חיפוש באינדקס עסקים

החלקת השיער שלך מאכזבת? אבי אוחנה, מעצב שיער באשקלון מסביר למה זה קרה

פורסם מאת: אליזבת נחמיאס בתאריך: 30 אפריל 2019

Print Friendly, PDF & Email

 

“כיוון שהחלקות שיער הן אחד הטיפולים הפופולאריים לשיער בארץ, וכיוון שכל כך הרבה נערות ונשים מחליקות את שיערן אצל מעצב השיער שלהן, אני נתקל ביותר ויותר נשים שמגיעות אלי למספרה באשקלון עם מבט מיואש ושיער פגום אחרי החלקת שיער לא מוצלחת.” – מתחיל מעצב השיער מאשקלון אבי אוחנה להסביר.

“את יכולה לזהות החלקות שיער לא מקצועיות שמסוכנות לשיער שלך במיוחד כשהמחיר שלהן זול במיוחד. ברוב המקרים כשמחיר של החלקת שיער הוא זול במיוחד, זה אומר שמדובר בחומרים פיראטיים להחלקת שיער, לא מאושרים על ידי משרד הבריאות ומסוכנים לא רק לשיער שלך אלא לבריאות שלך באופן כללי.
מחיר זול במיוחד של החלקת שיער יכול גם להיות תוצאה של שימוש בחומרים זולים ולא איכותיים למרות שיגידו לך שמשתמשים בהחלקת שיער ממותגת ואיכותית”- ממשיך אבי אוחנה בפנים רציניות – “בגדול מחיר זול במיוחד של החלקת שיער אומר פחות מקצועיות, פחות אכפתיות , פחות ידע מקצועי, מעצב שיער זוטר שלא למד את התחום ואינו מומחה להחלקות שיער, בלי אחריות על התוצאה.”

אבי אוחנה, מעצב השיער באשקלון המומחה להחלקות שיער מעניק ללקוחותיו אחריות מלאה על התוצאה אפילו אם יהיה צורך לבצע תיקון חודשים אחרי ההחלקה.
הוא משתמש בחומרי החלקה מהמקצועיים והאיכותיים בעולם, באישור משרד הבריאות ומבע ביד מומחה את ההחלקה כך שהוא מבטיח תוצאה מושלמת ושביעות רצון מלאה.

“עוד נקודה חשובה בהצלחה של החלקת שיער הוא אבחון קפדני לשיער. חשוב לבחון היטב את מצב השיער, את ההיסטוריה שלו, איזה טיפולים הוא עבר קודם, את המרקם שלו, את רמת הנזק בשיער, להכיר טוב טוב את השיער לפני שמתחילים לעשות עליו החלקה.”

אבי אוחנה, מומחה להחלקות שיער באשקלון מזמין גם אותך ליהנות משיער חלק, מבריק, משיי ובריא.

החלקת השיער שלך מאכזבת? אבי אוחנה, מעצב שיער באשקלון מסביר למה זה קרה

הקליקי לאתר לראות תמונות של החלקות שיער באשקלון

התקשרי לאבי אוחנה לקביעת פגישת ייעוץ ואבחון לשיער 072-3934503

אבי אוחנה בפייסבוק
אבי אוחנה באינסטגרם


עמוד זה נצפה: 597 פעמים

אתם מוזמנים לשלוח לנו כתבות, איטמים, חדשות ואנו נפרגן.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן