובשחור שמשתלבים יפה עם השמלה והכתר שלה. העיניים אופרו עם צללית מוזהבת על גלגל העין ועישון נועז בצבע שחור. גם הדגשנו את הקמטים הראשונים שלה על ידי שימוש במייק אפ כהה יותר באזור המצח. שתי הדוגמניות נראו מדהים ביחד וממש שיחקו את הסצנה לפני המצלמה של אילנית, הצלמת הנהדרת שלנו. התוצאה נראית ממש כמו הפריים בסרט, כך שאני ממש שמחה ומרוצה”.
המאפרות היצירתיות מיה כנפי ולמיס אלמסי לא הסתפקו בסרט שלגיה והצייד ובחרו גם בסרט מסע בין כוכבים כהשראה למראה האיפור שלהן. הדמות החדשה שיצרו השתיים משלבת בין אלמנטים חלליים של מדע בדיוני, לבין הסגנון העתיק של תקופת הרוקוקו. המלכה של מיה ולמיס נוצרה תוך שימוש יצירתי ומהפכני בשעווה ועיצוב תווי פנים חייזריים בעלי נוכחות מסתורית. כדי להוסיף עניין מיוחד למראה, בחרו המאפרות בסטיילינג נשי ורך עם שמלת קטיפה מפוארת, כפפות תחרה עדינות וקישוט מלכותי לראש. האיפור שבחרו מיה ולמיס הינו נשי וקלאסי הודות לעין מעושנת בגוון אפור ושפתיים ורודות.
איך נוצר המראה?
“אני והשותפה שלי רותם עבדנו יחד ויצרנו באמצעות שעווה את הקו המפריד שמחלק את הדוגמנית לחלק צעיר וחלק מבוגר. רותם יצרה את החלק הזקן. היא ציירה קמטים על המצח וצבעה את הגבות והשיער בלבן. אני איפרתי את איפור הביוטי של הצד הצעיר עם עין מודגשת ומשורטטת ושפתיים בהירות ורעננות”.
בניגוד לדמות העדינה והשברירית שכולנו מכירות מהאגדה, דמותה של שלגיה המוצגת בסרט היא לוחמת עשויה ללא חת שלא מהססת להרים חרב ולצאת לקרב. התלמידות דיאנה בויקו ונתנאלה וסקר בחרו ליצור את המראה הלוחמני של שלגיה הצבועה בצבעי מלחמה. “אהבתי את הזווית המיוחדת שהסרט נתן לדמות של שלגיה” מסבירה נתנאלה. “אני ודיאנה התחברנו סביב הרעיון שיש בשלגיה עוצמה מאוד חזקה ולא רק עדינות ושבריריות. היה נהדר לשתף פעולה עם דיאנה וליצור ביחד את האיפור. אחרי הניסיון שצברנו בשיעורים הקודמים ובהפקה הראשונה שעשינו בקורס ריאליטי, שתינו הגענו עם המון בטחון ביכולות שלנו ועם רעיון מאוד מגובש לצילומים”.
איך יצרתן את מראה האיפור?
דיאנה: “יצרנו משחק בין החיוורון של שלגיה לבין צבעי המלחמה. בחרנו במייקאפ בהיר במיוחד שאיפשר לנו להדגיש את הלחיים הסמוקות והשפתיים האדומות. באיפור העיניים שילבנו בין צללית שחורה ואייליינר, לבין צללית היילייטר כסופה ואצילית על גלגל העין, אשר מסמלת את הדם המלכותי של שלגיה. החוויה של קורס איפור ריאליטי חושפת אותנו לכל הצדדים בהפקה, ולא רק לאיפור. היינו אחראיות לסטיילינג של המראה כולו. נדב הארט דירקטור עזר עם שמלה מדהימה ותכשיטים שהוא הביא, ואנחנו השתמשנו בסכין שהבאנו ובשריון מדהים שבעלי המתוק עזר להכין. היה מדהים לראות את המראה הסופי משתלב בצורה כל כך טובה וראינו שגם ריטה, הדוגמנית המדהימה שלנו, התחברה מאוד למראה ונתנה את כל כולה לפני המצלמה”.
קרדיטים הפקת שלגיה והצייד:
צילום: אילנית רוטהולץ כהן
ארט דירקטור: נדב אליהו
מדריכות: ריימונד סיני שטרית וזוהר רחל נחמני
מאפרות מראה מלכה מוזהבת ושלגיה: מריה קורנביין, אירית משה, אלה איסייב
מאפרות מראה מלכה במסע בין כוכבים: מיה כנפי ולמיס אלמסי
מאפרות מלכה חצויה זקנה/צעירה: רותם שמואל וענבל אשוש
מאפרות הלוחמת: דיאנה בויקו ונתנאלה וסקר

עמוד זה נצפה: 2,260 פעמים

בואו לעדכן ולהתעדכן בכל מה שחדש בעולם האיפור.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן