חיפוש באינדקס עסקים

אליאן סטולרו משיקה את קולקציית קיץ 2016

פורסם מאת: barosh בתאריך: 26 אפריל 2016

Print Friendly, PDF & Email

אליאן סטולרו משיקה את קולקציית קיץ 2016

מעצבת אופנת העילית, אליאן סטולרו משיקה בימים אלו את קולקציית קיץ  2016, קולקציה ססגונית ועשירה, המאגדת פריטים אופנתיים, אלגנטיים ומוקפדים ליום ולערב, בכתב ידה האיכותי והבלתי מתפשר.

בקולקציית הקיץ “מבט במראה”, מציגה סטולרו, אופנת עילית שעוצבה בהשראת מנעד לקוחותיה הרחב:

נשות עסקים להן מותאמים דגמים מחויטים בעלי אמירה אופנתית, נשים קלאסיות להן עוצבו פריטים במראה מוקפד ועדכני, ועד לקהל יעד צעיר, לו מציעה המעצבת, אופנה קלילה ומרעננת המעניקה טוויסט עדכני למותג כולו.

העונה, בחרה סטולרו ללכת בעקבות המגמה העולמית (לנוון, דולצ’ה & גאבנה, אמריקן אפרל, סלין, סאן לורן…)  ובחרה את  הפרזנטורית- אורנית בסן- המגיעה גם היא מתחום העיצוב, ומשקפת את לקוחותיה של סטולרו. בחירתה של סטולרו מבטאת את חזון המותג- יצירת פריטים שהם נצחיים, על זמניים,  המתאימים לכל אישה, בכל גיל. התמונות האותנטיות בשילוב מוטיב המראה, מדגישות את היופי, הגיל, הביטחון והסטייל המשובח של מותג הקוטור.

אליאן סטולרו צילום דנה קרן

בולטים בקולקציה:

אינטרפרטציות שונות לחולצה הגברית, שמלות קוקטיות ליום ולערב בהדפסים חלקים, גיאומטריים ופרחוניים, מכנסיים בגזרות אלגנטיות רחבות, חליפות חצאית בשילובים שונים, עליוניות אלגנטיות בגזרות מחמיאות ועוד. הדגמים עוצבו משילובי בדים איכותיים ויוצרים איזון מושלם בין טקסטורה וחומר, צבע וגזרות.

כתמיד, גם העונה בוחרת סטולרו את בדי הקולקציה בקפידה: כותנה, משי, נאופרן, פשתן, ברוקד ועוד. פלטת הצבעים נעה במנעד רחב החל מצבעים מונוכרומטיים כלבן, פודרה, נייבי, ושחור ועד לצבעי העונה הקיציים ככתום, צהוב, ורוד, ירוק, כחול ואדום.

הקולקציה כולה מעוצבת ונתפרת באטליה המרהיב שבחנות במידות 38-44, כאשר ניתן להזמין כל פריט בכל מידה בתפירה אישית ללקוחה.

 

לצפיה בגלריה
עמוד זה נצפה: 2,785 פעמים

בואו לעדכן ולהתעדכן בכל מה שחדש בעולם היופי.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן