חיפוש באינדקס עסקים

המראה הנכון של בת השכן באדיבות מעצבי השיער של וולה פרופשיונלס

פורסם מאת: barosh בתאריך: 31 דצמבר 2015

Print Friendly, PDF & Email

המראה הנכון של בת השכן באדיבות מעצבי השיער של וולה פרופשיונלס

מעצבי השיער של וולה פרופשיונלס מציגים את המראה הנכון של בת השכן: Less is more

amir_eliyao_3566457_008הטרנד הלוהט שכובש את השטיח האדום בסערה: מראה טבעי ולא מתאמץ של בת השכן אין דבר האהוב יותר על האמריקאים ממיתוס בת השכן: סרטי קולנוע וסדרות טלוויזיה עמידות במרכז כוכבת שקל להזדהות אתה- בת השכן היפהפייה.

לאחרונה מתורגם הטרנד באופן גורף גם בעיצוב השיער, שכוכבות הוליווד מקפידות להגיע עימו לאירועים רשמיים על השטיח האדום. השיא היה בטקס פרסי האמי האחרון, שבו יותר מתמיד הגיעו כוכבות הוליווד הזוהרות במיטב מחלצות ההוט קוטור- עם תסרוקות טבעיות במראה לא מתאמץ של בת השכן:

אידי פאלקו: קוקו נמוך מרושל
קוקו נמוך ופשוט, הוא אחד מסימני ההיכר הקלאסיים של בת השכן: לאחר טיפול מוקפד הכולל צביעה בצבע הנכון בלונד חיטה מגוון בגוונים למראה טבעי מהשמש, השיער מרוסק ומנופח, ונאסף ברישול מכוון לקוקו נמוך, כשכמה קצוות “סוררות” מרושלות בעדינות מכוונת על המצח. להשגת האפקט הקוק לא נאסף בגומייה אלא  נקשר על ידי קצוות שיער  מחוזקת באמצעות סיכות קטנות ובלתי נראות , בחלק העליון של העורף. המראה המתקבל טבעי, רענן וצעיר מאוד.

לוסי לו: קוקו נמוך מרושל, ועל הצד
גרסה נוספת למראה בת השכן עם הקוקו המרושל והלא מתאמץ: השיער מוחלק ומקבל טיפול עדין מאוד בבייבי ליס- ולאחר מכן סירוק עם שביל על הצד, ואיסוף לקוקו ארוך על  צד.
מתאים במיוחד לבעלות שיער ארוך, וכמו כ אחת התסרוקות הפופולאריות של מראה בת השכן לתסרוקת בשימוש בתוספות שיער.

קאלי קוקו: צמה חקלאית פרועה
מראה בת השכן היישר מהכפר והמרחבים: תספורת מדורגת בעדינות, ואיסוף השיער  קליעה לצמה רפויה על הצד בתוספת פוני מרושל, של קצוות שיער באורכים שונים, המונחים בעדינות על צד המצח.

ג’וליאנה רינסיק: קוקו סה-טו
קוקו קטן- זה הכול. התוספת האלגנטית והפשוטה לשמלת ערב סטרפלס ממשי שחור: איסוף השיער בגומייה בלתי נראית לקוקו גבוה ורפוי- ו…זה הכול.

שרה היילנד: שיער אסוף שהתבדר ברוח
אפקט המראה הזה דורש מאמץ לא קטן: תסרוקת מדורגת, טיפול בבייבי ליס להשגת תלתלים גדולים ורפויים, ואיסוף השיער באופן רפוי עם סיכות רבות ובילתי נראות מעל לעורף- כשכל קצוות שיער רפויה מחושבת היטב, לקבלת האפקט הטבעי של נערת הטבע, ברוח הסתיו.

amir_eliyao_3566457_007


עמוד זה נצפה: 2,270 פעמים

עשיתם עבודה יפה, הפקת שיער? אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונות.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן