חיפוש באינדקס עסקים

רבקה זהבי HAIR FASHION יותר מרק פאות

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 מרץ 2016

Print Friendly, PDF & Email

רבקה זהבי HAIR FASHION יותר מרק פאות

השילוב המושלם של מספרה, תוספות שיער ופאות

שמה של חברת רבקה זהבי ידוע ומוכר אבל למבקרים בסניף הראשי הנמצא ברמת גן תמיד מצפה חוויה מיוחדת שאינה דומה לאף מקום אחר בארץ.

עם הכניסה נחשפים הלקוחות לעולם ומלואו של תעשיית השיער. חדרים ואגפים מלאים בתצוגה של תוספות שיער ופאות, מספרה ומחלקת ייצור מקומית המשרתים את הקהל המגוון ביותר בארץ:

שחקנים וסלבריטאים המגיעים למדידות, לקוחות להארכת שיער, לקוחות לפתרון דלילות שיער, לקוחות דתיות, לקוחות רפואיות, לקוחות למספרה ואפילו בלשים ומשטרה הזקוקים לתוספת שפם, זקן או פאה להסוואה.

אחת המחלקות המקצועיות והטובות ביותר בחברת זהבי היא מחלקת המספרה.
המחלקה המונה חמישה עובדים ברמה המקצועית הגבוהה ביותר מעניקים ללקוחות  שירותי מספרה מגוונים ברמה הגבוהה ביותר, עיצוב שיער עדכני ועכשווי

רבקה זהבי HAIR FASHION יותר מרק פאות

מה מייחד את שירותי המספרה של רבקה זהבי?

צוות המספרה של חברת “זהבי HAIR FASHION” עובר הכשרות מקיפות והשתלמויות בארץ ובחו”ל בכל הזדמנות. זאת כדי להעניק ללקוחות את הטוב ביותר. המספרה של חברת זהבי אף נמנית גם עם שגרירי “אינדולה” ומאפשרים ללקוחות ליהנות מטיפולי שיער במוצרים המתקדמים בעולם.

החלקות שיער, צביעת שיער, גוונים ואפקטים מיוחדים בצבעי שיער, קווי תספורת עדכניים, סירוק השיער לקראת אירועים, לקוחות המספרה נהנים מסל שירותי מספרה עשיר ומפנק הכולל בתוכו את כל מה שלקוחה חולמת עליו בהקשר למראה שיערה.

השילוב בין המומחיות בפאות ותוספות שיער לבין עיצוב שיער על כל סוגיו מאפשר ללקוחות המספרה של חברת רבקה זהבי “HAIR FASHION”  לקבל מענה מקצועי גם במקרים של שיער דליל. שילוב של תוספות שיער ופאות חלקיות משלים את מראה השיער ומעניק ללקוחות את היכולת ליהנות ממראה שיער מושלם, בדיוק כמו שחלמו עליו.

אם את אינך זקוקה לפתרונות שיער בתחום נשירת השיער, שיער דליל, או אובדן שיער, זה לא אומר שאין לך סיבה לבקר במספרה של “זהבי HAIR FASHION”, להיפך, רמת הביצוע הגבוהה של שירותי המספרה, רמת המקצועיות והידע המקצועי של צוות המספרה מבטיח לך את קו השיער הנכון לך, את התספורת, התסרוקת, צבע השיער, ההחלקה או כל שירות אחר בו את מעוניינת ברמה הגבוהה ביותר – לשביעות רצונך המלאה.

לקביעת פגישת ייעוץ והכוונה בנוגע לשירותי המספרה שלנו, כנסי כבר עכשיו לאתר או חייגי: 03-5797279.

רבקה זהבי HAIR FASHION יותר מרק פאות


עמוד זה נצפה: 2,261 פעמים

עשיתם עבודה יפה, הפקת שיער? אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונות.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן