חיפוש באינדקס עסקים

הדוברת החדשה של מותג השיער לוריאל

פורסם מאת: barosh בתאריך: 14 מרץ 2016

Print Friendly, PDF & Email

הדוברת החדשה של מותג השיער לוריאל

L’OREAL PROFESSIONNEL מותג השיער המקצועי מס’ 1 בעולם, מרחיב את נבחרת הדוברות שלו ומצרף את Alessandra Ambrósio דוגמנית העל ומלאכית “ויקטוריה סיקרט”.

אלסנדרה אמברוסיו תשמש כדוברת המותג לצד השחקנית, אווה גרין הדוברת הבינלאומית
ותוביל 3 השקות מרכזיות במהלך שנת 2016
• אלסנדרה אמברוסיו – דוגמנית העל הברזילאית, ואחת מהמלאכיות המפורסמות של מותג ההלבשה התחתונה, “ויקטוריה סיקרט”, מצטרפת לנבחרת הדוברות של לוריאל פרופסיונל ותוביל 3 השקות מרכזיות של המותג, ביניהם הצבעים החדשים לשיער מסדרת דיה רישס, שיושקו בישראל בקיץ 2016.

דוגמנית העל הברזילאית, אלסנדרה אמברוסיו מצטרפת לנבחרת הדוברות של לוריאל פרופסיונל לצד הדוברת הבינלאומית של המותג, השחקנית אוה גרין ותוביל 3 השקות המרכזיות בשנת 2016.

אלסנדרה אמבורסיו, (35), הייתה עבור לוריאל פרופסיונל הבחירה הטבעית, היא אחת מהדוגמניות המובילות כבר מספר שנים, אחת מהמלאכיות המפורסמות של מותג “ויקטורה סיקרט” ובעלת מותג אופנה משלה.

אמבורסיו ככבה על שערי המגזינים הכי נחשבים כמו ווג, הרפר באזר, GQ ועוד, מבוקשת מאוד ברשתות החבריות עם 10 מיליון עוקבים ומהווה סוג של מודל לנשים ברחבי העולם.

אלסנדרה אמבורסיו, תהיה הפנים של הצבעים החדשים מסדרת דיה רישס, שמעניקים צבע של טון על טון גם בחלקים הכהים ביותר בשיער ותייצג את האקסנטו החדשה, החלקה לשיער שמחזיקה חצי שנה וחוסכת לנשים זמן יקר בשגרת היופי שלהן.

אלסנדרה אמבורסיו ללוריאל פרופסיונל צילום יחצ חול2


עמוד זה נצפה: 1,873 פעמים

אתם מוזמנים לשלוח לנו כתבות, איטמים, חדשות ואנו נפרגן.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן