חיפוש באינדקס עסקים

מעצבת השיער סיון מדמוני מציגה TRUE COLORS

פורסם מאת: barosh בתאריך: 27 ינואר 2016

Print Friendly, PDF & Email

מעצבת השיער סיון מדמוני מציגה TRUE COLORS

סיון מדמוני, מעצבת שיער ומדריכה ב”שוורצקופף פרופשיונל”, גאה להציג: TRUE COLORS קולקציית מראות שיער מרהיבה, בהשראת מהפכת הצבע ההיסטורית

סיון מדמוני, מעצבת שיער ומדריכה ב”שוורצקופף פרופשיונל”, משיקה קולקציית מראות שיער חדשה- קולקציית TRUE COLORS , אשר עוצבה בהשראת מהפכת הצבע לאורך ההיסטוריה.

כדי להבין את משמעות מהפיכת הצבע בעולם, יש להבין כיצד היה נראה העולם לפני תחילת המהפכה. העולם תמיד היה עשיר בצבעים מרהיבים שהגיחו מכל עבר ומשכו את תשומת ליבנו… הטבע, טומן בחובו עולם מלא של שלל צבעים וגוונים מדהימים מכל צבעי הקשת.כל דבר, כל פריט, חי, צומח או דומם, יש לו את הצבעיים הייחודיים לו, המאפיינים אותו, שהם סימן ההיכר שלו. כך שלמעשה, העולם מעולם לא היה מונוכרומטי, הוא מעולם לא היה רק שחור או לבן.

אם נחזור קצת לאחור, ניתן לראות כי מהפיכת הצבע התחילה בתעשיית הטקסטיל באירופה ולאחר מכן התפשטה גם לארה”ב. כתוצאה מכך הצבע השפיע בכל תחומי החיים- העיצוב, הפרסום, האופנה והצרכנות.

רגע מעניין בהיסטוריית הצבע, היה חתונת בתה של המלכה ויקטוריה בשנת 1858. המלכה האם, גנבה את ההצגה מהכלה כאשר לבשה שמלה בצבע לילך חיוור. ניתן ללמוד מכך, כי היתה קיימת קבוצת צבעים ששויכה לחברה הגבוהה, כבר לפני שנים רבות.

מעצבת השיער סיון מדמוני מציגה TRUE COLORSגם מלחמת העולם הראשונה שפרצה בתחילת המאה ה-19, היוותה נקודת מפנה במהפכת הצבע. המלחמה הולידה את צבע הקמופלאז’ – צבע ההסוואה הידוע מזה שנים, שהיה שייך למדים של שדה הקרב ואף השתמשו בו על מנת לכסות ציוד צבאי והנדסי. צבע זה, שבעבר השתמשו בו לצורך הסוואה ושמירה על החיים, עבר גלגולים רבים במהלך השנים, עד שהפך להיות טרנד בפני עצמו, כך שמעצבי-על רבים ונחשבים ברחבי העולם החליטו לאמץ אותו ועיצבו קולקציות שלמות בהשראתו.

מגזיני האופנה והעיצוב הנחשקים שיצאו לאור, המחישו לאין ארוך את משמעות הצבע, תפקידו בכל תחום בחיים, והכתיבו לאורך עשורים את אופן השימוש בצבעים, על אפשרויות המשחקים והשילובים הרבים האפשריים איתם.

אין ספק כי המודעות לחשיבות הצבע בחיים, הפכה לנחלת הכלל – וכמו שמהפכת הצבע הופיעה בתחום האופנה- כך היא עברה גם לתחום עיצוב השיער. המצאת צבעי השיער, אפשרה לנשים להתרענן ולהתחדש כל פעם מחדש. אם בעבר הצבע הגי’נג’י, לדוגמא, היה שמור רק למעט נשים שהתברכו בגוון המרהיב הודות לגנטיקה משפחתית, היום כל אחת יכולה לבחור לצבוע את שיערה, בכל צבע בו תחשק.

סיון מדמוני, מעצבת שיער ומדריכה ב”שוורצקופף פרופשיונל” מציינת: “צבע הוא סם החיים. הצבע מסלק את האפור והמשעמם של חיינו ומעניק לנו אור, רעננות ושמחה.”

בהשראת אותה מהפכת הצבעים, יצרה מדמוני את קולקציית TRUE COLORS-  קולקציה של מראות שיער, כאשר כל תמונה בקולקציה מהווה שלב בהתפתחות המהפכה לאורך השנים: החל משזירת צבעי לילך סגלגלים בשיער, דרך יצירת גוונים ירקרקים בהשראת הקמופלאז’ ועד יצירת מראות שיער קלאסיים בצבעי הבלונד או מודרניים יותר בגווני הנחושת.

מדמוני מסבירה: “השתמשתי בצבעי IGORA ROYAL החדשים מבית שוורצקופף פרופשיונל, בצבעי VIBRANCE ובהבהרת VARIO BLOND. הצבע אליו היה לי הכי קשה להגיע – זה הירקרק. ירוק זהו צבע שיש לו הכי הרבה גוונים ולנשים שחומות-עור מאוד מחמיא החום הירקרק. היה לי מאוד חשוב לשמור על השיער של הדוגמניות, לכן השתמשתי בחמצן נמוך 3% 6% כדי שהצבע ייראה בוהק וחי.”

 

 

מעצבת השיער סיון מדמוני מציגה TRUE COLORS

מעצבת השיער סיון מדמוני מציגה TRUE COLORS

מעצבת השיער סיון מדמוני מציגה TRUE COLORS


עמוד זה נצפה: 2,401 פעמים

עשיתם עבודה יפה, הפקת שיער? אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונות.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן