חיפוש באינדקס עסקים

הספר והים, סיפורו המופלא של מעצב השיער …

פורסם מאת: אליזבת נחמיאס בתאריך: 1 יולי 2019

Print Friendly, PDF & Email

רפאל אוסמו, מעצב שיער מנהריה, נחשב היום בין מעצבי השיער המשפיעים והמוכשרים בארץ, רפי הוא איש מדהים שחיוך תמיד שרוי על פניו , מאמין בטוב מאוהב במקצוע שלו  עד כדי “שגעון” אבל ישנה אהבה נוספת  הוא מכור לים .

בכל יום מוקדם הוא מתחיל את הבוקר בים. הוא גולש, צולל צלילה חופשית, שט להנאתו  בסירה, שוחה, ובעיקר אוהב לדוג דגים, כך הוא ממלא את עצמו באנרגיה לפני שהוא מתחיל את היום במספרה העסוקה שלו בנהריה.

האהבה העצומה לים התחילה לפני שנים רבות, עוד לפני האהבה לשיער ועיצובו.
הים הוא מקור ההשראה של רפאל.

סיפורו של רפי מתחיל מגיל צעיר מאוד שם הבין כי עיצוב שיער זה יהיה תחום עיסוקו.

רפי נסע ועדיין נוסע ברחבי העולם להשתלמויות מקצועיות, ללמידה ולקבל השראה מכל מראות השיער בעולם. רפי נחשב לכימאי בעל ידע עצום בתחום הצבע והחלקות השיער ומקבץ סביבו עדת מעריצים אשר באופן מתייעצת איתו ימים לבקרים בנושאי כימייה ועיצוב שיער ככלל.

“המוטו שלי הוא היום אין מחר” ולמשפט הזה שרפי מוציא מפיו יש משמעות עמוקה. הנה המחשה עד כמה החיים שלנו שבריריים ולא צפויים.

לפני כשנתיים, בבוקר שלמחרת אירוע משפחתי, קם רפי בבוקר עם כאב עצום ברגל. למרות הכאב הוא יצא לים כהרגלו, אבל במקום לחזור מלא אנרגיה הוא חזר כאוב וצולע, עם חום גבוה וחולשה כללית בגוף.
קפיצה מהירה לרופא הביאה לאבחנה של שריר שנתפס ולתרופות כמו וולטרן שמן הסתם לא הועילו בכלום.
לקראת הבוקר שלמחרת, הגיע רפי עקב הכאבים העצומים למיון בבית החולים נהריה שם הגיעו “למסקנה” שזהו קרע בשריר.
הוא אושפז מתוך מחשבה שהבעיה היא בשריר אך עד מהרה הרופאים הבינו שמדובר במשהו חמור מכך ולאחר סדרת בדיקות התגלה הגרוע מכל והם הגיעו לאבחון חמור ומפחיד.
זה היה חיידק טורף שהחל לתקוף את הרגל ובהדרגה לחסל את רקמת השריר.
מכאן החלה מסכת של אשפוז ממושך, ניתוחים יומיים, ניקוז הזיהום ברמה יומיומית שוטפת, אנטיביוטיקה 24 שעות בעירוי, אבל המצב רק הלך והתדרדר.
רמת החיידק עלתה עוד ועוד, כל זאת בעוד הרגל פתוחה להקלה על ניקוז שוטף לכל אורכה.
ימים שהפכו לשבועות ולאחר מכך לחודשים ארוכים של סבל וכאב, חרדה  ודאגה עברה על המשפחה עד שהתחיל שיפור וירידה ברמת החיידק הטורף, עד חיסולו. מרגע הגילוי עמדה לצידו ועזבה את הכל אשתו מור המדהימה 24 שעות של טיפול אישי וישיבה לצד רפי בכל התהליך ימים כלילות עד לשובו הביתה לחיק המשפחה. תהליך ארוך שבסופו ניצח רפי את החיידק. אבל מכאן הייתה זו רק ההתחלה ,האופטימיות של רפי ניתנת להערצה.”אין שחור רק וורוד” כך אני רואה את החיים מספר לי רפי שדמעה של התרגשות זולגת מעיניו. הכל זה תפילות ואמונה שהכל יהיה טוב. התשוקה של רפי לים ולמספרה בערה בעצמותיו כל הזמן שהוא בשיקום .וזו המטרה שהוא שם לנגד עיניו.
מכאן החל רפי דרך חדשה של שילוב, של ריפוי בעיסוק, וכמובן כל העת עוד מספר ניתוחים משקמים, היה תקופה על כסא גלגלים, ועבר מספר ניתוחים להשתלת עור במקום הפגוע.
רפי עבר תהליך ממושך וכואב, ובזכות התמיכה של המשפחה האוהבת והטיפול המקצועי מצד רופאיו, הוא חזר לתפקד וללכת כרגיל. זהו ניצחון הרוח על הגוף . לא רציתי כל הזן לחשוב אחרת,קמתי והלכתי לישון כל יום בידיעה שמזה אני יצא , אני יבריא, אני יהיה בבר מצווה ובחתונות של הילדים שלי, אני יבריא ועם כל האופטימיות האדירה והחיוך הכובש ניצח רפי את החיידק.
“לאורך כל הדרך חיכיתי ליום שאוכל לחזור לים” – הוא מסכם – ” לפתוח את הבוקר עם הגלים וריח המלח. ביום שהודיעו לו שאני יכול להיחשף לחול ולמים הבנתי שמפה הדרך פתוחה ואני בכיוון הנכון להחלמה”

המסר שלי הוא ” אין דבר שיכול לנצח אותי חוץ ממני” לא מוותר לא אוותר לעולם. עמדה לצידי משפחה מופלאה ובעיקר אשה מדהימה אוהבת שלא השאירה אותי לשנייה לבד, תמכה , והפכה “לאחות האישית שלי” אשה שכל מה שאני יגיד לא יסביר את גודל אהבתי והערצתי אליה .

רפי הוא  מעצב שיער ודמות מאוד אהודה ומוכרת בנהריה, היום רפי מגיע למספרה בכל יום ומעניק ללקוחותיו את המיטב בכל יום מחדש. המספרה משתרעת על קופלקס יופי בעל 2 קומות צוות של 5 עובדים. וקהל לקוחות של שנים. בשנים האחרונות רפי החל גם ללמד באופן פרטי את סודות הכימייה. במתחם של רפי ניתן לקבל מגוון שירותים לתחום היופי ולאחרונה פתח רפי מחלקה של פאות ויחידות שיער לנשים וגברים. כמובן שלקוחותיו נהנים

מהחלקות שיער מקצועיות, תוספות שיער איכותיות, צבעי שיער וקווי שיער מהממים עם הטאץ’ מיוחד של רפי.

לסיכום בנימה אישית את רפי אני מכיר כמעט כעשור ומעבר להיותו מי שהוא והשפעתו על עולם עיצוב השיער. הכרתי אדם מופלא,אדם שלימד אותי ועדיין מלמד אותי מהי אמונה, מהי נתינה, כל מי שמכיר ומכירה אותו מבינים שזו זכות בשבילינו.קצרה היריעה מלספר להלל לשבח את האדם הצנוע והעניו הזה.גם את הכתבה הזו לקח לי חודשים לשכנע אותם לפרסם אותה. אין ספק כי מדובר באישיות נדירה ומעצב שיער מוכשר בישראל.

בימים האחרונים הגשים רפי חלום נוסף וסיים בהצלחה קורס “סקיפרים” עוד חלום ילדות .

בקרו באתר של רפי ותתרשמו ממגוון העשייה שלו

ליצירת קשר 072-3934463

 סיפורו של רפאל אוסמו, מעצב שיער מנהריה

עקבו אחריו באינסטגרם 

תנו לו בלייק 

 


עמוד זה נצפה: 400 פעמים

אתם מוזמנים לשלוח לנו כתבות, איטמים, חדשות ואנו נפרגן.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן