חיפוש באינדקס עסקים

מייבש שיער מקצועי POWER CLOUD מבית אמיקה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 פברואר 2016

Print Friendly, PDF & Email

מייבש שיער מקצועי POWER CLOUD מבית אמיקה

POWER CLOUD  : מייבש שיער מקצועי עם וסת היונים. (+) /(-) Negative and positive ions

POWER CLOUD : מייבש שיער מקצועי עם וסת היונים. (+) /(-) Negative and positive ionsחברת AMIKA פיתחה את מייבש השיער בעל וסת היונים
(החיוביים / שליליים ) שמאפשר לבחור את מצב הקוטיקולה, מה שפתח דלת חדשה לשליטה על איכויות מייבשי השיער .

זה כבר לא רק מכשיר שמוציא חום ליבוש השיער, אלא מכשיר לטיפולי שיער מתקדמים.
מייבש POWER CLOUD   של AMIKA , בנוי בטכנולוגיה חדישה בעל אלמנטים של חימום קרמי, המייצר חום אינפרה אדום מרוחק (חום בריא) המחמם מתוך השערה כלפי חוץ. ולא כמו רוב מייבשי השיער הקונבנציונליים שמחממים את השכבה החיצונית של השיער. בעל מנוע AC  2000W זרם ישיר. אשר מאפשר חום יציב אחיד חזק ובריא לעיבוד השיער .פונקציות יבוש – קר / חם/ וחום גבוה.

נורית חיווי  וסת יונים : מצב שלילי ( אור ירוק ) / מצב חיובי
(אור כחול ).

עד היום היה נפוץ בתעשיית מייבשי השיער המקצועיים לעבוד עם מכולל יונים שלילים (-) בלבד בכדי לסגור את קוטיקולות השיער ( קסקסי השערה ) מכולל יונים זה מעביר גלי אינפרה אדום לקוטיקולות השיער ועל ידיי זה מבצע את סגירת הקוטיקולה. במהלך יבוש השיער בחום נוצרים אדים בעכבות חימום המים בשיער, תהליך זה קיים ברוב מייבשי השיער הקונבנציונליים. אדים אילו הופכים לקיטור ומנסים לברוח החוצה מתוך השערה הסגורה ועל ידי זה פוגעים ומחלישים את טיב השערה ובכך נפגע מבנה השערה. – פגיע בשיער, גורמת לשיער יבש מפוצל ונזקו .

POWER CLOUD : מייבש שיער מקצועי עם וסת היונים. (+) /(-) Negative and positive ionsכאשר אנו נייבש את השיער במייבש השיער POWER CLOUD  של AMIKA במצב יונים חיוביים (+), אנו פותחים את קוטיקולות השיער ומאפשרים לאדים ולקיטור ולמולקולות המים לצאת בבטחה מהשיער ,ללא יצרית לחץ קיטורי  או אדים על השערה, הגורמים לשבירת השיער

או פגיעה בשיער, לאחר שהשיער יבש בלבד, נעביר את הוסת היונים למצב שלילי (-) נסגור את קוטיקולות השיער ונעבד את השיער במצב זה. דבר זה נותן יבוש ללא חשמל סטטי (פריז ). רך ונעים למגע. ועמיד בפני חדירת לחות ונזקי היום יום.

כמה נקודות מעניינות במייבש השיער ” POWER CLOUD ” מבית  AMIKA

PRO TIP :

החלקות שיער : ברוב ההחלקות בין אם יפניות לברזיליות צרפתיות או קרטין רצוי לייבש את השיער בצורה מוחלטת לפני שניגשים לעבודה עם מחליק השיער, ורק וכך נקבל תוצאות טובות. מחליק השיער הוא זה שצריך לסגור את קוטיקולות השיער ואת גשרי הגופרית של השיער בזמן ההחלקה וכך מחליק השיער מקבע את השיער כחלק .
ברוב מייבשי השיער הקונבנציונליים ישנם מכולל יונים שלילים אשר סוגר את קוטיקולות השיער בזמן הייבוש  ומקבע את השיער עוד לפני עיבוד השיער עם המחליק. וזה גורם לתוצאה לוקה בחסר.
במייבש השיער POWER CLOUD של AMIKA אנו נעבוד על מצב (+) יונים חיוביים שבו אנו נשאיר את קוטיקולות השיער במצב פתוח בזמין הייבוש ונאפשר למחליק השיער לסגור את הקוטיקולות ולקבע את השיער כמצב חלק וכך נקבל תוצאה טובה יותר של החלקה.

עיצוב ועיבוד השיער : בזמן ייבוש השיער אנו נעבוד במצב יונים חיוביים (+) נייבש את השיער נשחרר את אדים של המים מבלי לפגוע או להזיק לשיער. לאחר הייבוש שהשיער יבש נעבור לעבוד במצב יונים שליליים (-) לסגירת קוטיקולות השיער. פעולה זאת תסגור את קוטיקולות השיער. תאפשר לנו עיבוד ללא חשמל סטטי (פריז ). רך ונעים למגע ועמיד בפני חדירת לחות ונזקי היום יום.

לטיפוח השיער : שימוש  במסכות / אמפולות ….
חופפים את השיער. לאחר מכן מחדירים את המסכה /אמפולה לשיער. לאחר המתנה של כ 3 דקות מתחילים את ייבוש שיער בעזרת POWER CLOUD  במצב  (+) על מנת לפותח את קוטיקולות השיער, מיבשים את השיער עם המסכה/אמפולה שעדיין על השיער, פעולה זאת תאפשר  לפורמולות לחדור עמוק יותר ולהעניק תוצאה מכסימלית  לטיפולי המסכה/ אמפולה. לאחר יבוש  קצר דקה או שניים של השיער, נשטוף את המסכה/ אמפולה מהשיער במים קרים בכדי לייצר סגירה  כטיפול הלם לשיער (קומפרסיה). לאחר מכן נמשיך לייבש את השיער במצב יונים חיוביים (+) בכדי להוציא את הקיטור מהשיער ללא נזקי החום. עד ליבוש מלאה . נעבור למצב יונים שלילים (-) ונתחיל לעבד את השיער.

POWER CLOUD  מייבש שיער מבית AMIKA 


עמוד זה נצפה: 3,176 פעמים

לרכישת מוצר זה, השאר פרטים!

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן