חיפוש באינדקס עסקים

הפיחו רוח חיים בשיער עם מגע של פנינה…

פורסם מאת: barosh בתאריך: 8 מרץ 2016

Print Friendly, PDF & Email

הפיחו רוח חיים בשיער עם מגע של פנינה…

“שוורצקופף פרופשיונל” מבית קונצרן הנקל משיקה את סדרת צבעי – IGORA Royal Pearlescence

שמונה צבעי שיער אופנתיים ביותר, בגימור מרהיב וזוהר של פנינה

מאתרי טרנדים, ידוענים ומעצבי אופנה מסכימים פה אחד : גווני פנינה זוהרים בצבעי פסטל הם הלהיט האופנתי הבא בעיצוב השיער ! סדרת צבעי השיער IGORA Royal Pearlescence מאפשרת למעצבי השיער של “שוורצקופף פרופשיונל” להצטרף למגמת אופנה מרתקת זו של גווני פסטל ואם הפנינה.

סדרת IGORA Royal Pearlescence מבית “שוורצקופף פרופשיונל” מעניקה לשיער גימור מרהיב וזוהר כפנינה – החל מגוונים מעודנים ועד לשלל צבעים נועזים.

צבעים אלו פותחו בהשראת הברק והזוהר של פנינים ומתאימים במיוחד ללקוחות עם שיער בלונדיני או חום.

חדש, מלהיב ומפתיע

גלו את צבעי הפנינה של “שוורצקופף פרופשיונל” ! שיער בלונדיני וחום יכולים להפתיע עם ברק ורוד ואפקטים של גווני קורל זוהרים, או כחול-ירוק מבריקים המשתנים לגוונים של לבנדר. מעצבי שיער יכולים כעת להמליץ וליצור עיצובי שיער ללקוחותיהם הבלונדיניות או הברונטיות באמצעות האפקטים המעודנים אך המרהיבים של צבעי השיער IGORA Royal Pearlescence.

שוורצקופף פרופשיונל משיקה את סדרת צבעי הפנינה- IGORA Royal Pearlescence 1

בזכות קלות השימוש וביצועי המוצר היוצאים מהכלל, סדרת צבעי IGORA Royal Pearlescence תהפוך לחלק בלתי נפרד מהמוצרים המוצעים בסלון עיצוב השיער שלכם, ותקדם במידה רבה את פעילותכם העסקית.

שמונת הגוונים המרהיבים החדשים, מעניקים לשיער ברק של אם הפנינה וזוהר בגוונים שונים: שני גוונים אופנתיים- ארגמן (Magenta) ואזמרגד (Emerald)- מעניקים לשיער כהה גוונים רבי עוצמה, שתי הרמות גוון – מנדרינה (Tangerine) ואלמוג (Coral) – המבהירים בעדינות את השיער תוך הענקת גווני אפרסק וורדרד מלאי חיים, ארבעה צבעי פסטל – ענבר (Amber), סוכרייה (Candy), לבנדר (Lavender) ומנטה (Mint) – לגימור מושלם של שיער בלונדיני או שיער צבוע בגוונים בהירים מאוד, עם צבע רך ומעודן.

שוורצקופף פרופשיונל משיקה את סדרת צבעי הפנינה- IGORA Royal Pearlescence 1

התמחות בצבעי שיער של “שוורצקופף פרופשיונל”

הצטרפו לאפליקציית house of color של “שוורצקופף פרופשיונל”. מגוון מוצריPearlescence החדש משתלב באופן מושלם עם עולם הצבעים היוקרתי של צבעיIGORA Royal ומציע צבעים מעולים ברמת חדות גבוהה HD. מעצבי שיער יכולים כעת ליצור צבעים בעוצמות משתנות, מגוונים מאופקים עד עזים, הודות לצבעי השיער החדשים בגווני הפנינה. ללקוחות צעירות המעוניינות בהצהרת אופנה נועזת, ניתן ליצור אפקטים של גוונים חזקים ונועזים עוד יותר. לקוחות המעוניינות להפיח בשיערן הבלונדיני או החום רוח-חיים עם גוונים מאופקים יותר, ניתן להעניק לשיערן ברק פנינה קל בלבד, בגוונים שונים.

לסלי ג’ניסון, שגרירת צבע ראשית בינלאומית של “שוורצקופף פרופשיונל” מתלהבת מאוד ממגוון הצבעים הללו: “ניתן להשתמש בסדרתIGORA Royal Pearlescence לצביעת כל השיער ללקוחות שרוצות להתבלט עם ברק זוהר ואפקטים טרנדיים במיוחד. לקוחות המעוניינות להעניק לשיערן רק ברק או מגע קל של צבעים אלו, יכולות להוסיף נגיעה של ברק וזוהר לשיער באמצעות טכניקת צביעה של גוונים או פאנלים, למראה רך וסולידי מאוד. במגוון המוצרים החדש ניתן למצוא צבעים המחמיאים לכל גווני העור. אני מאמינה כי ארבעת צבעי הפסטל יהיו פופולאריים מאוד בתקופה הקרובה”.
סדרת IGORA Royal Pearlescence כוללת את הצבעים:

P 11-74 אולטרה בלונד פלוס מנדרינה
P 11-89 אולטרה בלונד פלוס אלמוג
P 6-89 בלונד כהה ארגמן
P 6-23 בלונד כהה אזמרגד
P 9.5-74 פסטל ענבר
P 9.5-89 פסטל סוכרייה
P 9.5-29 פסטל לבנדר
P 9.5-43 פסטל מנטה

שוורצקופף פרופשיונל משיקה את סדרת צבעי הפנינה- IGORA Royal Pearlescence 1

מוצרי “שוורצקופף פרופשיונל” משווקים במספרות המובחרות בכל רחבי הארץ, לבירור נקודות מכירה משרדי “שוורצקופף פרופשיונל”: 1-800-33-33-22


עמוד זה נצפה: 2,152 פעמים

לרכישת מוצר זה, השאר פרטים!

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן