חיפוש באינדקס עסקים

ההבדל בין השתלת שיער בין יחידת שיער לגברים

פורסם מאת: אליזבת נחמיאס בתאריך: 25 פברואר 2019

Print Friendly, PDF & Email

עם כל הרעש התקשורתי הקיים כיום בעניין השתלת שיער לגברים , עם הכתבות על נסיעה לחו”ל כדי לעבור השתלת שיער, עם כל הסיפורים האגדות המסתובבים ברשת, הלכנו לשאול מומחה אמיתי ולברר עבורכם את העובדות לגבי הבדלים בין השתלת שיער לבין יחידות שיער לגברים.

ישבנו עם ליאב אליה מרשת רפאל  – פתרונות איכותיים לשיער, הרשת המובילה בארץ לפתרונות שיער לגברים הסובלים מהתקרחות גברית, נסיגת קו השיער, קרחות במרכז הפדחת ובעיות אחרות הפוגעות בתחושת הביטחון העצמי ודימוי הגוף של גברים רבים.

רשת רפאל פתרונות שיער לגבר

רשת רפאל פתרונות שיער לגבר

חסרונות של השתלת שיער

” בראש בריא של אדם, יש בין 120,000 עד 140,000 שערות” – מסביר לנו ליאב – ” על מנת שנקבל מראה של ראש מלא, אנחנו צריכים להתקרב למספר השערות הזה. ככל שיש פחות שערות השיער נראה דליל והקרקפת מציצה בין השערות. צריך להבין שבהשתלת שיער מקבלים במקסימום 5000 שערות בהשתלה בודדת. ניתן לחזור על הפעולה עד 3 פעמים, כך שהשתלת שיער לא יכולה לתת מראה שיער מלא במקרים שיש מחסור של כמות גדולה של שערות.
מספר הפעמים שניתן לחזור על פעולת השתלת השיער תלויה גם באזור התורם, כמובן. האזור התורם צריך להיות מסוגל ‘לוותר’ על כמות מספקת של שערות בלי להיראות דל ועגום.
גורם נוסף המשפיע על התוצאה של השתלת שיער היא הגיל. הרוב הגדול של גברים סובל מנסיגת שיער עד גילאי הארבעים המאוחרות. לכן במקרים בהם מבוצעת השתלת שיער בגילאים יותר צעירים ומטופל האזור בו חסר שיער, כל עוד נסיגת השיער תימשך ייווצר מצב בו יש רווח דליל או קרח בין האזור בו בוצעה ההשתלה לבין קו השיער הטבעי.
זה פשוט, בהשתלת שיער מטפלים באזור בו קיימות בעיות בזמן הטיפול. בהמשך עלולות להיווצר בעיות באזורים סמוכים או אזורים נוספים שידרשו טיפול.
בנוסף, רבים לא יודעים שחרי השתלת שיער נדרש טיפול תחזוקה תרופתי ורבים נוטלים כדורי פרופסיה או זריקות PRP לעיכוב נשירת השיער. הטיפול הזה נדרש כיון שהשתלת שיער לא מטפלת בגורם ההתקרחות אלא רק במראה הפדחת, וההתקרחות מתקדמת בלי קשר.
פרופסיה ידועה במגוון הגדול של תופעות הלוואי שלה כתרופה. בין תופעות הלוואי הידועות לתרופה זו קיים גם פגיעה בפוריות הגבר, ירידה בחשק המיני,קשיי זקפה וירידה בכמות הזרע.
השתלת שיער, בניגוד לכל מה שאומרים היא גם הליך כואב ומשאיר את עור הקרקפת מצולק לתמיד. התוצאה הסופית של השתלת שיער גם לוקחת זמן. לוקח כשנה לראות את התוצאה הסופית של השתלת שיער, זהו לא פתרון מיידי”

רשת רפאל פתרונות שיער לגבר

רשת רפאל פתרונות שיער לגבר

יתרונות של השתלת שיער

ליאב אליה, מרשת רפאל – פתרונות איכותיים לשיער, לטיפול בהתקרחות גברית, מסביר לנו באילו מקרים השתלת יער היא הטיפול הנכון והמתאים ביותר.

“במקרים בהם חסר שיער באזור מרכז הקרקפת ומסביב השיער בריא ועבה, השתלת שיער יכולה להיות הכי נכונה. גם במקרים של מפרצים ונסיגת קו השיער מעל המצח כששאר השיער בריא וחזק היא יכולה להתאים.
תלוי בכל הגורמים שהסברתי קודם, באזור התורם, האזור הנתרם, ההתמודדות עם המשך הטיפול, עם נטילת כדורי פרופסיה או זריקות PRP לקרקפת, ובמידה שניתן לקבל תוצאה טובה של השתלת השיער – זו תהיה הדרך הנכונה להתמודד עם בעיית ההתקרחות הגברית”

מה אתה מציע לגבר הסובל מהתדלדלות השיער, מנסיגת שיער, מהתקרחות?

“אנחנו ברשת רפאל מזמינים גברים לייעוץ אישי ודיסקרטי. לא פעם אנחנו מציעים להם ללכת לעבור השתלת שיער, אבל זה באמת תלוי במצב השיער ובנסיבות המקרה. הייעוץ אצלנו ברשת רפאל היא הדרך המקצועית לוודא חד משמעית אם השתלת שיער היא הפתרון הנכון עבורך או שיחידת ששיער תעניק לך פתרון טוב וטבעי יותר.

רשת רפאל פתרונות שיער לגבר

רשת רפאל פתרונות שיער לגבר

איזה יתרונות יש ליחידת שיער מול השתלת שיער?

“יחידת שיער של רשת רפאל היא פתרון אישי לגמרי. יחידת השיער מותאמת באופן אישי לכל לקוח, מדמה בדיוק מקסימלי את מרקם השיער, גוון השיער, אחוז היער הלבן ופיזורו,  יחידת השיער מוצמדת לקרקפת כך שאין שום הגבלה בחיים היומיומיים, בפעילות מכל סוג ובכל רמה, היא פתרון מהיר ומושלם שאנחנו מבטיחים עליו 100% הצלחה ושביעות רצון. בין לקוחות רשת רפאל יש לא מעט סלבריטאים, ספורטאים מקצועיים ואנשי ציבור. איש לא יכול לגלות שזו יחידת שיער, בשום דרך. השיער המשובח בעולם, נבנה בדיוק מושלם לצרכי הלקוח ומוצמד אל הקרקפת למראה שיער מלא וטבעי.”

תוספות שיער לגברים, הדבקת שיער לגברים, יחידת שיער לגברים – איך קובעים פגישת ייעוץ אישי ודיסקרטית לוודא זה הפתרון הנכון עבורי?

טלפון לקביעת פגישה, זה כל מה שנדרש כדי לעשות החלקה נכונה ולבחור באופציה שתבטיח הצלחה ומראה שיער טבעי ומושלם.
התקשרו: 0723934565

למידע נוסף על יחידות שיער לגברים


עמוד זה נצפה: 1,602 פעמים

אתם מוזמנים לשלוח לנו כתבות, איטמים, חדשות ואנו נפרגן.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן