חיפוש באינדקס עסקים

מעצב שיער, לקוחות עוזבים אותך? למה זה קורה לך?

פורסם מאת: barosh בתאריך: 3 ינואר 2017

Print Friendly, PDF & Email

תעשיית עיצוב השיער מאוד דינאמית. היא משתנה כל הזמן, מתקדמת, מתחכמת. טרנדים חדשים וטכניקות עבודה חדשות בעיצוב שיער צצים ויוצאים לאור כל הזמן.
בתעשייה כזו אי אפשר שלא לנסות לשמור את האצבע על הדופק, אי אפשר שלא לעקוב ולהתקדם עם הזמנים הטרנדים והידע המקצועי החדש.
כמויות הידע שניתן למצוא באינטרנט מוצאים את דרכם אל הלקוחות שלך, מעצב השיער, והן יודעות בדיוק מה הן רוצות, מגיעות ומבקשות ממך לבצע דברים שהן נחשפו אליהם ברשת.
לכן, מעצב שיער שלא רוצה שהלקוחות שלו יעזבו אותו, חייב להתקדם עם הטרנדים והמגמות האופנתיים בשיער.

לקוחות עוזבים אותך?

הנה חמש סיבות אפשרויות ומה כדאי לעשות לגביהן כדי למנוע עזיבת לקוחות.

אין ערך מוסף לשירות שלך.

אם אתה מציע ומקדם בדיוק את השירותים שהצעת במספרה לפני עשר שנים, ברור שלקוחות יעזבו אותך.
השוק משתנה, הלקוחותמשתנים, הצרכים והדרישות שלהן משתנים – גם אתה חייב להשתנות.
שאל את עצמך –
האם השירות שאני מציע במספרה עונה לצרכים של הלקוחות שלי? מה עושה את השירות שלי למיוחד?
אתה מכיר את הלקוחות שלך, מכיר את הדרישות וההעדפות שלהן, שב עם עצמך וערוך שינויים בסל השירותים שאתה מציע במספרה כדי להוסיף ערך לשירות, לענות על דרישות הלקוחות.
לא יודע מה רוצות הלקוחות שלך?
הנח דף במקום נוח במספרה ותוך כדי שיחה עם הלקוחות ברר מה הן היו רוצות שיוצע להן במספרה. רשום את הבקשות והנה לך מפת דרכים.
הוספה של ערך למספרה, יכול להיות שירות נוסף כמו בניית ציפורנים, הסרת שיער פדיקור מניקור וכדומה, ערך מוסף כזה יכול להיות מכירת אביזרים לשיער, תכשירי טיפוח מצקועיים לשיער, ואפילו הזמנת הלקוחות למפגש נשים אחת לחודש לתצוגת אופנה ומכירה של פרטי לבוש במקום.

חסר לך ידע מקצועי

מעצבי שיער שאינם משקיעים ברכישת ידע מקצועי עדכני, סביר שלקוחות יעזבו אותם.
זה שלמדת בבית ספר לעיצוב שיער לפני שנים לא אומר שאתה ודע לבצע את כל העבודות העדכניות שלהוקחות שלך מצפים שתציע להן.
חייבים להמשיך לרכוש ידע, להתקדם מקצועית, ללמוד טכניקות חדשות, להכיר חומרים חדשים וכדומה.
הלקוחה של ימינו יודעת בדיוק מה היא רוצה. היא מכירה את כל הטרנדים האופנתיים ומצפה שגם אתה, מעצב השיער שלה, תציע לה לעדכן את מראה השיער שלה לפי הטרנדים העכשוויים.
ברגע שהידע המקצועי שלך דורך במקום, העסק שלך בעצם, מתדרדר אחורה.
לא יודע איזה ידע מקצועי הלקוחות שלך מצפים שיהיה לך?
דבר איתם. שאל לדעתם.
תגלה שהלקוחות שלך ישמחו להביע דעה.
בתחום הידע המקצועי חשוב להדגיש כי לקוחותיך ישמחו לקבל טיפים לשמירה על בריאות השיער שלהן, הדרכה לגבי שימוש נכון בתכשירי שיער, הדרכה בסירוק והברשת השיער… וכדומה.
ככל שתעניק יותר ידע, עצות טובות וטיפים כך יגדל הערך שלך בעיני לקוחותיך.

הלקוחות לא קובעים תור מראש.

האם אתה משחרר לקוחה בתום הטיפול בשיערה בלי לנסות לקבוע לה תור לביקור הבא שלה אצלך בסלון?
עצור וחשוב על זה.
למה שלא תקבע עבור הלקוחה מראש תור לביקור הבא שלה אצלך?
לצביעת שורשים, לחידוש החלקה, לרענון קו השיער.
כדאי להציע ללקוחה לקבוע לעצמה תור ולהבטיח שהיא תקבל שיחת טלפון כתזכורת לתור.
מעצב שיער, נסה את זה.
תגלה איך בקלות היומן שלך מתמלא.
ותגלה שתזכורת טלפונית יום לפני התור המתוכנן, אכן יביא אליך את הלקוחה לביקור חוזר.

התנהגות לא מקצועית

למרות שהעבודה בסלון מזכירה מפגש חברים, למרות שהיחסים האישיים עם הלקוחות שלך הם בסיס מצוין לעסק שלך, אל תשכח לרגע שאתה איש מקצוע שמציע שירות מקצועי ללקוחות.
למרות שכיף שהלקוחות שלך מרגישים אצלך כמו במסיבת חברים אל תשכח לרגע שאלה לקוחות המהווים את בסיס הפרנסה שלך.
לכן, הימנע מרכילות, היה אדיב ונעים, הקשב להן והענק להן את כל הזמן המגיע להן בחיוך.

מה עם שירות לקוחות?

שביעת רצון של הלקוחה הוא הבסיס עליו אתה בונה את העסק שלך.
לשמור על לקוחה מרוצה הוא אבן הפינה של כל עסק מצליח.
עד כמה אתה מקפיד על שירות לקוחות?
האם אתה מתקשר ללקוחה אחרי הביקור שלה אצלך בסלון , לשאול איך היא מרוצה מהשיער יום אחרי העבודה?
האם הלקוחות שלך מקבלות תזכורת לתור שנקבע עבורן מראש?
האם אתה שולח ברכת מזל טוב ללקוחה שיש לה יום הולדת?
האם אתה מציע ללקוחה ותיקה הטבה או מתנה מדי פעם, כהבעת תודה על נאמנותה אליך?
אי אפשר לכמת את הערך של נאמנות הלקוחות לעסק שלך. אל תפסיק להשקיע בלקוחות מרוצים ותגלה שהמוניטין שלך גדל וגובר, שקהל הלקוחות שלך גדל ושהעסק שלך משגשג.

bohunicky

  • הכתוב הוא בלשון זכר, אך מתייחס, כמובן, הן לגברים והן לנשים

 


עמוד זה נצפה: 2,742 פעמים

לרכישת מוצר זה, השאר פרטים!

אני מאשר/ת קבלת דיוור

אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


[sg_popup id=1]