חיפוש באינדקס עסקים

על חודו של להב מספריים למעצבי שיער

פורסם מאת: barosh בתאריך: 28 דצמבר 2015

Print Friendly, PDF & Email

על חודו של להב מספריים למעצבי שיער

על חודו של להב מספריים למעצבי שיערכלי עבודה שחובה בכל מספרה הנו המספריים, האם שאלתם את עצמכם מהיכן הגיעו המספריים, כיצד מייצרים אותן וכמה חשובה בחירת המספריים לכל ספר וספר? חקרנו בדקנו וקיבצנו את כל המידע שניתן לספק עבורכם, מעצבי השיער, על הכלי שאתם כל כך אוהבים – המספריים.

ראשיתם של כלי החיתוך בימי קדם כאשר צדו אבות אבותיו של האדם את מזונם בעזרת מקלות עץ עבים וגושי אבן, לאחר מכן הם גילו שכלים בעלי קצוות מחודדים טובים יותר לציד, והתחילו להכין כלים מאבנים קשות שניתן לשבור אותן ולקבל את הצורות הרצויות.

לאחר מכן הוסיפו גם שפשוף וליטוש באמצעות אבן אחרת במטרה לקבל כלים חדים יותר. תקופת הברונזה שהחלה לפני כ- 6000 שנה התאפיינה בהכנת כלים עשויים מתערובת של נחושת ואבץ – הברונזה.

בתקופה הבאה כבר השתמשו בכלים קשים יותר עשויים מברזל. בעבר הגרמנים היו היצרנים היחידים והבלעדיים של מספריים מקצועיות. הדגמים הגרמניים התאפיינו בשני להבים עם בורג. בחלוף מספר שנים, גם יפן נכנסה לתחום ולמעשה חוללה מהפכה. הם היו הראשונים להכניס טכנולוגיה חדשה של השחזה יחד עם סגסוגת מיוחדת של מתכות שהפכו את המספריים לאיכותיות ביותר.

הדגמים היפניים היו חסרי תקדים באיכות הגבוהה שלהם והצריכו השחזה אחת לשנה, לעומת הדגמים הקדומים שהצריכו השחזה אחת לחודש. תמורה נוספת שהביאו היפנים, הייתה בניית גדלים שונים בדגמים של מספריים, שהותאמו לפי צרכיו של מעצב השיער ובהתאם לסוגים שונים של גזירות וחיתוכים.

חידוש נוסף, את הבורג במרכז המספריים החליפו היפנים במסב הנקרא מסב כדורי שאינו נשחק לעולם, ובכך שומר על חדות הגזירה.
כל סודות הייצור של המספריים היפניות נלקחו מהתרבות העתיקה של ייצור חרבות הסמוראים הידועים בחרבות הטובות בעולם.הפלדה היפנית עשויה שכבות רבות שעוברות קיפול ובכך יוצרים את הסגסוגת הייחודית ואת קשיות הפלדה.

כיום ניתן להשיג מספרי גזירה מקצועיות המגעות מיפן, גרמניה, סין ועוד, במבחר דגמים וגדלים ובמחירים נמוכים וגבוהים כאחד.

גדעון כהן, מנכ”ל גדעון קוסמטיקס: ” לחברת גדעון קוסמטיקס, מספריים מסדרת NG PRO הנקראים “הנזו”. מספריים אלו יצוקים בצורה ייחודית השומרת על שיווי המשקל של שני הלהבים ומעניקה גזירה מושלמת.”

יניב שושן, מנכ”ל יניב שושן ציוד למספרות בע”מ: “חברת יניב שושן מייבאה ומשווקת את מספרי MATSUZAKI מיפן. ברשותנו מגוון רחב של מספריים במבחר גדלים גם לאיטרים (שמאליים), המותג מייצר משנת 1904 מספריים המורכבות מסגסוגת פלדה מחושלת ברמת איכות גבוהה ביותר.”

מירב אלדורות, מנכ”ל מיטל עיצובים: ” לחברת מיטל עיצובים מספריים מקצועיות למספרות בעלות להבים חדים, מושחזות בלייזר ומעוצבות. מגיעות בצורות שונות לאחיזה מתאימה לכל יד ובמחירים אטרקטיביים.”

דני בראון, מנכ”ל וולדן: “חברת וולדן מייבאת ומשווקת מספריים מתוצרת ‘ריק’ טוקיו, יפן. המספריים המעניינות ביותר שיש לנו הן ‘קובה’, מאלומיניום וקובלט. מה שמיוחד בהן הוא החוזק בשילוב גמישות הפלדה יחד עם משקל קל.

המספריים מורכבות משתי מתכות: להבים מפלדת קובלט מחושלת וידיות אלומיניום מצופה כרום. השילוב הזה יוצר מספריים חזקות בעלות משקל קל ובעיקר, במחיר נוח וזול כיוון שהפלדה, שהיא החומר היקר, נמצאת רק בלהבים. הלהב מחודד מפלדה מחושלת וגמישה זאת.”

אודי ביטון, דיויס ואודי המרכז ללימודי מקצועות השיער:” לנו מעצבי השיער, מספריים הם כלי עבודה חשוב מאוד. בכדי שנוכל לעבוד במקצועיות המרבית צריך לעבוד עם מספריים מקצועיות איכותיות שיתאימו לצרכים ויהיו הנוחים ביותר בשבילך. ישנם מגוון סוגי מספריים ופיתוחים של חברות שונות. אני אישית משתמש ביפניות.”

לסיכום נאחל לכם גזירה נעימה.

מספרים מקצועיות למעצבי  שיער


עמוד זה נצפה: 2,626 פעמים

עשיתם עבודה יפה, הפקת שיער? אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונות.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן