חיפוש באינדקס עסקים

החדשות מסמינר היירדרימס בוינה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 20 יוני 2018

Print Friendly, PDF & Email

עידן בר מביא איתו מוינה את חידושי עולם תוספות השיער, מילוי ועיבוי השיער הדליל

עידן בר, מעצב השיער ממודיעין חזר מסמינר היירדרימס בוינה, אוסטריה, ומביא איתו את חידושי עולם תוספות השיער, מילוי השיער ועיבוי השיער הדליל.
הסמינר שהוקדש כולו להדרכה בחידושים, בטכניקות והדרכים להתמודד ולנצח שיער דליל, שיער קצר מדי, שיער דל, חסר נפח ושטוח, אירח מספר מעצבי שיער מהבולטים בארץ.

החדשות מסמינר היירדרימס בוינה

מספר לנו עידן בר: ” כשנחתנו קיבלו את פנינו שלושה מנהלים של היירדרימס העולמית. הם לא רק וידאו שנקבל את הידע המקצועי אלא גם שנבלה ונהנה, שנחווה את התרבות שיש לוינה להציע, שנחזור עם לא רק עם ידע מקצועי ברמה גבוהה במיוחד אלא גם עם מטען חוויות”

ביאטריס – מנהלת הדרכה בינלאומית בחברת היירדרימס, סימונה – מנהל בינלאומי בהיירדרימס וראול – מנהל אזור ישראל בהיירדרימס העולמית, הם שלושת המנהלים שליוו את הקבוצה, לקחו אותם לארוחת ערב מפוארת במסעדה אותנטית  ומופע באופרה הידועה של וינה, ופינקו אותם בכל דרך לכל אורך הסמינר.

החדשות מסמינר היירדרימס בוינה

טכניקות עבודה לתוספות שיער, חידושים ועדכונים בעולם תוספות השיער, יצירת מראות שיער מלא, עשיר וטבעי באמצעות תוספות השיער של הייר דרימס היו מרכז הסמינר ואנו מחכים לראות עבודות של בוגרי ההשתלמות בעתיד הקרוב.

הקליקו למידע נוסף על תוספות שיער הייר דרימס אצל עידן בר במודיעין
התקשרו למידע נוסף: 08-9266311


עמוד זה נצפה: 1,037 פעמים

רוצים לקבל מאיתנו חומרים ומידע? צרו קשר!

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן