חיפוש באינדקס עסקים

החלה ההפגנה הגדולה פוסט מתעדכן

פורסם מאת: barosh בתאריך: 19 אפריל 2020

Print Friendly, PDF & Email

מאות רכבים בתל אביב מתחילים עוד מעט את השיירה הדליין כאן לעדכן אתכם בכל מה שקורה בזמן אמת מהשטח.

בישיבה הלילית אמש שר הכלכלה אלי כהן ביקש לפתוח את המספרות וזכה לתמיכת נתניהו
בשורה לבעלי הרעמות: בישיבה הלילית אמש שר הכלכלה אלי כהן ביקש לפתוח את המספרות וזכה לתמיכת נתניהו: להשאיר אותן סגורות זו גזירה שהציבור לא יוכל לעמוד בה. ראש הממשלה ביקש ממנכל משרד הבריאות לנסח תקנות חדשות עוד השבוע בנושא ולהביא לאישור הממשלה

 

עדכונים בפייסבוק שלנו בזמן אמת  https://www.facebook.com/HeadLine.Israel/

 

 

היום ישנם בישראל  כ-40 אלף עסקים בענפי היופי  קוסמטיקאים וקוסמטיקאיות, מעצבי שיער, מניקוריסטיות ,מאפרים,ועוד . הם היו מהראשונים שנדרשו להיסגר לפני כחודש, וגם לאחר פרסום ההקלות שיצאו הבוקר  עדיין הם לא צפויים להיפתח בקרוב.  “מחאת המראות – שברתם, תשלמו”, יצאה לדרך וכולנו קוראים לקבלת פיצוי מיידי לעסקים שנמצאים במצוקה כלכלית קשה.

עידן בר מעצב שיער ושגריר שוורצקופף ישראל
היום התקיימה הפגנת עולם היופי בחוף הצוק בת”א, ההפגנה החלה כמסע רכבים לעבר קריית הממשלה, וחזרה לבימת הנאומים בחוף הצוק.
יחס המדינה לעצמאיים בתקופת הקורונה, הנו מפלה, מבזה ואף גורם למצב שבו כ-80% מהעסקים לא יצליחו לשרוד את המשבר הזה.
את טענותינו כבעלי עסקים, כמעסיקים, כמשלמי מיסים, הבאנו היום להפגנה כדי שהמדינה תיתן מענקים ופיצוי ראויים, שיוכלו לתת לעסקים המשך קיום לאחר המשבר. אנו מניעי הכלכלה במדינה, אנו מייצרים  מקומות עבודה, מייצרים הכנסה של 50% מהתל”ג, משלמים מיסים פי 3-4, משלמים בשנה עשרות אלפי שקלים לביטוח לאומי – ואין לנו שום ערבות, שום ביטחון, שום רשת הגנה במקרה כזה. אנו דורשים מענק פיצוי מהמדינה, אחרת לא נוכל להמשיך ולהתקיים.
חבריי בעלי המספרות ומכוני היופי, הגיעו היום בהמוניהם למחות על העוולה שנגרמת לנו במשך שנים. המשוואה חייבת להשתנות, ולדעתי צריך לנצל את המצב הנוכחי, ולהכניס נציגות של עצמאיים לכנסת, אין דרך אחרת ליצור שינוי עבורנו.
תוך פחות מ4 ימים, הרימו הפקת הפגנה, הכוללת אישורי משטרה, במה והגברה, מדבקות, חולצות, שלטים וכו’ אנשים עבדו ימים ולילות על מנת שכולנו בעלי העסקים נהנה משינוי של הממשלה כלפינו. אני מודה לשחר, ליואב, ליאיר ולעוד הרבה אחרים שעבדו מאחורי הקלעים לטובת כולנו.

“יאיר קמיר, יו”ר ארגון מעצבי השיער, אמר הבוקר: “אנחנו מבקשים מהמדינה פיצוי מיידי,שייתנו לנו לפתןח מייד . אם לא ייתנו פיצוי לא נוכל לפתוח גם בעוד חודש, עסקים ומשפחות יקרסו”.

אופיר מכבוש חבר התאחדות מעצבי השיער ” יום גדול אלפים הגיעו לזעוק איתנו את הזעקה האנרגיות מדהימות , נעשה הכל על מנת שיחזירו אותנו לעבודה”

אמיר זהבי מנכ”ל רבקה זהבי פאות : “צעד מבורך ומתבקש אין שום סיבה שלא יחזירו את ענף היופי לעבודה סדירה תחת מגבלות של משרד הבריאות לשמירת ההנחיות ומקסימום היגיינה . אנו יודעים ויכולים להערך מיידית ”

רפאל אוסמו מעצב שיער נהריה : המצב בלתי נסבל , הייתי בטוח שבהקלת ההנחיות אנו נקבל אישור. לא ברור לי ההפגנה היום מבורכת ומבהירה שזו הדרך שבא נחזור לפרנס את המשפחות שלנו”

 


עמוד זה נצפה: 616 פעמים

בואו לעדכן ולהתעדכן בכל מה שחדש בעולם היופי.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן