חיפוש באינדקס עסקים

החלקות שיער בקריות – מומחים להחלקות בקריות

פורסם מאת: אליזבת נחמיאס בתאריך: 10 ינואר 2019

Print Friendly, PDF & Email

מיכוס ודורית, בקריית ביאליק, מציעים החלקות שיער במת מומחיות יוצאת דופן.
את העובדה הזו יודעות ומכירות נשות הקריות הנהנות משיער חלק, מבריק ובריא בזכותם.

מיכוס ודורית עיצוב שיער

מיכוס ודורית עיצוב שיער

אחרי שנים של התמתחות מקצועית בתחום החלקות השיער ובניית מוניטין של מומחית להחלקות שיער בצפון, החלטנו להעמיק מעט ולחשוף את הבסיס להצלחה.
“את דרכנו המקצועית בתחום עיצוב השיער התחלנו לפני כעשר שנים בבוורלי הילס, שם עיצבנו את שיערן של נשות העיר.

מיכוס ודורית עיצוב שיער
במהלך שנות הפעילות בארה”ב, הקפדנו לעבור קורסים והשתלמויות מקצועיות מתוך מטרה לאפשר ללקוחותינו לקבל את מראות השיער העדכניים ביותר תוך שמירה על בריאות וטיפוח השיער.
את הטכניקות המתקדמות לעיצוב וטיפוח השיער שצברנו בחו”ל הבאנו לישראל לפני כחמש שנים, אז השקנו את הסטודיו לעיצוב שיער, איפור ויופי שלנו הממוקם ברח’ דפנה 12 בקריית ביאליק. אנו מתמחים בעיצוב תסרוקות כלה, איפור כלות וערב, טכניקות מתקדמות של תספורות וכימיה (צביעת שיער, גוונים, הבהרת שיער ועוד), כל זאת לצד חיבור תוספות שיער איכותיות (זמניות וקבועות) העשויות 100% שיער טבעי, החלקות שיער מתקדמות וטכניקות שיקום וטיפוח השיער ועד למגוון טיפולי יופי וטיפוח נוספים המוצעים בסטודיו ע”י צוות מקצועי.

מיכוס ודורית עיצוב שיער

מיכוס ודורית עיצוב שיער

אנו מקפידים ליצור מעת לעת קטלוג תסרוקות כלה עדכני אשר מציג את הטרנדים והסגנונות המובילים בתחום תסרוקות הכלה, איפור כלות וערב וסטיילינג מושלם.
המוטו המוביל את דרכנו הוא: מקצועיות, שירות ואיכות – הם המפתח להצלחה.” – מסביר לנו מיכוס בחיוך.
במספרה של מיכוס ודורית בתחום החלקות השיער ניתן ליהנות מכל הסוגים של החלקות השיער המובילות בארץ ובעולם, בכפוף לבחירה מקצועית של צמד הספרים.

מיכוס ודורית עיצוב שיער

מיכוס ודורית עיצוב שיער

“כל לקוחה מקבל אבחון מקצועי של מצב השיער שלה והתאמה אישית של החלקת שיער ו/או טיפול שיקום לשיער שיעניק לה את התוצאה המושלמת עבורה” – הם מדגישים – “אנחנו עבדים רק עם חומרים מאושרים על ידי משרד הבריאות ורק עם חומרים ברמת איכות גבוהה. אנחנו מקפידים לשמור על בריאות הלקוחות שלנו ועל בריאות השיער שלהן, אבל בלי להתפשר על תוצאה. אנחנו לא מתפשרים על תוצאה פחות ממושלמת”

מיכוס ודורית עיצוב שיער

מיכוס ודורית עיצוב שיער

לא נותר נו אלא לשתף איתכם כמה מהתוצאות המרהיבות של החלקות שיער אצל מיכוס ודורית ולהזמין גם אתכם ליהנות משיער חלק, מבריק, בריא ומחמיא בהתאמה אישית לשיער שלכן.

התקשרו: 072-3934484 וקיבעו פגישת ייעוץ עוד היום


עמוד זה נצפה: 1,295 פעמים

אתם מוזמנים לשלוח לנו כתבות, איטמים, חדשות ואנו נפרגן.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן