חיפוש באינדקס עסקים

שמפו “סילבר” קולור פריז של שוורצקופף

פורסם מאת: barosh בתאריך: 7 אוגוסט 2018

Print Friendly, PDF & Email

שמפו “סילבר” קולור פריז – BC Color Freeze Silver Shampoo

שמפו עם פיגמנטים לטונים קרים, המנקה ומנטרל את הגוון הצהבהב המאפיין שיער בלונדיני, מובהר ומעצים את הגוון הכסוף של שיער מאפיר או לבן.
השמפו הינו חלק מסדרת מוצרי BC Color Freeze. המוצרים בסדרה זו מגנים על כל שערה ושערה מפני דהייה ושומרים על גוון צבע מיטבי ועל ברק עז. נוסחת Color Freeze החדשנית אוטמת את פני השטח של השערה ומקפיאה את הפיגמנטים של הצבע במקומם. כך ניתן לשמר עד 90% מעוצמת צבע השיער ועד 100% ברק, עד לביקור הבא במספרה.

השמפו פותח בטכנולוגיית Cell Perfector החדשנית- המשלבת את טכנולוגיית הקוטיקולה של Cell Perfector להתחדשות מיטבית של משטח השיער, עם טכנולוגית הקורטקס של Cell Perfector לבנייה מחדש של מבנה השיער, עמוק בתוך תאי השיער.
במצבו הטבעי והבתולי, השיער מכיל שכבת הגנה של ליפידים המורכבת ממולקולות עם שרשרת של 21 פחמנים.
מצבי סטרס חיצוניים, טיפול כימי או שימוש במכשיר עיצוב שיער בחום, מזיקים למשטח השיער וכל השרשרת נשחקת.
נכון להיום טכנולוגיות טיפוח שיער יכולות ליצור מחדש שרשרות של עד 12 מולקולות בלבד.
טכנולוגיית Cell Perfector בסדרת BC Hairtherapy החדשה ממלאת את החללים במשטח השיער בשרשרות של 18 פחמנים ויוצרת בכך מחדש את המשטח הטבעי של השיער באופן מדויק מאוד – הקרוב לשלמות טבעית.
בנוסף לכך, השיער נבנה מחדש מבפנים עם שרשרות חומצות אמינו הזהות למבנה השיער- ליצירת שיער שנראה כאילו נולד מחדש: שופע חוזק, גמישות וברק.

טיפ מנצח לשימוש במוצר – מומלץ לחפוף איתו כל הזמן ולא לערבב עם שמפו מסוג אחר לסירוגין. הכי חשוב לא לשכוח להשאיר אותו כמה דקות (בין 3-5 דקות) על השיער לפני ששוטפים אותו כדי שהפיגמנט ייכנס היטב לתוך השיער. מי שמקפידה להשתמש באופן יומיומי בשמפו סילבר, יכולה להשאיר אותו על השיער רק 1-2 דקות בלבד ואז לשטוף, שכן לפיגנמט יש אפקט מצטבר, ככל שחופפים איתו יותר, כך הגוון יותר מרוכז ומרשים.

שוורצקופף פרופשיונל- שמפו סילבר קולור פריז- 86שח- ל250מל

מחיר: 86 ₪ ל- 250 מ”ל.
מוצרי “שוורצקופף פרופשיונל” משווקים במספרות המובחרות בכל רחבי הארץ,  לבירור נקודות מכירה משרדי “שוורצקופף פרופשיונל”


עמוד זה נצפה: 800 פעמים

לרכישת מוצר זה, השאר פרטים!

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן