חיפוש באינדקס עסקים

“מעצבי השיער מביאים את השלום”

פורסם מאת: barosh בתאריך: 8 מרץ 2016

Print Friendly, PDF & Email
לצפיה בגלריה

“מעצבי השיער מביאים את השלום”

אמש נערך כנס מעצבי שיער בנצרת עלית בניהולו של זוהיר עלימי מנכ”ל ובעלים חברת “סטייל קוסמטיקס ישראל” .

לכנס הגיעו כ- 450 מעצבי שיער מכל הארץ אשר באו ליום השתלמויות מקצועיות שכללו הדרכות בתחום החלקות השיער,

הדרכות על הארכות שיער, איפור מבית סיגל תדמור ,תצוגות שיער של אלי רומנו מקרית שמונה , והמאסטרו ויקטור פואד זוגבי מבית לחם אחד ממעצבי השיער המובילים והמשפיעים בפלסטין ,חברת קוריוליס שהגיעו לכנס ונתנו חסות,ו”חברת “נאיו “מוצרי טיפוח לשיער” בניהולו של נחום שקורי.

הבוקר התחיל לו בשעה 10:00 שמאות מעצבי שיער החלו לזרום לאולם המפואר בנצרת עלית ה”גרנד פלאס” לקפה ומאפה וקבלת פנים ,יום מכירת מיוחד עם דוכני מכירות רבים של מותגי איפור, מוצרי טיפוח לשיער ,דוכן של המותג קוריוליס על כל מוצריו.

ומבצעים מיוחדים לבאי האירוע ,ואז התחיל היום עם תצוגת איפור מדהימה של סיגל תדמור מבית הספר “סיגל תדמור” ,

לאחר מכן נערכה הדרכה על החלקות שיער של חברת “נאיו “מוצרי טיפוח לשיער” בניהולו של נחום שקורי משם למסמר האירוע סמי דניאל שנתן תצוגת תכלית מדהימה על הבמה ולאורך כל היום עם צוות של 10 אנשים עשה הדרכות מקצועיות להארכות שיער.

במהלך כל היום הוגרלו פרסים וחבילות בשווי של עשרות אלפי שקלים של טיסות לחול,בניית אתרים,קורסים להארכות שיער,וחבילות מוצרי טיפוח .

החלק הראשון נגמר בארוחת צהריים מפנקת שלאחריה.

המשיכו תצוגות השיער שעל הבמה עלה המאסטרו ויקטור פואד זוגבי מבית לחם ונתן הצגה של כימייה וגזירות על הבמה לקול תשואות הקהל .

ולאחריו עלה מעצב השיער מקרית שמונה אלי רומנו  לתצוגת שיער מרהיבה.

היום התנהל לו בצורה מופתית האווירה שהייתה שם הייתה מופלאה נוצרים,יהודים,מוסלמים,דרוזים ישראלים ופלסטינים כל זה לא הורגש הייתה אווירה של יצירה, אושר ללא עכבות ללא פוליטיקה רק טוב.

הייתי שם עם צוות לסיקור האירוע של 5 עובדים אשר נהנו מכל רגע לרגעים כאלו אנו מייחלים לרגעים של נחת ודו קיום אמיתי.

אני רוצה להודות למר זוהיר עלימי מנכ”ל ובעלים חברת “סטייל קוסמטיקס ישראל” על האירוח המדהים על האירוע המקצועי ועל קירוב הלבבות מי ייתן וירבו אירועים מסוג זה.

אנו במערכת הדליין נמשיך להגיע לכל מקום ובכל שעה לסקר לכם ולהיות הראשונים לדווח על העשייה בתחום עיצוב השיער והיופי ככלל בישראל ובעולם ולפרוס את החסות שלנו על אירועים מסוג זה אנו שמחים להיות חוד החנית שלכם ולהיות בכל מקום ובכל שעה ,להביא לכם את קדמת הטכנולוגייה בבניית אתרים ,פרסום וקידום העסק שלכם ולגרום לכם להצלחה עסקית.

מי ייתן ושיבוא עלינו השלום במהרה אמן ואמן.


עמוד זה נצפה: 3,568 פעמים

רוצים לקבל מאיתנו חומרים ומידע? צרו קשר!

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן