חיפוש באינדקס עסקים

שוורצקופף פרופשיונל השקת בלונדמי

פורסם מאת: barosh בתאריך: 3 פברואר 2016

Print Friendly, PDF & Email

שוורצקופף פרופשיונל השקת בלונדמי

באירוע יוקרתי ונוצץ שערכה חברת שוורצקופף פרופשיונל מבית קונצרן הנקל ב-11.2.2013, חשפה בפני מאות מעצבי השיער מהמובילים בתחום, את סדרת BLONDME החדשה.

שוורצקופף פרופשיונל השקת בלונדמיסדרת blondme החדשה מתהדרת ב-3 קטגוריות צבעי בלונד חדשניים: להבהרה תוך מתן גוון או נטרול פיגמנטים, לטשטוש שיער לבן ולמראה בלונדיני זוהר, עם אפקטים ייחודיים של משחקי תאורה והשתקפויות אופנתיות, בגוונים של: קרח, חול, כחול-פלדה, קרמל, תות-שדה ולילך.

התוצאה היא של מראה שיער בלונדיני ואופנתי ביותר בהשראת מסלולי תצוגות האופנה, שטוף בהשתקפויות מהפנטות על השיער בגוונים מקוריים ובלעדיים.
לרגל האירוע הנוצץ, הגיעה לישראל קאשה וואלו מנהלת PPS של שוורצקופף פרופשיונל איזור מזרח תיכון-אפריקה.

מדריכיה המוסמכים של החברה, הציגו על הבמה את העבודה עם צבעי השיער החדשניים.
כמו כן, נערכה תצוגת תסרוקות מרהיבה בהנחיית אבי מלכה, שגריר שוורצקופף פרופשיונל, עם מיטב תסרוקות ערב בהשראת שנות ה-50 וה-60, בקונספט המשלב בין העבר הנוסטלגי למודרני העכשווי.

שוורצקופף פרופשיונל השקת בלונדמיבמסגרת אירוע הקוקטיל החגיגי שנערך במתחם אירועים יוקרתי בתל אביב, התקיימה תצוגת אופנת שיער מרהיבה, עם 15 דוגמניות יפהפיות ששיערן נצבע בצבעי BLONDME החדשניים והבלעדיים לשוורצקופף פרופשיונל.

ההכנות לתצוגה החלו כבר ימים קודם לכן, כאשר צוות מוביל של מעצבי שיער עמלו על שיערן של הדוגמניות, ביניהם: יאיר מנדל (יא-יא), סיון מדמוני, רפאל טפלוב ויוליה שטריימר, מעצבי שיער ומדריכים מוסמכים בשוורצקופף פרופשיונל.
אותם מדריכים, כיכבו על הבמה במהלך הערב, תוך שהם מציגים ביסודיות ובמקצועיות רבה את העבודה עם אותם המוצרים החדשים, ומשלבים הסברים מפורטים על הטכניקה הייחודית של העבודה עימם והדגמת גזירה יצירתית של שיער הדוגמניות.

שוורצקופף פרופשיונל השקת בלונדמיבמהלך הערב, אבי מלכה, מעצב שיער ושגריר שוורצקופף פרופשיונל ערך מייצג מהודר של תסרוקות דרמטיות ומפוארות על שלוש דוגמניות. שיערן של הדוגמניות, עוצב במראה אוונגרדי- גרנדיוזי, ועשה חיבור מושלם בין ניחוחות נוסטלגיים מן העבר, משנות ה-50 וה-60, יחד עם Look and Feel עכשווי ומודרני.
בהתאם לכך, שיערן של הדוגמניות היה מוקפד בתסרוקות אסופות ועגולות, המשלבות בננות גדולות ומרשימות, גלים גדולים ומוגדרים, ושזירת פפיונים נהדרים מהשיער, כאשר השיער נצבע בצבעי BLONDME החדשים, עם נוכחות ייחודית של גווני קרח, תות-שדה ולילך, מהקולקציה החדשה.
לדברי שמוליק כהן, מנהל חטיבת פרופשיונל בהנקל: “2013 בפתח וכבר עתה אנו מוכיחים ששוורצקופף פרופשיונל הינה מהמותגים המוצלחים בעולם. לאחר שנה גדושה בהכנות והכשרת הכלים בכל תחומי העשייה, אנו שמחים לפתוח את השנה עם אירוע השקה מפואר כמיטב המסורת של שוורצקופף פרופשיונל בעולם, וברמה הנדרשת והראויה ביותר להצגת מוצרינו האיכותיים.

שוורצקופף פרופשיונל השקת בלונדמיהפעם מדובר בהשקה של צבעי הבלונד הייחודיים והבלעדיים לשוורצקופף פרופשיונל- צבעי BLONDME, המאפשרים את השגת מראה הבלונד האולטימטיבי, במיוחד עבור הנשים הישראליות שמאוד אוהבות את צבעי הבלונד, ואין תקופה טובה יותר מלהתחיל עם הצבע עם בוא האביב.
את העיצובים, התסרוקות והגוונים היפהפיים שנחשפתם אליהם היום, הכינו מדריכנו המוסמכים, ותוכלו לראות אותם גם באתר הפייסבוק הרשמי שלנו בישראל. מדריכינו המוסמכים אף ילוו את הטמעת המוצרים החדשים בסמינרים מקצועיים ייעודיים, ברחבי הארץ.
אנו נרגשים לראות באירוע היום, היענות מדהימה ונוכחות עצומה של מעצבי שיער הנאמנים למותג שוורצקופף פרופשיונל מזה שנים רבות.
לסיום, תהיו בטוחים שהשנה הזו וגם בשנים הבאות, קהל לקוחותינו בישראל, הן מעצבי השיער והן לקוחותיהם, ייחשפו לעוד הרבה חידושים ומוצרים ברמה הגבוהה ביותר, המשווקים בגאווה בלמעלה מ-100 מדינות ברחבי העולם”.

שוורצקופף פרופשיונל השקת בלונדמיאת הערב הנוצץ שייזכר עוד זמן רב, קינחו ארוחת קוקטייל ומסיבה נוצצת שמחה שנמשכה עד השעות הקטנות של הלילה.

 

 

 

 

 

צילום: שוקה כהן

 

 

 

 

 

 

שוורצקופף פרופשיונל השקת בלונדמי


עמוד זה נצפה: 2,223 פעמים

רוצים לקבל מאיתנו חומרים ומידע? צרו קשר!

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן