חיפוש באינדקס עסקים

הסוד של “וולה פרופשיונל” נחשף

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 פברואר 2016

Print Friendly, PDF & Email

הסוד של “וולה פרופשיונל” נחשף

כיצד ניתן לטפח את השיער באופן שיבטיח קבלת אפקט שיער בריא, טבעי, מלא זוהר וברק?

הסוד של "וולה פרופשיונל" נחשףהעולם המודרני מאלץ אותנו להתמודד עם משימה בלתי אפשרית: חוסר יכולת להימנע מחשיפה לנזק בשיער. חשיפה לזיהומי אוויר ולהורמונים כימיים המצויים בדשנים המרוססים על פירות וירקות, בעשן המכוניות ואפילו בבקבוקי פלסטיק, שמש חזקה ואחוזי לחות גבוהים- כל אלו גורמים לנזק עצום לשיער והתוצאה הסופית: שיער דהוי, שביר וחסר ברק וחיוניות.
המענה לשאלה זו היא סדרת צבעי השיער המהפכנית של “וולה פרופשיונלס“- “אילומינה” שמובילה מהפכה אמיתית בטיפוח שיער צבוע.

השערה מכילה באופן טבעי נחושת שיש לה תפקיד חיוני ביצירת ההמוגלובין להזנת השערה. תאי הנחושת נמצאים בשכבת הקוטיקולה ובשכבה הפנימית של השיער. מחסור בנחושת מוביל לחוסר חמצון של השיער ולנשירת שערות מוגברת. הנחושת חיונית לבריאות השיער, אולם היא ממוקמת על הקוטיקולה ומפריעה להתפתחות של צבע טבעי באופן שמעניק טקסטורה מחוספסת ובלתי אחידה. השילוב של הנזקים הסביבתיים על שכבת הקוטיקולה עם אופן הפיזור של חלקיקי הנחושת, גורם לכך ששכבת הקוטיקולה הופכת למחוספסת ושברירית וקרני האור שנופלות עליה נשברות ואינן מחזירות אור. כתוצאה מכך, שטח הפנים של השערה מחוספס וקרני האור הפוגעות בו מתפזרות לכל עבר, אינן משתקפות בשיער והשיער כולו נראה דהוי וחסר חיים וברק- ומכאן שהאפקט המתקבל בעין הוא של שיער דהוי ומראה כבוי.

הסוד של "וולה פרופשיונל" נחשףבכדי לקבל אפקט של החזרת אור וזוהר יש להבטיח שקרני האור פוגעות במשטח חלק ומשיי ובכך הן יחזרו לעין מוארות בשלל גווני השיער הטבעיים.
זהו הבסיס העקרוני לחשיבות שבטיפוח השיער: הקפדה על תהליך טיפוח שיעניק תוצאה סופית משכנעת המשלבת חיזוק והגנה על השערה לכל אורכה, תוך קבלת אפקט שיער בריא, מואר ומלא ברק.
למעשה, אחת הדרכים להגנה על השיער מנזקי הסביבה היא תהליך צביעת השיער: הקפדה  על שימוש בצבעי שיער המכילים מרכיבים פעילים לטיפוח השערה הופכת את שכבת הצבע לשכבת הגנה וטיפוח.
זוהי המוטיבציה שעמדה אל מול עיני צוות המחקר והפיתוח של חברת וולה פרופשיונלס:
פיתוח צבע שיער מטפח קוטיקולה שיעניק לשיער צבע טבעי ואפקט מואר, מלא זוהר וברק.
צוות מחקר שכלל 32 מדענים בדק במשך 5 שנות מחקר דגימות שיער באורך שיכול להקיף את כדור הארץ 20 פעמים – כל זה הוביל לפיתוח צבע השיער המטפח והחדשני “אילומינה” מבית וולה פרופשיונלס.

סדרת צבעי השיער “אילומינה” מבוססת על פטנט רשום- טכנולוגיית המיקרו-לייט: טכנולוגיה פורצת דרך זו יוצרת בזמן הצביעה שכבת הגנה על הקוטיקולה שעוטפת את הטקסטורה  המחוספסת של השערה ואת חלקיקי הנחושת במעטה חלק ומשיי.  טכנולוגיית המיקרו לייט מקיפה את הנחושת שעל הקוטיקולה וכתוצאה מכך חלקיקי הנחושת אינם מפריעים לצביעה ההומוגנית של השיער. הטכנולוגיה גם מעלה ומשפרת את שכבת ההגנה של הקוטיקולה ויוצרת שטח פנים חלק ונקי.
שכבת ההגנה הזו מהווה שכבת מגן מנזקי הסביבה, אינה מפריעה לחדירת הפיגמנטים לשכבה הפנימית ויוצרת שכבת קוטיקולה חלקה, נקייה ומשיית המאפשרת השתקפות יוצאת דופן של קרני אור.
צבע השיער חודר לשכבה הפנימית בצורה חלקה והטקסטורה החלקה של השערה מאירה את הטונים הגבוהים והנמוכים מבפנים כלפי חוץ בצורה מושלמת בכל סוג תאורה ובכל שעה של היום. האפקט משולב בשיער מטופח, רך ונעים למגע ובעל מראה בריא וזוהר.
זוהי טכנולוגיה פורצת דרך שהעניקה מענה לשלושת הצרכים הבסיסיים בטיפוח השיער: הגנה, ברק וצבע זוהר ורכות בריאה וטבעית.

מעצב השיער אורן אור למספרת orenorkobi: “במגע הראשון עם צבעי הסדרה, ניתן מיד להבחין במרקם שונה ממה שהכרנו עד היום: המרקם רך ונעים למגע ומזכיר את הרעננות הרכה של מסכת טיפוח ולא את הכבדות של צבע שיער. בצבעים אחרים אפקט הברק מתקבל רק באזור הקרקפת ואילו בשימוש בסדרת האילומינה מתקבל ברק טבעי לכל אורך השערה המעניק לה מראה זוהר. זהו צבע מדהים שמנצח בנוקאאוט כל מוצר צבע מקביל ומעניק ברק ב-10 רמות יותר מכל צבע אחר שנתקלתי בו“.

הסוד של "וולה פרופשיונל" נחשףמעצב השיער עופר G : “מריחת הצבע על השערות היא קלה: המריחה חופשית ונעימה ואינה נוקשה כמו בשימוש בצבעי שיער אחרים. הצבע עוטף את השערה ומעניק לה רכות וגמישות והברק הסופי נשאר לאורך זמן גם כאשר צבע השיער דוהה- תופעה שלא נתקלתי בה מעולם בצבעי שיער אחרים“.

מעצב השיער אדי נזרי : “סדרת צבעי השיער אילומינה היא מושלמת ברמת המריחה על השיער: האופן המושלם בו הצבע נתפס בשערה והאפקט הסופי של הרכות והברק הן תכונות שלא נתקלתי בהן בכל 25 שנות הניסיון שלי בעיצוב שיער. הצבע אינו תוקף את השערה, המריחה נעימה והשערה מקבלת גמישות ואלסטיות באפקט שווה לאפקט שימוש במסכת שיער. לאחר תהליך הצביעה השערה קטיפתית ונעימה למגע, והשיער זוהר ומלא ברק בכל תאורה“.

מעצב השיער דורון ג’ל : “המרקם של צבעי השיער מסדרת אילומינה רך ונעים, המריחה על השיער קלילה ונעימה וזהו צבע חסכוני מאוד בשימוש עם תוצאות מושלמות. היתרון העיקרי הוא שלאחר הצביעה השערה אינה מאבדת את הגמישות שלה ולצבע השיער יש אפקט החזרת אור בכל תאורה ביום או בלילה, בגווני שיער זוהרים ומבהיקים“.

מעצב השיער אמיר אליהו : “הצבע המתקבל שומר על הברק שלו לאורך שבועות רבים לאחר הצביעה, מתאים לכל סוגי השיער שבכולם מתקבל אפקט של שיער רך גמיש ובעל מראה יוקרתי. השיער הרבה יותר רך למגע, בעל מרקם נעים שנשמר לאורך זמן לאחר הצביעה“.

מעצב השיער יניב שלום NV : “היתרון הבולט בסדרת האילומינה בהשוואה לצבעי שיער אחרים הוא באפקט המתקבל בחפיפה לאחר הצביעה: עד היום התרגלנו שלאחר חפיפה של שיער שזה עתה נצבע, השיער מחוספס ויבש ודורש הזנה. בשימוש בצבעי האילומינה, לאחר החפיפה השיער מרגיש בדיוק כמו לאחר טיפול במסכת הזנה- השיער בעל מרקם רך ואינו כבד. הברק של השיער הוא אפקט שאינו דומה באף אחד מצבעי השיער האחרים“.

הסוד של "וולה פרופשיונל" נחשףמעצב השיער איציק כרסנטי : “קסם הברק הבוהק הוא שמביא רוח מנשבת של נעורים שכולנו כמהים אליהם: בנעורים השיער מבריק וברק הוא סמל לבריאות שכולנו שואפים אליה- וזוהי תמצית האפקט של האילומינה: היא מעניקה ברק, רכות, רעננות ונעורים“.

מעצב השיער אילן מרגלית : “היתרון הגדול בצבעי האילומינה הוא הברק שנשאר לאורך זמן. הצבע נעים למגע ולא מתלווה אליו ריח כימי חזק כמו בצבעי שיער אחרים. לאחר תהליך הצביעה השיער נשאר רך ונעים במרקם זהה למרקם טבעי ובריא. הטקסטורה משיית וחלקה- המתקבלת על ידי הצבע שסוגר יפה את השערה, מצפה אותה בשכבת משי ומעניק לה ברק“.

מעצב השיער קולי : “במבחר הגוונים של סדרת אילומינה האור משתקף ומעצים את הגוונים והשיער גמיש למגע. המרקם של הצבע מדהים, רך ונעים מאוד לעבוד איתו. לאחר החפיפה השיער קל ונעים ולא מורגש שעבר על השיער תהליך של צביעה- הוא נותר לאחר הצביעה והחפיפה רך ומשיי למגע“.

מעצב השיער אביגדור ליכטנשטיין למספרת ז’קלין ואביגדור ליכטנשטיין: “היתרון המרכזי בשימוש בצבעי סדרת האילומינה הוא המינון הנמוך של הצבע המעניק תוצאה מושלמת לאורך זמן. בשימוש בצבעי שיער אחרים יש לשוב ולבצע באופן תכוף את תהליך הצביעה- לעומת זאת תחזוקת השיער שנצבע באילומינה קלה מאוד- לאחר הצביעה צריך רק אחת לחודשיים שלושה להוריד קצת קצוות ולטפח עם מרכך את קצוות השיער בלבד. הצביעה על הברק שלה- מחזיקה לאורך זמן- והשיער דוהה באיטיות רבה“.

מעצב השיער איתן Ei-Co : “המרקם של צבעי סדרת האילומינה רך ועדין- זהו צבע בעל נוכחות קרמית וניחוח עדין מאוד. הצבע מעניק אפקט של אקסטרה ברק בעיקר בהשוואה לצבעי שיער אחרים. צבע השיער אינו פוגע בשערה ואינו מייבש אותה – וכתוצאה מכך השערה בריאה, רכה וגמישה יותר. לאחר הצביעה השערה נופלת ברכות, באפקט שמעניק גימור משיי לשערה לכל אורכה“.

מעצב השיער אמיר קל : “ההבדל בצבעי האילומינה לעומת צבעים אחרים הוא ברמת הגמישות שסדרת האילומינה מעניקה לשיער. שימוש בצבעי האילומינה מטפח את השיער במהלך הצביעה ומעניק לה גימור חלק, מבריק וגמיש. הדהייה של הצבע איטית מאוד, וגוון הצביעה נשאר לאורך זמן“.

מעצב השיער אשר מינץ : “אני מסכם את המפגש שלי עם סדרת האילומינה במילה אחת: הפתעה! אני במקצוע שנים רבות, והופתעתי לגמרי מתכונות צבעי הסדרה: לאחר השימוש השערה מצופה בשכבת מגן רכה ונעימה, ולאורך כל תהליך הצביעה האפקט המתמשך הוא אפקט של טיפוח השיער. הופתעתי מעוצמת הרכות הצבע והברק.  מבחינת הגוונים- יש אין ספור אפשרויות להשגת אפקטים חדשים ומרשימים, ועדיין לא נתקלתי בצבעים כאלו- שמחזירים כל כך הרבה אור מתוכם“.

מעצב השיער אבי ביטון ממעצבי השיער אלי ואבי ביטון : “יתרונות סדרת צבעי השיער אילומינה מורגשים בברק, במגע, במרקם ובאופי של הצבע עצמו. הצבע רך, נעים וידידותי מאוד למשתמש- ואינו אגרסיבי כמו צבעי שיער אחרים. הצבעים מעניקים לשערה כיסוי מלא וציפוי משיי ולא מחוספס . המרקם הנעים הוא גם בריא לשערה- עוטף אותה לכל האורך ומחזיר לה פיגמנטים, ומראה בריא ומלא.  יתרון נוסף הוא אורך החיים של הצבע- בפעם השנייה כשהלקוחה מגיעה לצביעה- נקודת הפתיחה גבוהה יותר“.

מעצב השיער אבנר מלכה : “לאחר היכרות עם סדרת האילומינה- קשה להבין איך הצלחנו לעבוד עד עכשיו עם צבעים אטומים. המרקם הנעים הוא גם בריא לשערה- ועוטף אותה לכל האורך ומחזיר לה פיגמנטים, ומראה בריא ומלא.  הצבע תופס גם על שיער פגום, וגם בקצוות הוא נתפס בחוזקה ובצורה עמוקה. הצבע נותן פתרון לבעיה המרכזית של מעצבי השיער והיא בעיית הברק מחוץ למספרה. עד עכשיו צבעי השיער השתנו לפי התאורה וכעת קיבלנו פתרון טכנולוגי המעניק ברק ואור בכל תאורה בכל רגע ורגע“.

צבעי השיער המהפכנית של “וולה פרופשיונלס“- “אילומינה


עמוד זה נצפה: 2,048 פעמים

לרכישת מוצר זה, השאר פרטים!

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן