חיפוש באינדקס עסקים

אינדולה ישראל השיקה את קולור אקספרס

פורסם מאת: אליזבת נחמיאס בתאריך: 5 ספטמבר 2019

Print Friendly, PDF & Email

ביום שני האחרון נערכה השקה של חברת אינדולה ישראל לצבעי השיער חדשים מסדרת קולור אקספרס מדובר בפיתוח ייחודי של צבע אשר מבצע את הפעולה של צביעת השיער לאשה תוך 10 דקות במקום הזמן הארוך עם צבעי השיער הקיימים היום .
לאקדמיה של אינדולה ישראל הוזמנו מעצבי השיער מרחבי הארץ לחוות ולראות את אופן הפעולה של סדרת הצבעים החדשים של החברה
את ההדגמות בשידור חי עשו השגרירים ומדריכי החברה אבי ביטון שגרירי אינדולה ישראל מאשקלון , זאב לוין, שימי מנטל, מירי מקרית טבעון , שוקי מחולון, נאור מובדי מראש העין, אשר הדגימו למעצבי השיער את הייחודיות והיתרונות של הצבע. (לדברי מנכלי החברה מר דודי אבגי ומר איציק קרקו “מדובר במהפכה של ממש עבור מעצבי השיער במקום שלקוחה תמתין שעות היום התהליך הופך להיות עניין של דקות בנוסף דבר זה מגדיל באופן משמעותי את ההכנסות למעצבי השיער על ידי כך שמתפנה להם יותר מקום ביומן לקבל עוד לקוחות”
בארוע היה ניתן להינות מקיטרינג עשיר בר שתיה אווירה טובה וחלוקת מתנות למעצבי השיער.
תפסנו לשיחה את מעצב השיער הבכיר ושגריר אידולה ישראל מר אבי ביטון ושאלנו אותו מה דעתו על הצבעים החדשים ” מדהים , פשוט מדהים אם היומן שלי היה כל היום מלא בכמות מוגבלת של כימיה וצבעי שיער היום ניתנת לי האפשרותץ להכניס עוד הרבה לקוחות לתוך המן ולהנות באופן משמעותי מהגדלת ההכנסה שלי וכל זאת שאני שומר על איכות העבודה שלי והמקצועיות ובכך החקוחה מקבלת את אותה חוויה ואיכות צבע לשיער מבין אינדולה ישראל. אני גאה ושמח להיות שותף ולעבוד עם חברה אשר שמה לה למטרה כל הזמן לשפר ולייעל אותנו כמעצבי שיער בישראל. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לדודי ולאיצק על כל האמון והתמיכה שלהם בי”
את צבעי השיער הייחודיים ב-10 דק ניתן להשיג אך ורק באינדולה ישראל .

אינדולה ישראל קולור אקספרס
מגזין הדליין שמח וגאה להיות שם תמיד בשבילכם ולסקר לכם את כל הנעשה בתעשיית השיער בישראל
נייד 052-3000067
מייל – info.barosh@gmail.com 

לצפיה בגלריה
עמוד זה נצפה: 722 פעמים

רוצים לקבל מאיתנו חומרים ומידע? צרו קשר!

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן