חיפוש באינדקס עסקים

שוורצקופף פרופשיונל קובעת רף חדש בעולם אופנת השיער

פורסם מאת: אליזבת נחמיאס בתאריך: 18 נובמבר 2019

Print Friendly, PDF & Email

שוורצקופף פרופשיונל קובעת רף חדש בעולם אופנת השיער!

בימים אלו, הכריז מותג טיפוח השיער המוביל בעולם ב SONEGO BROTHERSכפרזנטורים רשמיים של המותג. במסגרת תפקידם יקדמו צמד האחים נדב ועמית סונגו הידועים בכינוי SONEGO BROTHERS את כלל מוצרי החברה (במספרה שלהם וברשתות החברתיות) וכן יעבירו סמינרים באקדמיה של שוורצקופף פרופשיונל וגם במספרה שלהם בראשון לציון.

מיכל שפירא. צילום שי אשכנזי

צמד האחים סונגו ידועים ונחשבים מאד בתחום אופנת השיער בארץ.כבר משחר מילדותם ידעו את ייעודם ועבדו אצל מיטב מעצבי השיער הבולטים בישראל כדוג’ שוקי זיקרי ועוד… לאחר שנים של עבודה משותפת ובנפרד בענף השיער, החליטו האחים סונגו לצאת לדרך משותפת ובשנת 2014 הקימו את סטודיו החלומות שלהם לעיצוב שיער בראשון לציון. את רוב השראתם הם סופגים מזירות האופנה הבינלאומיות ומעולם האמנות, אופנת רחוב ברחבי העולם, מוסיקה, משפחה ובעיקר מהנשים המקיפות אותם מדי יום. מעבר לעבודתם הישירה והשוטפת עם לקוחותיהם, הם מנהלים פלטפורמות רשת מפותחות בהן הם מציגים את עבודתם והשראותיהם בתחומי הביוטי, השיער וסגנון החיים, מה שביסס את מעמדם ככוכבי רשת בתוך זמן קצר .

קסניה טרנטול וסינגה פיין הפקות. צילום שי אשכנזי

האחים סונגו (נדב ועמית) יצטרפו עם צוותם לצוות שוורצקופף פרופשיונל לנסיעה להמבורג, עבור סמינר מקצועי בן 5 ימים, במטה המרכזי של הנקל העולמית. הם צפויים לעבור הכשרות מקצועיות בארץ ובחו”ל מטעם שוורצקופף פרופשיונל העולמית

לצפיה בגלריה
עמוד זה נצפה: 358 פעמים

אתם מוזמנים לשלוח לנו כתבות, איטמים, חדשות ואנו נפרגן.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן